• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@Fearless wrote:Doet biesheuvel ook sponsoren? anders begrijp ik de stickers niet :jerry

Sponsor is een groot woord ;) , maar we komen daar geregeld en dan is het allemaal erg goed geregeld, en kwa aankopen ook goed geregeld ;) , dus doen wij er wat voor terug, beetje reclame tijdens vrij rijden is dan niet verkeerd, voor het geen wat we ervoor terug krijgen.

Voor niets gaat de zon op :thumb :thumb .

Groeten nick

origineel gepost door bmwmanu

mooie projectjes weeral :wub

Bedankt man:thumbup

Ben blij dat me hele topic niet pleite is nadat het forum effe offline was:angel:angel

De omega b52 staat nu voor de apk, rijd wel goed zo laag alleen ga ik de org wielen er na de apk wel weer terug op zetten(en dan is die al laag:P) dit is een beetje te.

De astra station c20xe is ook weer terug na een halve blok revisie;) loopt ook weer perfecto:jerry

Groeten nick

Hoi allemaal;) ik ben blij dat het topic er nog heelhuids opstaat..

Me omega station is weer gekeurd, waren wat kleine reparaties maar die zijn gefixt.

De vectra2000 en de blitz gaan morgen lekker na binnen(vorstverlet).

De zwarte corsa gsi is zo goed als klaar de jongens zijn nu met de lak bezig.

Tevens is er een nieuwe wagen bij t cluppie een D-kadett c20xe!!!! foto's volgen.

Groeten nick

Haha ruimte genoeg:D:D:D we hebben zelfs autos op zolder staan:P:P,,

Vandaag druk geweest met van alles//

-De blitz staat binnen:P was wel f sturen maar staat netjes,,is gelukkig ook niet zo groot:D

-de vectra2000 hetzelfde staat ook eindelijk binnen, de Bomega rijd nu weer toppie dus de 2000gauw binnen gezet.

-Me circuit kadett gaat 15jan de richtbank op, ondertussen mooi de tijd om de blitz te doen, wat klein onderhoud,

-De nieuwe D-kadett c20xe past goed in het cluppie, ziet er goed uit wel wat laswerk aan de dorpels:hmmz foto's volgen,

-En de zwarte corsa staat globaal in de lak, ook daarvan volgen snel wat foto's

Groeten nick

Hierbij alvast een filmpje wat ik nog had:P:P

Horty kadett gsi

En hierbij nog 1 van het vrij rijden van de matrode corsa a

Groeten nick

Weer een leuke Update.

Ik heb een D kadett C20xe gehaald voor het dagelijks rijden.

Zit wel werk aan maar dat ga ik zelf allemaal opknapen zodat er 2 jaar apk op kan.

Hier bij een paar fotos

Zijn de D kadett nu aan het opknapen zodat er weer apk op kan zullen nog wel meer update over komen.

Zal nog een paar foto's van de corsa maken want die is klaar.

Dat was hem weer.

[rquote=1822082&tid=80050&author=JvV][rquote=1821992&tid=80050&author=nl-tuning]Ja das een leuk karretje, word wel wat maar 2jaar apk?? das toch na 30 jaar??

Groeten nick[/rquote]

Inderdaad als je hem in 2011 door de APK heen haalt (nadat hij 30 is geworden) heb je voor 2 jaar apk :).[/rquote]

2 jan word die 30 jaar :angel

Ooh okeey ik wist niet dat ie van dat jaar was;) zo goed contakt is er:P:P:P,,

Vandaag weer wat aan de Blitz gedaan en bij me circuit kadett begonnen met een paneeltje te maken waar me startknop enz op komt te zitten(van alu)

Foto's volgen.

Groeten nick

Hierbij gelijk een verse update met foto's:P

Zoals eerder vermeld staat de blitz nu binnen, we zijn nu beetje bezig met de kleine dingen te fixen wat deukjes uitkloppen enz, en vooral het electrische gedoe.

201220104481.jpg

221220104490.jpg

221220104491.jpg

221220104493.jpg

Nogmaals ruimte zat in de blitz:P:jerry:jerry ideaal die wagen:wub, als ie netjes in de lak staat ziet het er stukken beter uit dat weet ik wel:P:P

-En nog een foto van het paneeltje waar ik mee bezig ben.

241220104494.jpg

Groeten nick

als het goed is komen er zo ook wat foto's vd D-kadett:thumbup

Terug
Naar boven