• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door nl-tuning

@Hans mattig niks voor jou danking::).

groeten nick

euh..., ja!, maar 2 probs.:

1 ik heb helaas geen stalling meer.

2 tis nu herfst, geldboom is leeg gewaaid...

:D

maar die mattig vindt ik zoooo gaaf!!!! king:

das dan weer minder:P.

en nog wat foto's van wat hele mooie dingen die ik gekregen heb, van t cluppie voor me verjaardag:jerry:wub:jerry:wub TOPPIE!!!!!

211020091811.jpg

211020091813.jpg

211020091819.jpg

het boek is er vast:P:P:o nu de auto nog whahahahah:thumbup

En deze is ook erg gaaf, heel leuk gedaan allemaal leuke foto's van 3 jaar opel:jerry:agent

211020091821.jpg

211020091822.jpg

zo weer wat foto voer:D.

vanaaf weer verder met me city lekker rommelen.

groeten nick

-tja een website lijkt me wel leuk idd, alleen bestaat de naam al dacht ik??????

-Tuurlijk maak ik hem af:P zal alleen effe duren, omdat ik ook met andere dingen bezig ben he'. anders sla ik hem op en maak m later af, dat is een eerder optie dan verkopen.

voor de rest is het dak van me city nu ook gecleaned knapt wel op zeg,en ben begonnen met alle ouwe audio kabels eruit te rukken en alles te vernieuwen.

foto's volgen uiteraard.

groeten nick

-Tuurlijk maak ik hem af:P zal alleen effe duren, omdat ik ook met andere dingen bezig ben he'. anders sla ik hem op en maak m later af, dat is een eerder optie dan verkopen.

groeten nick

that's the spirit! king:

maar af en toe daar een foto van tussendoor...:D

of verkopen;) lijkt me ook wel lekker:D.

met alles erbij.

groeten nick

nee nee echt niet :o:o:o

alles met uitzondering van de velgen :P:P

die is mijn :jerry

ow enne nog gefeliciteerd kerel (nog bedankt voor de uitnodiging;)::mad::) haha

spreek je kerel

gr vinc:agent

als er geintereseerden zijnking:,voor de mattig:hmmz:hmmz, en er is nog niks betaald heur:cry de achterbanden zijn mis al pleite, hoor steeds maar niks:thumbdown:hmmz:hmmz

ik zie dat al me foto's uit me topic verdwenen zijn incl avatar???? zijn ze zeker met de website bezig van photobucket??:hmmz vaaag weer.

groeten nick

Wie oh Wie weet de oorzaak dat al me foto's uit me gehele topic zijn verdwenen?????

ik wil ''eventueel'' me opc blauwe gsi verkopen en misschien me Mattig kadett dus is er iemand die interesse heeft??

=====================================================

we zijn vant weekend druk geweest met ons ''kantoortje'' we waren t hele weekend met zn 2en de buffels moesten werken de rest was vd aardbodem verdwenen haha.

we hebben nu eindelijk tapijttegels incl isolatie over de gehele vloer liggen/en de achterste wand is ''bijna'' geheel geisoleerd we komen 1strook gips te kort:P dus van de week effe afmaken, we hebben gelijk dubbele stroomvoorziening voorbewerkt:D ook de koelkast staat wat hoger, heerlijk dus voor de winter en we horen de buren niet meer met hun schumige handel:sleeping haha.

We hebben nu ook camera bewaking, de buren hebben meerdere camera's om hun kostbare spul te bewaken en 1 vd camera's pakt ook onze gehele voorkant meeking: scheelt weer effe(niet dat we zelf niks hebben).

al de foto's volgen nog ,maar eerst even het probleempje oplossen met photobucket waarom al mijn foto's weg zijn??????

groeten nick

bedankt man dat wist ik niet ik zit al een jaar of 4 bij hun en dit is de 1ste dat ik dit meemaak vandaar, ik ben idd al druk bezig.

groeten nick

ja lekker vaag weer, vanaf 2006 al lid, ik ga me best doen om alle foto's er weer op te krijgen,

iemand nog tips??

groeten nick

nick doe ff normaal he

hou die mattig gewoon lekker en maak dat ding af

dan duurt het maar even zeg

en die rieger heb ik wel interesse in even kijken of met een deal kunnen maken

ja lekker vaag weer, vanaf 2006 al lid, ik ga me best doen om alle foto's er weer op te krijgen,

iemand nog tips??

groeten nick

Oude foto's van pagina 1 wissen ;)

ik had er idd al een berg gewist, maar dan moet ik er nog maar een paar wissen idd,

en dan effe nieuwe account aanmaken daaro.

groeten nick

Dat komt omdat je maandelijkse bandbreedte is verstreken (10 Gigabyte!) Dat zijn dus echt heel veel views van je foto's. Elke maand wordt die gereset. Zondag kan je dus je foto's weer zien. Hebben zij geen optie om foto's bij het uploaden te verkleinen? Dat wilt wel eens helpen ;).

Terug
Naar boven