• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Zo vandaag even een flink stuk gereden met me kliko seh:jerry:jerry:jerry, en in omg. noordwijk kwam ik een jaquar s-type v6 tegen, die continu snel wegtrok en me uit zat te dagen haha, nou okee volgende stoplicht denk doe effe mee, man ik moest me gas steeds loslaten anders zat ik tegen ze reet!!! kijk en dan is dat kadettje zonder interieur en bruine wielranden niet zo lachwekkend meer:D:D, stumpers:jerry PRACHTIG!!

Morgen weer druk verder, en eventueel de verlaging (voor) er effe op monteren:D zal allicht een stuk beter rijden.

Groeten nick

Het was wel effe leuk met zijn allen over het industrieterrein heen knallen en gelijk de loods effe netjes gemaakt. :thumbup:thumbup:thumbup

@gsihoofd_montfoort, ja ik had toch niet teveel gezegd he'king: knalkadett, was zekers even leuk om al die gsi's te zien knallen haha, oh ja en me stationking:.:sleeping

Vanavond de kadett gsi 5deurs van me meis ophalen die heeft weer verse apk dankzij, apk keuringsstation lekkerkerk:thumbup:thumbup:thumbup.

En de 2 oldtimers laten we dan daar weer achter.

Groeten nick

zodan aardig optrekje zo te zien.mag wat kosten cker flink pakhuis waar je lekker in kan sleutelen en doen.suc6 met de verbouwingen van de detjes

@kadettje-89kost wat maar heb je ook wat:thumbup:thumbup;);).

@tigrafreakmenno ja ach er zijn er nog 2 in aantocht dus eerst die even fixen, en binnenkort 2 ombouwprojecten binnen de club:jerry

Net de kadett gsi 5 deurs van me meis opgehaald die heeft weer nieuwe verse apk:thumbup:thumbup, enw e hebben de city en de b kadett gelijk daar achtergelaten.

@mrmonkey dan moet je maar snel weer langs komen en die verrassingen vertellen haha.

Groeten nick

origineel gepost door gsituning_montfoort

Ja dat was wel ff gezellig en nu heb je een keer in die rooie kunnen knallen:D

En wat gaat ie blauwe af zeg dat had ik niet verwacht:wors

die rooie van bas gaat idd lekker van zn plek!!

heb er ook ff misbruik van gemaakt dat ie buiten stond:P, maar die rijdt echt heel lekker!!

dus bas, verzekeren dat ding en de weg op!!!:angel

-offtopic

de voor pootjes die ik had meegenomen zijn erg mooi aant worden!! binnenkort klaar voor montage!

Zo weer goed nieuws de c kadett city(mijn oude brummetje) is ook weer voorzien van verse apk:thumbup:thumbup:thumbup dus nu 2 jaar zorgeloos rijden blijft een goed wagentje:D:D:D.

de rest vd week effe sleutelen voor zondag vrij te gaan rijden:D

Groeten nick

Jullie zijn goed bezig en wat een mooie werkplek, zondag ben ik ook op Zandvoort dus ik ben heel benieuwd wat voor mooi wagenpark jullie meenemen!!

origineel gepost door Corsa16V

Jullie zijn goed bezig en wat een mooie werkplek, zondag ben ik ook op Zandvoort dus ik ben heel benieuwd wat voor mooi wagenpark jullie meenemen!!

Bedankt man:thumbup:P:thumbup, we nemen er een paar mee niet veel bijzonders die staan nog binnen of word nog aan gewerkt:jerry

Groeten nick

En weer goed nieuws de B-kadett is ook weer goedgekeurd:wors:wors:wors dus de 2 oldtimertjes worden vanaaf opgehaald, ik gaat met de andere aan de wagens werken, voor zondag.

groeten nick

We gaan waarschijnlijk met de:

-Witte seh kadett

-Opc blauwe kadett gsi

-Kadett station seh

En van de andere weet ik het nog niet.

Dus toch weer wat opels:jerry:jerry

Groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

-Witte seh kadett

-Opc blauwe kadett gsi

-Kadett station seh

-Astra station X20xev ;)

Groeten nick

heb er effe 1 bij gezet

Okee kijk eens aan:thumbup:thumbup.

De seh kadett staat nu ook op nieuwe velgen:wors staat m stukken beter.

010420102852.jpg

290320102842.jpg

Groeten nick

origineel gepost door Sebbe GSI

origineel gepost door nl-tuning

-Witte seh kadett

-Opc blauwe kadett gsi

-Kadett station seh

-Astra station X20xev ;)

Groeten nick

heb er effe 1 bij gezet

met welke ga jij dan?? de rooie???:P

misschien gaat de bordeaux rode champion ook mee!!:wub

:wub

ik heb m vandaag uit zn winterslaap gehaald en hij heeft er weer zin in!!

Terug
Naar boven