• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Vandaag druk bezig geweest met de D kadett.

Bezig geweest met het klaar maken om de motor er uit te halen want die zit vast dus die zet ik aan de kant voor de kadett mattig dan kan ik hem met de tijd uit elkaar halen en opknapen en webbers er op zeten:wub inlaat en uitlaat spuitstuk er af gehaald want die komen op me andere 16v die in de D kadett komt.

Kabelboom is ook helemaal ingetapet dus dat is ook weer klaar helaas geen foto van.

Foto's

Zo begonen we

en toen we klaar waren

Groepe A spruitstuk :wors

Ben alleen vergeten foto's van de corsa te maken zal ik morgen even doen.

Dat was hem weer.

[rquote=1822546&tid=80050&author=astrastationgsi]leuke update ga zo door nog leuke plannen met de blitz [/rquote]

De blitz gaat het volgende mee gebeuren:

-nieuwe laklaag wit met matzwarte kap

-al het houtwerk aan de binnenkant een nieuwe beschermingslaklaag

-alles nieuw in het tektiel,

-''eventueel'' ombouwen naar 12volt

-wat extra lampen erop

-zwaailamp-balk bovenop

-imperial weer kompleet opbouwen met houten vloer:D

-De gehele achterkant als werkplaats indelen, met gereedschapkar/compressor/aggegraat enz

-Wat leuke audio inbouwen, (ivm de 12v even kijken hoe of wat)

-bij een bedrijf een trekhaak laten monteren:thumbup(zit nu niets op heeft een vangmuil opgezeten)

-verders alles nalopen en de motor een beurt geven en de bak nakijken, die kraakt af en toe met in zn achteruit schakelen.

Verders een leuk project voor de winter, nu eerst even goed laten opdrogen voor we er aan gaan beginnen.

Groeten nick

blitz blijft grappig nick hahaha, ben benieuwd wat daarvan terecht gaat komen :D

bas heeft weer een d kadettje erbij, als of die al niet genoeg auto's heeft hahaha.

ziet er weer leuk uit daar, spreek je....

gr vinc

[rquote=1822959&tid=80050&author=vincent23]blitz blijft grappig nick hahaha, ben benieuwd wat daarvan terecht gaat komen :D

bas heeft weer een d kadettje erbij, als of die al niet genoeg auto's heeft hahaha.

ziet er weer leuk uit daar, spreek je....

gr vinc[/rquote]

Terrecht gaat komen nog wel:sleeping, die wagen is binnen no-time klaar effe doorgaan das het beste he';);)

Bas heeft niet zoveel auto's heur, nu heeft het joggie ook n gave bak, is een leuk ding om te zien:angel

Groeten N

ff een vraagje over die verlengde motorkap op die opc bij jullie samen met die zij-panelen.

als de kap sluit zitten die koplampen dan niet in de weg? of hebben jullie daar wat op gevonden?

ben ook bezig met uitpluizen van zo'n kap :)

groeten

Goeiendag hierbij weer even een update:thumbup:thumbup

We zijn gistere even bij biesheuvel geweest, en wat leuke dingen gekocht, alvast voor het nieuwe seizoen vrij rijden enz:angel:angel

Allereerst wat foto's vd manta die daar in de showroom staat:wors:wors wat een mooi apparaat zeg:thumbup

271220104495.jpg

271220104496.jpg
speciaal voor JVV:P

Een mooie stoel en een goed stel schoenen gekocht:wors kenne we goed zitten in ieder geval:D

271220104505.jpg

271220104504.jpg

271220104513.jpg

De blitz zijn we ook mee bezig, we zitten te denken om de strips eraf te halen, dan oogt ie wat groter:hmmz:hmmz, we hebben er toch nie veel aan.

271220104512-1.jpg

En nogmaals ''als'' het goed is komen de foto's vd corsa vandaag , Creep zou ze vandaag posten.

Groeten Nick

mooi spul nick!

Volgens mij kwam ik vanmiddag jbl freak tegen tussen montfoort en de meern, kan dat?en anders was het een andere dikke champion in dezelfde kleur.

[rquote=1825722&tid=80050&author=jblfreak]ja dat wel alleen er af krijgen haha

heb nick mooie manier voor :P:P:P[/rquote]

HaHa;) de hele linker kant zijn ze ervan af, viel me reuze mee:thumbup

Vandaag even lekker druk bezig geweest met de Blitz, linker gedeelte imperialbeugel is ervan af//linkse kant vd strips//opstapjes//linkse achterlichten// al hetr zelf getimmerde hout is eruit:wub en een hoop ruimte erbij:thumbup kan er bijna rechtop instaan:P morgen weer verder.

Heb er ook wat foto's van uiteraard:P:P:agent

Groeten nick

Weer een update

Hierbij de foto's van de zwarte corsa :angel

Ja ik weet het hij is vies:)

En de nog de nieuwe aanwinst van de club corsa 1.2 uit 86 voor het circuit:thumbup

Hij staat nu in de stalling voor een lange tijd tot we er tijd voor hebben.

Dat was hem weer.

Eindelijk wat foto's vd zwarte corsa;););) nog effe en ik had ze zelf erop gezet:D:D:D;),, maar ziet er weer goed uit he', verse apk erop, staat mooi klaar voor t nieuwe seizoen racen.

Die witte is ook een gaaf ding, wat daar mee gaat gebeuren motorisch is een verassing:jerry:jerry, dat rijd er nog maar weinig rond:P

Vandaag weer druk verder met de blitz, en nog meer opel gehobby:o:D

Groeten nick

Terug
Naar boven