• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door vectratinus

zat dus niet mee nick kadett gsi station keuren post toch is een keertje wat zinnige comentaar zeg, en het is geen station, maar een hatchback, ze circuit auto

origineel gepost door michiel026

origineel gepost door vectratinus

zat dus niet mee nick kadett gsi station keuren post toch is een keertje wat zinnige comentaar zeg, en het is geen station, maar een hatchback, ze circuit auto

Laten we het gezellig houden hier, het is een begrijpelijke fout van Vectra-tinus want ik las het eerst ook verkeerd wat betreft dat station stukje..

En ik wil niet lullig doen Michel-026 maar, jouw info in je posts zijn ook vrij vaak erg nutteloos..

back on topic

grt

haha ja zul je altijd zien heb je netjes alles gecheckt gaat er je koppelings kabel kapot, tja kan altijd gebeuren, ik heb het nu ook al 2 x gehad. is ie nu goed gekeurd?

Moguh allemaal:P,, de kadett is niet goed-gekeurd, er was een stukkie brandstofleiding onder de auto niet goed, rest was wel goed dacht ik, dus morgen alles proberen te fixen met de nodige middelen en dan apktje erop knallen:angel

@vincent man die wagen is niet van mij da weet je toch:P:P:P.

Groeten nick

Moguh:P:P, ja idd heb weer f geduurt:thumbup, maar we zijn goed druk geweest.

-De witte seh staat er nog voor de apk keuring, dat zal vd week wel komen:P

-Druk geweest met eigen wagens:wors

-Er zitten nieuwe gordels in de blauwe gsi:wub

voor de rest zal ik vd week weer f wat foto's posten.

Groeten nick

@kadett4x4 haha idd, maar ach waar gewerkt word valt stof:jerry:jerry, en dat zijn de auto's die niet onder de hoezen staan:P, we laten niet alles zien natuurlijkking:king:

groeten nick

@Joepp bedankt:jerry, ja de city is al eventjes bij ons ik heb m 4jaar gehad nu heeft n maat van me m overgenomen die gaat er fijn mee rijden, volgen nog wel wat kleine updates aan.

Groeten nick

origineel gepost door Hans

geen projecten meer nick??

:wtf

haha jij denkt dat ze stil zitten!!:P

er zal snel weer gepost gaan worden!

nieuw project in aantocht!!! verdere info volgt.:hmmz

Hallo, goed nieuws uit lekkekerk die seh kliko is gekeurd en het is weer allemaal okee:jerry dus we kunnen gaan rammen op zandvoort:wors, nu de 5deurs voor apk en de c+b kadett moeten ook nog effe:P:P,

Voor de rest zitten we idd niet stil en zijn super druk vandaar de wat weinige posts:P maar dat gaat goed komen:wors.

En weer bergen nieuwe info:P

groeten nick

vandaag weer ff met eigen ogen gezien dat er bij nl-tuning niet stil gezeten wordt.

kom maar op met de foto´s Nick!!:vertag

volgende x wel wat meer tijd vrij maken om te lullen:P

ik heb m gisteren in het echt mogen bewonderen!!

echt een super mooie auto!!:wub:wub:wub

de nieuwe eigenaar is volgens mij ong de enige die nix op t forum doet van nl tuning!!

maar werkzh zullen waarschijnlijk wel in het topik te volgen zijn Nick kennende!!:hmmz:hmmz:

@berg bedankt man:thumbup

@Nova_C20xe, :thumbup:thumbup

@Spijkcity, ja dat klopt idd.

@JvV, jij moet ook alles weten he';);), de GSI is voor iemand bij de club maar wie das de vraag:thumbup.

@bordeauxbeauty, idd de dingen die eraan gedaan gaan worden komen zeker hiero voorbij, het is echt een top wagen om te zien:wors

@Raymond830, idd de leren stoelen verkeren in nieuwstaat die gaan zeker een goede lederbehandeling krijgen om ze zo netjes te houden:jerry.

Toch mooi dat deze auto bij onze club is gekomen, en dat ie bij een echte liefhebber terecht is gekomen:wors.

Groeten nick:cool:

Terug
Naar boven