• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

De blauwe gsi is al even verkocht had ik volgens mij al neergezet:thumbup:P,

En voor de rest is die zilvere gsi van bordeaux een leuke wagen met vele extra's, kan zeker weten nog wat van gemaakt worden:thumbup:thumbup.

@Hans zal eens kijken wat er op staat, maar die optima's worden overal voor gebruikt, dus zal wel goe gaan in onze opeltjes :P:P:P,

Groeten nick

Vandaag mooie splitfire bougies gekregen, bedankt he':jerry, die heb ik in mijn SEH kadett gedaan, ook heb ik de witte gsi motorkap goed schoongemaakt en erop gezet, alleen heeft ie iets kleur verschil, maar die laat ik wel n keertje overspuiten als ik de bumper onderhanden heb genomen:P:),de booskijkers hebben toch iets werk, de matzwarte warmte afvoer kapjes heb ik erin gemonteerd staat m best leuk,,ook de witte achterlichten en mistlampglaasje heb ik vervangen voor orginele GSI lampen.

Nu de linker aandrijfashoes even vervangen dan kan ie voor apk:jerry:jerry(ook al ja)

Groeten nick

vette velgen:thumbup

heb er hier ook liggen mar da zonder rand

180220102582.jpg

origineel gepost door nl-tuning

Vandaag mooie splitfire bougies gekregen, bedankt he':jerry, die heb ik in mijn SEH kadett gedaan, ook heb ik de witte gsi motorkap goed schoongemaakt en erop gezet, alleen heeft ie iets kleur verschil, maar die laat ik wel n keertje overspuiten als ik de bumper onderhanden heb genomen:P:),de booskijkers hebben toch iets werk, de matzwarte warmte afvoer kapjes heb ik erin gemonteerd staat m best leuk,,ook de witte achterlichten en mistlampglaasje heb ik vervangen voor orginele GSI lampen.

Nu de linker aandrijfashoes even vervangen dan kan ie voor apk:jerry:jerry(ook al ja)

Groeten nick

Heel erg rot de booskijkers :o ??

welke kleurcode is jou gsi dan ? die van mi jwas 472 zo uit men hoofd. Ik kijk morgen nog ff op het typeplaatje

-Motor van de blauwe gsi knapt wel op zo:jerry, en de kooi staat klaar om in gebouwt te worden:thumbup:thumbup

DSC00391.jpg

270220102661.jpg

-Div foto's vd city met de nieuwe audio:thumbup, het 1 en ander word nog gestoffeert en gespoten, dan is alles mooi uit het zicht en toch een leuk geluidje erin, en het belangrijkst er is nog kofferbakruimte:jerry:jerry

270220102660.jpg

270220102656.jpg

DSC00388.jpg

DSC00390.jpg

(rest vd foto's volgen nog:D)

-Bij de rode gsi hebben we de bumper balk weggehaald dat oogt straks toch wat netter, en de sfj achterlip er even op gezet:wub:wub, ook komt er nog een setje skirts op die niet al te laag zijn

270220102657.jpg

270220102664.jpg
(let op, the creep)

DSC00392.jpg

270220102667.jpg

270220102668.jpg

-Ook zijn we bezig om n plafond in ons kantoortje te fixen, scheelt weer warmte verlies in de winter en blijft lekker koel in de zomer:jerry

270220102663.jpg

-Hierbij wat foto's van de dingen die ik verandert heb aan de witte SEH kadett

270220102672.jpg

270220102671.jpg

270220102674.jpg

dat waren er weer n paar:jerry.

Groeten nick

Het was effe een kut werkje maar hoe de bumber er nu uit ziet is 10x beter en gelijk ook voor de let die er over een paar jaar in gaat :)

En de Seh neusje ziet er een stuk mooier uit zo :jerry:jerry

@vectratinus stilzitten is geen optie he'!!!

De kadett seh staat al klaar om morgen naar de keurmeester gebracht te worden:jerry:jerry, maar dat zal wel goedkomen denk ikking:, het is altijd effe alles nalopen als je m net hebt overgenomen van een ander.

Rest vd info volgt morgen weer:jerry

Groeten nick

@Lukko ja dat denk ik ook wel, mankeert verders weinig aan, ik gaat m zelf na de apk effe helemaal opfrissen kwa motor enz, wat veerpoot bruggen monteren en een stab stang tussen de draagarmen, en verders stukje na beneden en de velgen er weer onder:thumbup, en de motorkap in kleur, dan laat ik gelijk de voorbumper spuiten want de mistlampgaten moeten ook dicht:agent ziet er toch wat beter uut.

Groeten nick

@Lukko ja dat denk ik ook wel, mankeert verders weinig aan, ik gaat m zelf na de apk effe helemaal opfrissen kwa motor enz, wat veerpoot bruggen monteren en een stab stang tussen de draagarmen, en verders stukje na beneden en de velgen er weer onder:thumbup, en de motorkap in kleur, dan laat ik gelijk de voorbumper spuiten want de mistlampgaten moeten ook dicht:agent ziet er toch wat beter uut.

Groeten nick

Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ?

Zo vandaag weer wat gedaan aan de blauwe kadett ff wat experimenten uitgevoerd:wub

brock b1 16 inch 9j rondom:thumbup

Foto-RFLENVLS.jpg

Foto-VNLM7TYB.jpg

Foto-GHUNRATB.jpg

Foto-7MTUUCMR.jpg

mischien een inch groter maar eerst ff kijken hoe ik voor uit kom is nu al vrij krap;)

gr rob

Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ? [/quote]

komt ie nu mee:P, had ik beter gelijk mee kennen nemen met de motorkap:jerry.

Die wielen staan wel goed idd, lekker breed en laag, nu effe alles monteren en knallen met dat ding:jerry, en niet die wielen zo dicht bij me bigg boss leggen:vertag:hmmz

groeten nick

Ik had nog wel een bumper liggen zonder mistlicht gaten en met zenderlip :P Maargoed, kleur verschil is idd wel aardig groot. weet je het kleur nummer van jou kadett toevallig ?

komt ie nu mee:P, had ik beter gelijk mee kennen nemen met de motorkap:jerry.

Die wielen staan wel goed idd, lekker breed en laag, nu effe alles monteren en knallen met dat ding:jerry, en niet die wielen zo dicht bij me bigg boss leggen:vertag:hmmz

groeten nick [/quote]

Haha jah kwist niet dat je dat ook zocht hea :P zit overgens wel een scheurtje in de bumpers maar das wel makkelijk te fixxen :P mocht je nog es in de buurt zijn moet je et maar ff laten weten :jerry

We gaan wel even kijken wat het mooiste is voor de blauwe:thumbup:thumbup, moet wel in 1x goed zijn;);),,

Gisteren de seh naar apk station lekkerkerk gebracht, en wat een rit was dat, allereerst onderweg breekt t uitlaatrubber ach fijn(en die was nog niet zo oud:thumbdown), 5km later breekt de koppelingskabel ook nog eens, auto ernaartoe gesleept met de basmobiel terug na de loods koppelingskabel en nieuw uitlaatrubber opgehaald, weer terug en alles daaro gemonteerd pfffff wat een gedoe haha. Maar hij schakelt wel weer heerlijk:o:P:P, dus nu even afwachten, hij rijd en remt in iedergeval weer beter als hiervoor, wat en beetje onderhoud wel niet kan doen:o:o:P:P

Groeten nick

Terug
Naar boven