• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hallo allemaal, we hebben weer t 1 en ander gedaan laatste dagen:D,

Basss heeft n mooie mobiele compressor geregeld, dus die kunnen we mooi mobiel gebruiken:jerry, er zat ook nog een helm bij vd vorige eigenaar:jerry:jerry:jerry

020220102438.jpg

020220102437.jpg

Ook heb ik me Sprintscooter verkocht, dus de ruimte e.d. zijn gereed voor me nieuwe project ''bijna zover'':wub

010220102429.jpg

010220102432.jpg

Vd week of volgende week gaan er 3 auto's voor apk na Botter toe, de kadett gsi 5deurs/kadett SEH/c-kadett city ook van dat volgen een paar leuke foto's

Groeten nick

whahaha nu graag:D, zn ding is niet te betalen man:o:o, binnenkort gaat eerst me station voor open hart operatie naar andre' toe,en dat kost me al genoeg:vertag

Gistere zijn we voor een nieuwe wagen wezen kijken voor 1 van ons, en dat is een opel astra 1996 1.8 16v geworden, met alles erop en eraan zoals: airco/stuurbekrachtiging/dubbele airbags/alles electrisch het is een nette wagen met de zelfde kleur als mijn astra station LET:wub, er volgen snel wat mooie foto's van, oh ja er zit 1 ding niet op: ROEST:jerry:jerry:jerry:jerry

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

Gistere zijn we voor een nieuwe wagen wezen kijken voor 1 van ons, en dat is een opel astra 1996 1.8 16v geworden, met alles erop en eraan zoals: airco/stuurbekrachtiging/dubbele airbags/alles electrisch het is een nette wagen

groeten nick

kijk in godsnaam uit met zoveel airbags!!

er zijn een paar jongens in de loods die daar allergisch voor zijn!!!:P

origineel gepost door bordeaux beauty

Gistere zijn we voor een nieuwe wagen wezen kijken voor 1 van ons, en dat is een opel astra 1996 1.8 16v geworden, met alles erop en eraan zoals: airco/stuurbekrachtiging/dubbele airbags/alles electrisch het is een nette wagen

groeten nick

kijk in godsnaam uit met zoveel airbags!!

er zijn een paar jongens in de loods die daar allergisch voor zijn!!!:P

whahahahahahahah:jerry:jerry:jerry das een goeie hehe:thumbup

@vectratinus idd de station turbo gaat van het voorjaar naar andre' om het 1 en ander te vervangen, dat moet uiteraard allemaal goed bijgehouden worden:wors:wors om overtollig slijtage te voorkomen.

Vandaag hebben we weer het 1 en ander gedaan aan de blauwe gsi, ook weer wat verder met de audio indeling+houtwerk vd city:angel dus toch weer wat gedaan, en uiteraard morgen weer verder.

groeten nick

oh ja er zit 1 ding niet op: ROEST:jerry:jerry:jerry:jerry

groeten nick

zou bijna zeggen dat het dan geen opel is he :P:hmmz

@daruler : tja hij staat bij de vaste garage waar we altijd komen he:wors en daar staat uiteraard geen rommel;), maar er zit trouwens een paar spikkels roest, dat komt door steenslag dat zagen we laatst, dat gedeelte word gelijk overgespoten en dan is ie roestvrij:thumbup, mooie wagentjes die astra f sport(dit word trouwens ook een klein gsi projectje:cool:

groeten nick

@michiel026 ja klopt die is ook verkocht aan een maat van mij in de loods:wors;);) daar worden alleen even de laatste dingetjes aan gedaan voor de apk, dan kan ie naar buiten en er lekker mee gaan rijden.

groeten Nick

@michiel026 ja klopt die is ook verkocht aan een maat van mij in de loods:wors;);) daar worden alleen even de laatste dingetjes aan gedaan voor de apk, dan kan ie naar buiten en er lekker mee gaan rijden.

groeten Nick aha vandaar lekker komt der ook nog een ander blokkie in :P ?

@michiel026 : nee de city blijft voor zover geheel orgineel bij zn andere wagens moet ook nog genoeg aan gebeuren,dat komt allemaal nog ter sprake:wors

-Degene die de astra f sport heeft gekocht en hem over 2 weken ophaald, daar heb ik de kadett SEH van overgenomen, er begonnen teveel kosten aan de auto aan te komen, deze auto gaat voor mij dienen als daily en circuit wagen, en word nog het 1 en ander aan gedaan low budget:angel:D:wors mooi voor het vrije rijden:wors:wors:wors

Groeten nick

Hoi, vandaag weer lekker aan het klussen geweest, en uiteraard Foto's:jerry:jerry.

-Bij de blauwe gsi hebben we nu 1armige ruitenwisser+parafaan gemonteerd

050220102454.jpg

-En er was een stukje veroest bij de schotel dat hebben we direct hersteld.

060220102459.jpg

060220102460.jpg

060220102461.jpg

060220102463.jpg

060220102464.jpg

060220102466.jpg

-Bij de brug hebben we nu nieuwe lampen gemonteerd:jerry

060220102462.jpg

060220102465.jpg

-Ook wat leuke audio in de paarse gsi gebouwd, er komt nog een mooi dvd scherm bij, alleen nog geen foto van:jerry

060220102457.jpg

-En het carros zo goed als bij elkaar gezocht, want deze staat te koop dus als er iemand nog een leuk project zoekt voor weinig:thumbup:thumbup bij interesse even een u2u:thumbup

040220102441.jpg

Dat was het weer voor even.

Groeten nick

We zijn weer druk geweest(wanneer houd t op:P:P:P) en toch weer zat kunnen doen:jerry.

-Allereerst informatie ove me circuitwagen:thumbup, ik neem deze kadett SEH van een maat van me over, deze hebben we samen opgebouwd, hij heeft n wat nieuwere wagen gekocht, en nu ik deze heb overgenomen ben ik er weer zeker van dat ik kan gaan knallen op het vrije rijden:jerry.

En met mooie reclame vd club erop vallen we ook nog een beetje op met al die gsi's:jerry

070220102515.jpg

070220102514.jpg

070220102512.jpg

070220102516.jpg

-Deze wielen ga ik ervoor gebruiken, met een paar semi's eromheen of een paar andere goeie circuit banden:agent, de randen ga ik even globaal netjes polijsten,dat er toch nog iets glimt:P:D

070220102509.jpg

070220102508.jpg

-Ook de astra OPC turbo staat zo goed als klaar, de laatste dingen zijn er nu aan gedaan.

070220102511.jpg

-Bij de blauwe zijn de schermen er even af om t allemaal even schoon te maken en 1 laatste stripje te lassen.

070220102510.jpg

Zo dat was het weer:jerry:jerry

p.s. wie heeft er nog een witte kadett gsi motorkap???

Hey,

Ik vind dit een super vet topic, ook alle wagens enzo:thumbup en vaak nieuwe :kewlpics

Vind die zwarte motorkap wel staan op die witte gsiking:

gr

Terug
Naar boven