• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

origineel gepost door rallyastra

FF een 3.0 er inhangen, is geen overbodige luxe :D

ja maar kost weer een hoop:P:P:P, hij doet t nu effe goed, alleen de koppeling effe nakijken, schakelen naar ze achteruit doet ie haast niet met lopende motor,

Alles goed verders?

Groeten nick

En basssss schiet toch een op met die update van die krossa!!!!

Hoi weer even een update..

We zijn effe ant verbouwen:P zodat er meer ruimte is, en de blitz naar binnen kan:jerry kunnen we er eindelijk droog aan werken:wors staat genoeg op de lijst.

bij de champagne hebben we alvast de kooi erin gezet, nu vastlassen en knallen:thumbup

271120104402.jpg

271120104404.jpg

En verder zijn we bezig met een grote opruiming zie MARKTPLAATS:P:P staat genoeg moois tussen:D:D.

Nu is het wachten op bas zn update van de corsa gsi, maar ach basss is niet zo snel:thumbdown:thumbdown

Groeten nick

origineel gepost door johani500driver

Zo die was aardig rot, gaat gelukkig weer de goede kant op:thumbup

Ja met popnagels en kit blijft het niet zolang goed :jerry

woww:o dies slecht. en de manier waarop die gemaakt is ppff:wtf

wel effe tip als je plamuur opzet niet kleine stukjes van boven naar beneden maar met een plamuurrubber van voor naar achter strijken dus horizontaal scheelt je een hoop schuurwerk en eindresultaat is mooier:thumbup

keep on the good work:jerry

Dankje ja het zat er echt in dat het voor even leuk er uit zag maar en was echt niks gewoon plaat werk er in gepopt en gekit niks geen verf over de dorpels of zo rote gewoon vorlijk veder er onder waar de oude plaatwerk ook nog zat.

Dankje voor de tip:thumbup

origineel gepost door nl-tuning

@bettus accu, haha:P:P kost dat trouwens bij jullie auto rechttrekken??

Groeten

50,00 per 1 vierkante cm dat rechtgetrokken moet worden....

nee geintje, als je foto's hebt, dan kan me pa wel een indicatie geven....:thumbup

origineel gepost door bettus accu

origineel gepost door nl-tuning

@bettus accu, haha:P:P kost dat trouwens bij jullie auto rechttrekken??

Groeten

50,00 per 1 vierkante cm dat rechtgetrokken moet worden....

nee geintje, als je foto's hebt, dan kan me pa wel een indicatie geven....:thumbup

staan een stel foto's op van me witte kadett, (effe prijsopgaaf:thumbup)

Groeten nick

Hoi me omega station had ook wat onderhoud nodig dus datgene even gemaakt,, kleppendeksel pakking, bougies ,en wat slangen vervangen(was net trekdrop) :P ,, loopt weer netjes:thumbup

301120104424.jpg

301120104425.jpg

301120104426.jpg

We hebben de hoek van horton even omgetoverd, zodat de blitz daar voor kan staan met zn bips:jerry

021220104428.jpg

De astra station c20xe is ook even weg voor onderhoud,, en de zwarte corsa schiet ook op.

Groeten nick

ziet er weer toppie uit die omega, staat hier precies zown zelfde:cool: (iets hoger op de pootjes:agent)

doe je nog wat met die originele wielen van de omie?

origineel gepost door voederbiet

ziet er weer toppie uit die omega, staat hier precies zown zelfde:cool: (iets hoger op de pootjes:agent)

doe je nog wat met die originele wielen van de omie?

Hoi, ja staat er leuk bij zo he' leuke wagens die omega's, die wielen hou ik erbij, even een setje nieuwe banden erbij zoeken:thumbup.

Groeten Nick

De omega station krijgt zo snel mogelijk nieuwe olie+filter dan nog even de dorpelranden enz in de ML zetten (voor de zekerheid) dan kan ie er weer tegenaan.

We hebben weer een hoek omgetoverd (we blijven aan de gang:P) en er komt een hoop ruimte tevoorschijn:jerry, en het word heerlijk netjes.

Voor me circuit kadett heb ik weer wat onderdeeltjes bij elkaar, nu nog een geheel scherm voor links achter, als dat kompleet is, kan ie naar de plaatwerker, (of er moet een kompleet 85 of 86er kadettje voor me voeten komen:hmmz)

Verders nog steeds bezig met grote opruiming (zie marktplaatss)

Er volgen vanaaf waarschijnlijk nog wat foto's

Groeten nick

Hoi hierbij weer een update:thumbup:thumbup

We zijn weer volop aan het hobbyen geweest:jerry:jerry

Allereerst zijn we druk met de city geweest,, de motor is voorzien van nieuwe olie+filter, luchtfilter is ook vervangen,, alle stekkers kontaktpunten enz zijn weer schoon, de accupolen zijn ook weer netjes, en hij loopt weer toppie// het carros hebben we weer opgefrist met ML en antisteenslag dus weer netjes opgefrist:thumbup:thumbup

111220104452.jpg

091220104446.jpg

101220104449.jpg

-De champagne heeft ook een eigen plek, mooi bij ze 2 broers:jerry

061220104437.jpg

-Ook weer even bij me zwarte kadett gsi geweest(me eerste auto:thumbup) even wat dingen gefixt;)

111220104456.jpg

111220104457.jpg

-Ondertussen ook druk met me circuit gsi bezig, lekbak even opgefrist, + de slicks er achter op gezet effe passen en meten maar heb ruimte zat:D dus ken weer een stukje zakken.

111220104458.jpg

111220104460.jpg

-Me B52 :P (omega station) staat helemaal klaar voor de apk:thumbup, de andere kant zitten de azev's erook onder, en hij is wel erg bruut laag zoking::wub(kan zelfs de schroefset nog lager instellen:D), de naden in de wielkuipen even een nieuw laagje bodysafe gegeven, dinsdag gaat ie naar de keuring:thumbup(gelukkig).

121220104461-1.jpg

Deze foto's zijn wat onduidelijk(beetje jammer)

121220104463-1.jpg

121220104462.jpg

Dan kan dinsdag de city weer na buiten+de omega station, dan gaat de vectra2000 naar binnen ivm al die pekelmeuk, en dan de blitz:wub:jerry

Creep en paling zijn nog druk met de corsa gsi, kon eerdaags gespoten worden had ik begrepen, basss zal (verwacht ik) snel met een update komen.

Dat was de update weer.

Groeten nick

Terug
Naar boven