• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door nl-tuning

origineel gepost door GlennGSI

die paarse kadett lijkt me een leuke wagen, waarom is ie uit mekaar gegaan ??

''was'' ook een leuke auto:thumbup ivm aanschaf komplete rijdende auto, had ie besloten om hem weg te doen, je kan niet alles houden he'(was het maar zn feest)

Groeten nick

okok :P je kunt idd niet alles houden. Als er geen ruimte meer is houd het op king:

Heeft meerdere malen voor een drol en een knikker te koop gestaan, geen reakties verders:cry, hij word wel weer opgebouwt in ieder geval en waarsch doorverkocht.

Tevens vandaag weer een nieuwe wagen erbij gehaald:jerry:jerry:jerry:wors:wors ligt een c20xe in rest komt nog, deze hebben we nog niet in de club:angel

Groeten nick

zoals eerder beschreven, is er een nieuwe auto in de club met een c20xe erin:thumbup

Dat is een orginele Vectra2000 geworden:jerry:jerry:jerry

De auto is geheel orgineel, op de remus uitlaat na, hij is voorzien van electrische ramen, electrisch schuif/kanteldak, stuurbekrachtiging, boordcomputer(later erin gezet), alles werkt naar behoren, alleen het dakraam schuift niet naar binnen dus even nakijken

De veerschotel in de kofferbak moet wel gelast worden, dus als iemand nog een veerschotel heeft liggen of een vectra a1 op de sloop weet te staan u2u me even:wors:wors

Hierbij een stel foto's:

140820103807.jpg

140820103808.jpg

140820103809.jpg

140820103810.jpg

140820103811.jpg

140820103806.jpg

140820103812.jpg

140820103813.jpg

140820103814.jpg

140820103815.jpg

140820103816.jpg

140820103817.jpg

140820103818.jpg

Hier staat ie veilig binnen voor het onderhoud wat ie nodig heeft.

140820103819.jpg

De corsa A1 gsi is voorzien van nieuwe lak onder de motorkap, is gelijk stukken netter, alles staat in de ML, dus binnenkant word vd 1 kleur gemaakt dan word ie weer deels opgebouwt voor circuit.

Dat waren ze weer.

Groeten nick

@jbl-freak alles is geheel orgineel, de vorige eigenaar heeft hem 17,5 jaar gehad(goede bekende van mij) , verders top wagen, met wat werk.

Groeten nick

Wagen een mooie detail-poetsbeurt geven en zuinig op zijn niks meer aan doen

Zie dat de lak wat doffer is geworden door de jaren heen ,maar dit krijg je met een goede poets-detail beurt weer helemaal in showroom staat

@asfaltmaffia ja klopt helemaal:wors vd week word er aan begonnen, eerst de schotel even lassen, en nog wat van dat soort dingen,, en nog even het opel logo terug plakken op de motorkap:angel

Iemand nog info over waar er een vectra a1 carros op de sloop staat(of meerdere?)

Groeten nick

Zag het ja ,ach zijn de kleine puntjes op de i.

Denk dat de detailer de swirls op het dashboard glas en het interieur ook weer super krijgt

En kan je zo,n stuk niet beter nieuw halen voor deze pracht 2000 vec

origineel gepost door asfaltmaffia

Zag het ja ,ach zijn de kleine puntjes op de i.

Denk dat de detailer de swirls op het dashboard glas en het interieur ook weer super krijgt

En kan je zo,n stuk niet beter nieuw halen voor deze pracht 2000 vec

Als jij weet waar?? ik heb alleen het schoteltje nodig waar de bovenkant vd schokbreker in zit, das zn 20 bij 20cm plaatwerk, bij m&m dronten sturen ze gelijk n heel binnenscherm op:o

Hou t maar in de gaten hiero, en mis staat ie wel op sevenum volgend weekend:jerry

Groeten nick

Hallo allemaal we zijn weer druk geweest met de corsa maar eerst een paar leuke foto's er van.

Voor de rest hebben we de motor ruimte even opnieuw gespoten en gelijk roest weg gehaald en in de ML gezet.

Ook zijn we nog bezig geweest met de koeling en de toeter en achter uit rij lichten gefixt want dat dee het allemaal niet omdat er geen kabels voor lagen dus zelf maar nieuwe kabels getroken.

En ook nog een veerpoot brug er op gezet.

Hier een paar foto's

Fan toeter en acheruit rij licht gelijk in getapt en netjes bij de kabelboom gedaan.

Kabels moet nog even onder het dach maken dan is het helemaal klaar.

Ook nog even de auto helemaal leeg gehaald zal nog even een paar foto's er van maken want heb er nu maar 2.

Dat was hem weer.

knapt gelijk stukken op:wors, wat je met dit soort klusjes wel niet voor elkaar krijgt;), ziet er stukken beter uit als paar dagen terug, nu de gehele binnenkant dezelfde kleur als motorruimte. En huppakee knallen op zandvoort:wors

Groeten nick

goeie dag ik ben vandaag ook weer bezig geweest met onze circuit corsa

de motorboom netjes gemaakt en ingetapt

van de week kleppendeksel en de rest netjes maken in de motorruimte

de binnenkant van auto zelf netjes zwart maken

we zijn nog op zoek naar schroefset 2e handsvoor een corsa a dus als iemand die nog hebt liggen stuur maar een u2u :P

groeten alex

echt een nette vectra:o:o en heel gaaf met de digi dr in.

mocht je nog verlangins veren zoeken, ik heb nog een setje liggen voor een 2000;)king:

origineel gepost door voederbiet

echt een nette vectra:o:o en heel gaaf met de digi dr in.

mocht je nog verlangins veren zoeken, ik heb nog een setje liggen voor een 2000;)king:

hoeveel cm is dat???

enige wat er aan de auto gebeurt, is iets naar beneden, en netjes houden:jerry

Groeten nick

okeey dat moet opzich wel netjes staan met de orginele wielen eronder:thumbup

Stuur me even via u2u wat je vraagprijs is?:hmmz

Groeten nick

origineel gepost door alex

we zijn nog op zoek naar schroefset 2e hands dus als iemand die nog hebt liggen stuur maar een u2u :P

groeten alex

Ik neem aan voor de Corsa A??

Ik heb nog een setje van de Corsa B KW var 1 liggen, als het goed is is deze ook geschikt voor de Corsa A

origineel gepost door Powercorsa

origineel gepost door alex

we zijn nog op zoek naar schroefset 2e hands dus als iemand die nog hebt liggen stuur maar een u2u :P

groeten alex

Ik neem aan voor de Corsa A??

Ik heb nog een setje van de Corsa B KW var 1 liggen, als het goed is is deze ook geschikt voor de Corsa A [/quote

Graag even via u2u:wors:thumbup(naar alex)

==========================================

Groeten nick

Terug
Naar boven