• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

ff goegeluh...

5856960199_large.jpg

5856960198_large.jpg

maar niet zo mooi als mattig-kadett

@mrmonkey vandaar dat je steeds met een slabbetje in me hoek liep, ik dacht al wat een lijpo:jerry

@kadett4x4 ze komen er vanzelf weer te staan is bij mij ook zo gegaan, veel succes, en wat heb je over voor me mattig?? u2u maar effe:agent

@Hans de kadett mattig is idd vetter:wub

groeten nick

Er is ook weer een nieuwe wagen in ons cluppie een mooie opel vectra b(voor daily), daar zijn we nu een mooie audio installatie in aan het bouwen,, ook bij me city gaat het goed alles werkte goed dus nu het houtwerk en dat stofferen dan alles weer inbouwen, apk'tje erop en lekker tuffen vd winterking:,

Verders is de kadett station geheel leeg gemaakt voor t circuit:jerry we gaan lekker daggie vrij rijden op zandvoort, dus effe leeghalen die wagens en knallen op t asfalt.

de foto's volgen me camera was leeg namelijk en me reserve ook:o.

groeten nick

nou al dat moois is met mij mee naar huis hoor en heeft een mooi voorlopig plekje gekregen in de schuur :P

IK ZAG NOG VEEL MEER MOOIS BIJ DIE NICK :jerry:jerry:jerry (zo goed kerel ;))

les ballos

@vincent ja idd die NL-TUNING heeft toch wel veel moois staan he':sleeping:wors:wors, je ben nu in ieder geval weer n stukkie dichterbij je mattig, en als je wat nodig hebt sms maar:D:D:D.

groeten nick

ik ben ook weer eens bij NL TUNING geweest vandaag, hehe

daar staat idd mooi spul!!:D

als ik toch eens mijn geld boom kon plukken, had ik heel wat moois mee naar huis genomen!!!

(die mooie blauwe champ:hmmz)

he nick zoals belooft hé?:P

hahaha wat een gasten he':jerry:jerry:thumbup:thumbup was weer berengezellig jongens.

vanavond weer een wagen opgehaald in lekkerkerk zit weer apk op:wors.

groeten nick

ja idd 20auto's binnen word ook zo wat hahaha, en dan moet er nog 1 bij:agent:angel.

maar er volgt nog 1 daily voor 1 vd jongens en daarna houd het effe op.

groeten nick

hallo,

we gaan aanstaande zaterdag met een stel wagens lekker op het circuit knallen ,mits het weer goed isking:

-ik ben met me blauwe bezig, ik had nog wat punten kwa uitlaatsysteem wat ik effe op wou lossen, hij tikte ergens tegen me bodem aan maar dat is nu grotendeels opgelost.

-horty is met zn kadett station bezig die is nu geheel leeg en voorzien van 2 gsi voorstoelen en 1 3puntsgordel(voor de veiigheid:jerry)

-de andere jongens zijn bezig, om bij 2 wagens audio in te bouwen word ook erg mooi en klinkt top:jerry:jerry

voor de rest hopen we dat het weer van het weekend goed is dan gaan we knallen!!!:wors

groeten nick

hmmmmm:hmmz en wie kan er weer eens niet mee!!!:fy1:fy1:fy1

he jongens als ik jullie voor die tijd niet meer spreek, hou de wagens heel hé!!

en veel plezier!

Terug
Naar boven