• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hoi weer wat nieuwe dingen gedaan/ e.d.

We hebben een nieuw onderstel voor de blauwe seh kadett gehaald. word ie stukken stugger en wat lager van +- 4cm

101120104286.jpg

We hebben een nieuwe tv, de fotograaf heeft deze gedoneert:P:P:P

121120104289.jpg

Me vec2000 bij parkeerplaats vrij rijden

131120104292.jpg

Nog wat schaaje foto's...

131120104296.jpg

131120104297.jpg

Bij me B52 bommewerper heb ik ern een set andere wielen onder gedaan, staat m niet verkeerd eerlijk gezegd:jerry:jerry

151120104298.jpg

151120104300.jpg

151120104299.jpg

Dat waren er weer een stel, zaterdag komt de nieuwe wagen vd de club erbij:jerry, vandaag ook nog bij wat leuke ''projecten'' gekeken,

Groeten nick

origineel gepost door freek corsa

Dikke A-team bus op de TV :wors

Die velgen staan goed onder de Omega :D

Jup vd nieuwe Ateam film(erg gaaf trouwens)

Ik denk dat ik de wielen wel onder de omega laat, de schroefset kan nu zelfs weer zakken:jerry:jerry

Groeten nick

Astra coupe kopen iemand? :thumb

viewtopic.php?f=73&t=157726

Binnenkort is er weer een nieuw auto bij de club... Wat voor blijft nog even stil

@DAVE_KADETT toppie he':thumbup zal er binnenkort wat foto's van maken als ie buiten staat,

Vandaag 20nov 2010, De allernieuste clubwagen opgehaald, dat betreft een OPEL BLITZ uit 1963:jerry:jerry:jerry,, de auto word onze mobile werkplaats/opslag voor tijdens circuit dagen enz,,samen met de buffels opgehaald top daggie gehad:P de buitenkant moet wel even opgefrist worden de verf laat her en der los, maar 1 ding NIET en dat is rot!!! hahah ook voor t eerst:D:D

We gaan er een heel mooi en handige wagen van maken, ideaal voor onze doeleinden, plaats voor 9man!!! en dat zonder gordelplicht HEERLIJK hahah

Hij heeft al een naam OPA BLITZ:P:P:P:P de oudste wagen bij onze club.

Ik zal er snel wat foto's van posten.

In ieder geval erg gaaf allemaal:thumbup

Groeten nick

origineel gepost door sjouke

FOTOOOO'SSSS :thumbup

Ik zal er eens een paar mooie uitzoeken, en zo snel mogelijk plaatsen:thumbup:P:thumbup:thumbup

origineel gepost door nl-tuning

@InjectTheVenom,, ja top bedankt:wors, volgende week voor apk, gelijk bougies vervangen en kleppendeksel vernieuwen, ken die er weer een tijd tegen aan, en met ze nieuwe nike's:P:P:P:P

Groeten

Nie lullen maar foto's plaatsen :kewlpics:kewlpics

:P

heey babbelaar nie lulle he':agent:agent

Hierbij een foto van een ''deel'' laadruimte van onze Blitz:wub

061120104230.jpg

Zoals eerder gezegt, 9 zitplaatsen en dan nog laadruimte ideaal toch:jerry, en de laadruimte e.d. is in en uit te laden d.m.v. 9 DEUREN:o:o:o

Al het bruine op de lak is viezigheid, en ver verkleurde verf, hij is nergens rot(gelukkig) de verf laat ook los zal wel een bepaalde laag zijn, omdat t een brandweer auto is geweest, we schuren hem in ieder geval helemaal op tot ie weer mooi glad is, dan krijgt ie n mooi kleurtje:jerry.

De binnenkant is zogoed als perfect, ken der alleen nu geen foto's van vinden die staan op cd en de cd ligt ergens,,

Groeten nick

Dat weet ik wel zeker:D, even goed onderhoud plegen dan hebben we er een tijdje geen omkijken naar,

Dan kunnen we er heerlijk mee cruizen,, was me een 1tje rit wel met me maat Buffel:jerry wat hebben we gelachen.

Groeten nick

Terug
Naar boven