• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@bordeauxbeauty dat zou natuurlijk wel erg gaaf zijn:jerry:jerry top wagen:wors:wub, dan hebben we van alles wat rijden c20ne/20seh/c20xe/x20xev word wel wat mits het weer goed is:thumbup met van die hoosbuien ga ik nergens heen:vertag.

groeten nick

Vandaag waren we een extra man sterk dus een hoop kunnen doen:thumbup bedankt manking:,

bij de witte seh is het volgende gedaan.

-De voorkant nu ook voorzien van andere veren en orginele 16v dempers,

-Er zit een ander stuur in,

-Ook hebben we een enkele ruitenwisser+bijhorende parafaan gemonteerd,

-De matzwarte strijdkap erop gezet:P:P

-mistlampen uit de bumper gehaald(zaten toch al los:puke)

Verders zijn de andere jongens bezig met het demonteren van een al grotendeels gedemonteerde astra gsi 16v, die gekocht is voor de c20xe, dit alles word weer overgebouwd in een andere wagen bij onsking:;);););).

Ik heb van dit alles weer een stel leuke foto's die volgen nog uiteraard, het is nu een beetje laat:P,

Groeten nick

is idd allemaal goed gelukt gisteren!

ben benieuwt of de witte slet eh ook een beetje goed in de bochten ligt!

enne:kewlpics:kewlpics

origineel gepost door gsituning_montfoort

nou dat zal wel meevallen denk dat ie het beter uit houd als de vorige keer ;)

ik hoop dat het goed weer blijft kan ik ff kijken wat ie van mij gaat doen:P:agent

Had je wel gas moeten geven om te kijken wat ie doet. Nou ging het niet echt hard :sleeping

origineel gepost door corsatuning89

ik hoop dat het goed weer blijft kan ik ff kijken wat ie van mij gaat doen:P:agent

Had je wel gas moeten geven om te kijken wat ie doet. Nou ging het niet echt hard :sleeping

het was zn eerste keer op het circuit, is allemaal even wennen he!!

ik zat er naast, maar heel niet gek hoor voor een 1e keer!

de motor draaide iig als een zonnetje !!

ik durfde het toch nog niet aan met mn champion:P

origineel gepost door corsatuning89

De heen weg naar het cercuit was de eerste keer dat ik de auto:wub voor een langere tijd gebruikte.

En daar voor heb ik alleen een klein rondje gereden om te kijken of er niks mis mee was na het opbouwen van de auto.

En als er mensen zijn die klachten:swear hebben moeten ze zelf met de SPORT mee doen want je kunt verwachten met de TOUR dat er ook mensen zijn die voor het eerst de baan op gaan om meer ervaring te krijgen zodat ze volgende keer beter mee kunnen komen met de rest.

en bordeaux beauty ik had geen betere navigator kunnen hebben volgende keer beter:thumbup

020420102865.jpg

Ik wist niet dat ik zo raar kon kijken tijdens het werken:jerry:jerry:jerry

Hier alvast een linkje van een filmpje uit de kadett station check 0:58:jerry:jerry van het vrije rijden op zandvoort 04-04-2010.

groeten nick

niet om t 1 of ander hoor manne maare ik zie dat jullie door alles en iedereen worden ingehaald :cry

maare ziet er wel gaaf hoor dat circuit tuffen :thumbup:thumbup

gr vinc

origineel gepost door nl-tuning

Hier alvast een linkje van een filmpje uit de kadett station check 0:58:jerry:jerry van het vrije rijden op zandvoort 04-04-2010.

groeten nick

Nu doet die het weer

En ja volgende keer neem ik een betere camera mee ;)

origineel gepost door vincent23

niet om t 1 of ander hoor manne maare ik zie dat jullie door alles en iedereen worden ingehaald :cry

gr vinc

man man jullie?? het is uit 1 auto gefilmt:wtf, heb er zat ingehaald maar ben ok ingehaald:D

wanneer ga jij mee??

Groeten nick

En hierbij de foto's van het vrije rijden:thumbup we gaan ons focussen op de delen die niet naar wens waren, en dan moet het stukkie bij beetje beter gaanking:

DSCF4458.jpg

DSCF4454.jpg

DSCF4457.jpg

040420102897.jpg

040420102895.jpg

DSCF4461.jpg

DSCF4464.jpg

DSCF4462.jpg

DSCF4467.jpg

DSCF4475.jpg

DSCF4476.jpg

Het was voor ons weer een erg leerzame dag en 2 van ons reden met andere wagens, we weten nu wat we willen veranderen om volgende keer weer wat te kunnen verbeteren, maar alsnog was het erg gezellig onderling:jerry:jerry.

Groeten nick

origineel gepost door Sebbe GSI

020420102865.jpg

Ik wist niet dat ik zo raar kon kijken tijdens het werken:jerry:jerry:jerry

wij wel!!!!:P

origineel gepost door vincent23

gr vinc

he da vinci, we gaan niet liggen miereneuken he??:hmmz

mare je bent er wel bij de volgende x natuurlijk!!

kan je zelf een x ervaren hoe leuk het eigenlijk is!!

We hadden op het circuit gelukkig beter weer als op de heenweg he.

Die witte gsi ging wel lekker over het circuit. Die blauwe 16v vond ik tegen vallen, en de station... tja het blijft een station.... :P

Wij reden in de sport klasse met 2 Kadettjes en ik in mijn Corsa

Terug
Naar boven