• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door nl-tuning

origineel gepost door Raymon830

die bmw is echt mongool regel is echt altijd buiten om inhalen zo rond 0.45

En zo flikte hij dat dus ook bij die kadett station bij ons, de rijder schrok zich kapot, ik dauw m er gelijk vanaf die kut!!!:fy1

De astra was al aardig verrot en de helft was gesloopt, dus niet echt een optie om op te bouwen(we hebben nog wel div plaatwerk in de aanbieding).

Vanavond weer lekker hobbyen aan de SEH's

Groeten nick

kom zelf ook uit dat dorp was een jong basje die hem had maar was toen wel een leuke astra en die motor had een reviesie gehad geloof ik

origineel gepost door teungts

En zo flikte hij dat dus ook bij die kadett station bij ons, de rijder schrok zich kapot, ik dauw m er gelijk vanaf die kut!!!:fy1

De astra was al aardig verrot en de helft was gesloopt, dus niet echt een optie om op te bouwen(we hebben nog wel div plaatwerk in de aanbieding).

Groeten nick

kom zelf ook uit dat dorp was een jong basje die hem had maar was toen wel een leuke astra en die motor had een reviesie gehad geloof ik

Ja had paar foto's gezien dat die in elkaar was, was best leuk ding om te zien of de motor reviesie gehad heb weet ik niet hij liep wel netjes moet ik zegen.

Groeten nick

zo werden wij ingehaald door een f*king audi tt!!

maar die lieten we er niet voorbij!:jerry

Die andere bmw rekende er ook niet op gezien zijn remmen en uitwijken.

Verder in de filmpjes gezien werd er goed gereden:thumbup

rode d kadett ging ook aardig, iemand van het forum toevallig?

Op het filmpje door nick gepost is nog een vervolg.

@johani500 en dat vervolg heb ik hier:thumbup:thumbup:P

ik had nooit gas los moeten laten voor die lancia, dan had ik m langer voor gebleven:hmmz:hmmz

Groeten nick

origineel gepost door johani500driver

Die andere bmw rekende er ook niet op gezien zijn remmen en uitwijken.

Verder in de filmpjes gezien werd er goed gereden:thumbup

rode d kadett ging ook aardig, iemand van het forum toevallig?

Op het filmpje door nick gepost is nog een vervolg.

Die rode D-kadett met c20xe stotterde als een gek liep iig niet goed was wel een leuke (lege) circuit auto.

haha ding liep best door, hij rijd er volgens mij vaker mee op t circuit, kwa bochtenwerk rijd ie wel goed in ieder geval.

Groeten nick

In een clio volgens mij, ik vind dat hij nog aardig gaat en vind de bestuurder ook goed rijden, gaat vrij hard de bochten in en komt er goed uit:thumbup

Hallo, gistere zijn we even bij een ''nieuwe'':angel kadett gsi wezen kijken, voor iemand bij ons, maar zn nette gsi heb ik al in heeel lange tijd niet gezien:wors heeft 8jaar binnen gestaan met 160.000 op de teller, motorruimte is zo goed als nieuw:o(incl motor) zitten alleen 2 blaasjes op de achter wielranden en meer ook niet:wors alles is kneiterhard:o.

Dus hier kunnen we ons de komende dagen wel mee vermaken;);), ik had er even nog geen foto's van gemaakt, zaterdag gaan we hem ophalen.

Weer een gsi'tje bij de club Haha

Groeten nick

Hallo allemaal, we zijn er maar weer druk mee geweest:thumbup:thumbup, en weer div dingen gedaan.

-Allereerst de foto's van de NIEUWE kadett GSI:jerry:jerry, hij is alleen nog niet gewassen enz dus, hij glimt meer als op de foto's:P:P:P, er is alweer erg veel gedaan aan deze auto de info volgt nog.

100420102916.jpg

100420102917.jpg

100420102918.jpg

100420102920.jpg

100420102921.jpg

-Ik ben ook druk geweest met de 5deurs van me meis:thumbup, ga er andere wielen onder zetten, en verlagen, en wat met de uitlaat doen:jerry, de achterste wielen zijn degene die erop komen, alleen van de voorste zijn de banden te slecht, staat niet verkeert toch?:wors

ook ben ik begonnen met de roestblaasjes van de rechter wielrand af te halen, die zijn niet doorgerot, is alleen oppervlakkig dus goed kaalgemaakt, behandelt, en later netjes schuren en effe spuiten(rest volgt nog)

100420102912.jpg

100420102913.jpg

100420102915.jpg

-Ik ben ook met me kadett SEH bezig geweest, overal de bitumen platen verwijderen, scheelt toch weer iets:P:P en ziet er vooral netter uit. er zitten nu ook andere stoelen in die steviger zijn bij de wangen, ROB thanx:thumbup:thumbup, nu nog 2 beugels lassen voor me gordels dan is de binnenkant globaal klaar.

070420102904.jpg

070420102905.jpg

090420102910.jpg

090420102911.jpg

070420102906.jpg

100420102922.jpg

Dat waren ze weer, het ouwe astra carros is ook weer weg, dus we kunnen weer gaan opruimen:P:o

Groeten Nick

veel plezier met mijn ouwe kadett :D

tijdens het slepen? nog erg veel last gehad van die kromme sloopwielen? en piepen de achterlagers nog steeds? :p

anyway, ik ga dit ff volgen :)

origineel gepost door Rooiecorsa

tijdens het slepen? nog erg veel last gehad van die kromme sloopwielen? en piepen de achterlagers nog steeds? :p

Nee viel mee wielen trillen niet alleen de lagers hoorde je goed en de remmen deden het ook goed. ;)

O ja ik ben de gene die ree in de kadett weet je wie ik ben.:D

origineel gepost door Rooiecorsa

Kijk eens aan de ouwe eigenaar ook hier:thumbup:thumbup, gaat zekers weer wat worden deze gsi, het kontaktslot is weer gefixt, alles netjes gesoldeert, de achterste lagers hebben idd wat speling dit kunnen we misschien nog stellen, motor loopt goed in ieder geval:jerry:jerry

Groeten nick

Terug
Naar boven