• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@vincent jonge das t beste spul wat er is, jij bent er inmiddels ook verslaafd aan:P:P,, wanneer kom je weer buurten gezellig man. zowieso sevenum he':D dan liggen je stickers ook klaar.

groeten nick

heb zelf ff gezocht:P

hirschmad.jpg

origineel gepost door jblfreak

t is mogelijk booskijkers met hirsch kplampen

kan wel eens een foto van mijn sedan zoeken die had t ook

ding was echt pist-off aan de voorkant

verder is ie wel dik hoor

die kadett van mij ( die bij verbocht weg komt ) had/heeft het ook... ik moet alleen nog van die hirschcar koplampen vinden :jerry

hallo,, we hebben eindelijk een brug in ons mooie loodsje staan, we hebben even flink doorgewerkt deze avond om hem geheel te monteren, vastboren e.d.,

de opruiming verloopt goed(wat een zooi komt er vrij zeg)

en we hebben een extra garage erbij om de 2 aanhangers in te zetten:jerry:jerry:jerry:jerry

hierbij wat foto's

270720091154.jpg

270720091155.jpg

meer foto's volgen nog vd andere werkzm heden enz.

groeten nick

kijk je uit met de dettjes op zo n brug

dettjes rotten he ;)

k wil ook nog een brug maar zal een bandenbrug worden die ik iets verleng

mooie brug maar volgens mij past een verlaagde kadett met side skirt er niet op.

ben net voor de apk geweest en daar haden ze ongeveer het zelfde model voor lage auto's die moeilijk op een gewone brug kunnen. en daar kon die van mij niet op als die poten mee veren komen ze tegen de side skirts.

@e+bkadett de brug kan op de foto nog zn 20cm zakken en zoals johani500 zegt, idd even iets moois maken waar je de auto op kan rijden dan is een goed verlaagde auto geen probleem, word wel meer zo gedaan, want me station is ook uber laag en kan ook via zn ''idee'' de brug op gereden.

groeten nick

hahah dat is zo ja,, maaaaaaar de 2e brug is ook in aankomst:jerry:jerry:jerry:jerry

nu nog een grotere ''koop''loods en dan ist helemaal perfect.

groeten nick

zaakjes goed geregeld nick :thumbup:thumbup

ik blijf nog steeds jaloers op de ruimte hoor haha

sta ik hier in me garage van 7 bij 5 ;)

gr vinc

Als er spindels inzitten laat die eerst even controleren ! Bij mn achter buurman is toe een spindel door slijtage naar beneden geklapt waardoor de auto op de kant tussen de brug lag... Hij had geluk dat hij er niet onder stond.

origineel gepost door E+Bkadett

mooie brug maar volgens mij past een verlaagde kadett met side skirt er niet op.

ben net voor de apk geweest en daar haden ze ongeveer het zelfde model voor lage auto's die moeilijk op een gewone brug kunnen. en daar kon die van mij niet op als die poten mee veren komen ze tegen de side skirts.

gewoon plankjes. wij hebben ook zo'n soort 2 kolommer, en ik krijg elke auto erop:P

@rallyastra hij is wel eind 2007 nog gekeurd dacht ik, en die spindels zijn?? die draaiende delen? hij word zowieso nog gecheckt voor we hem echt gaan gebruiken, maar bedankt voor de tip idd:jerry.

@mayhem idd, waar wij vaak komen gebeurt het ook zo, en je moet haast 9van de 10x wel met plankjes e.d werken met een verlaagde auto.

groeten nick

Terug
Naar boven