• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

We hebben er idd een nieuwe brandstofrelais gemonteerd, eerst even flink doorstarten zonder ontsteking dan ken de olie even goed rondkomen, daarna alles weer aangesloten en starten en lopenking:king:, okeey dan is dat 6jaar:P, nu gaan we de lagers opknappen, daarna alle stekkers inspuiten met kontaktspray, de wielkasten worden beide ook vervangen en gespoten(dat gebeurd later).

Verders komt er een nieuwe dynamo + distr riem op.

Al met al valt het ons 100%mee:jerry:jerry we maken er weer wat moois van,de buitenkant blijft ie zo goed als orgineel, wel wat verlagen, motorisch wat aanpakken, en ander uitlaatsysteemking:king:.

Groeten nick

origineel gepost door Lukko

ziet er goed uit die kadett. zit al 5 jaar geen apk meer op toch ?

nee volgens mij niet idd, maar dat gaat helemaal goed komen, apk komt er als eerste op:jerry

Vanaaf gaan we weer aan de slag.

Groeten nick

-Gisteren al de ouwe audio bekabeling eruit getrokken, dat liep ook over t hemeltje heen dus effe friemelen.

-De Kadett station seh staat ook weer in lekkerkerk voor een verse apk en nieuwe remmen enz.

-Voor de rest gaan we vanaaf weer verder;).

Groeten Nick

Hey allemaal we zijn weer druk geweest we hebben effe de auto's anders neer gezet en gelijk effe goed opgeruimt. ;)

Dat was het weer.

Hey mannen van NL tuning..

prachtig om te zien dat er weer een kadett gsi bij is gekomen.. Hoeveel hebben jullie er inmiddels wel niet binnen de club..?

Btw volgens mij heb ik vanmiddag de bruine B kadett van sebbe gsi gespot met een meisje er in op jullie industrie-terrein

Enne Nick , wist jy al dat er nog geen kilometer hemelsbreed bij jullie loods vandaan een heuse echte opel lotus omega staat king:

020-10.jpg

Grtz Erik

Haha.. Oke dan.. dan heb ik een look-a-like gespot.. Ik gokte het namelijk omdat het op het industrie-terrein was van de jongens van NL-tuning..

En er rijden idd best een hoop dikke opels rond en in Montfoort..

Grt Erik

Ja, een hele echte en volledig origineel op de velgen na..

Prachtig exemplaar en ik moest een paar keer knipperen voor ik besefte wat er voor mijn neus stond..

grtz

@Dkadett84 is dat bij de dealer toevallig of bij iemand thuis?? rijd er zowieso 1 hiero rond, en 10km verder op nog 1, en in harmelen staat er ook 1(te koop).

@johani500 rijden idd een paar dikke wagens rond hiero:jerry:jerry:jerry:jerry

Groeten nick

origineel gepost door Dkadett84

020-10.jpg

Grtz Erik

das de opel dealer montfoort aan de kleuren van de muur te zien.

deze lotus staat er al een tijdje duurt lang voor je onderdelen hebt.

blijft toch een pracht ding.

1 v/d jongens heeft een nieuwe wagen erbij gekocht een heel mooi ding:jerry:jerry dit soort hadden we nog niet:angel:angelking:, het is een 2.2:thumbup en de rest mag ie zelf vertellen,

Ook is er onverwachts iets gebeurd dat met de 5deurs te maken heeft, morgen volgen wat foto's en info:(.

Groeten nick

Nou het slechte nieuws is dat me meis een ongeluk heeft gehad met de 5deurs wat niet haar schuld is, op een rotonde reed zij rechts en zn kk debiel ramt hem er zo tussen zonder richting enz, er is niets meer aan te doen ze heeft last van der nek enz dus beetje klote allemaal dit, ik zit te twijfelen of ik de kadett ga oplappen of wat dan ook???:cry.

Hier wat foto's, erg zonde dit, maar een ongelukje zit in een klein hoekje.

140420102926.jpg

140420102925.jpg

140420102927.jpg

140420102928.jpg

Me maat bordeauxbeauty weet misschien wel raad met het plaatwerk? ik ga eerst t oude en kromme eruit boren en alles nameten.

En hierbij de foto's van de nieuwste wagen vd club:jerry:jerry:jerry echt n top ding met alles erop en eraan, de rest verteld de eigenaar wel:thumbup:P

140420102930.jpg

140420102932.jpg

140420102931.jpg

140420102929.jpg

Ook aan deze dikke wagen gaat veel gebeuren:jerry:jerry

Groeten nick

Terug
Naar boven