• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Gistere even bij de blauwe gsi langsgeweest + om de linker dorpel even langs te brengen:D ,, maar begint er weer toppie uit te zien:angel:angel vakwerk;)

En nog een leuk filmpje van het vrij rijden 12 02 2011.

[youtube]1mW_bR1ThoU[/youtube]

Groeten nick

Hoi weer even een kleine update tussendoor:P,,

Zoals eerder verteld ben ik ''tussendoor'' bezig met me witte kadett weer op te frissen, ook div delen opnieuw ''effe'' gespoten zoals motorruimte en binnenkant, zodat het er straks weer fris uitziet:thumbup

080220114792.jpg

080220114793.jpg

Ook de loods even wat anders ingedeelt, zodat we wat meer ruimte voorin hebben, mooi voor mij en de buffel:jerry

190220114805.jpg

Heb nog een stel mooie foto's van het laatste keer vrij rijden gevonden daar zal ik er ook even een stel van posten, zal ze even opzoeken.

Groeten nick

[rquote=1873740&tid=80050&author=astrastationgsi]leuk update en weer een nieuwe indeling en de blitz was ik alweer vergeten nog update aan de blitz [/rquote]

Nee anders zet ik dat er gelijk bij he':hmmz

En hierbij nog wat foto's van het vrije rijden 12feb. jammer genoeg staat er wel tekst in de foto's maar dat maakte me niet zoveel uit,,:P:P

IMG_0304.jpg

IMG_0333.jpg

IMG_0359.jpg

IMG_0358.jpg

RSZ_0188-1.jpg

RSZ_0187.jpg

De doorzetters:agent:agent:agent:angel

Groeten nick

gein zo'n oude opel bus, tijdje geleej kwam ik van het strand af met me MTB op de noordpier in wijk aan zee daar stond zo'n zelfde geparkeerd, maar dan in een brandweer uitvoering, en zo te zien stond ie er al een jaartje!..., volgens mij ook te koop dacht ik, anyway zo tezien vermaken jullie je best op zandvoort!

:thumbup

@Hans dit is/was ook een brandweeruitvoering:P straks een NL-tuning uitvoering:agent:agent,, en dat zandvoort e.d. is onze yoga plek:angel:angel:angel

Heb nog een stel gave foto's die komme er ook aan..

Groeten nick

Zo ff een kleine update bij de champange kadett het linker voorwiel eraf gehaald dacht dat ie lek:cry was maar er zit vuil tussen de velg en de band dus ff eraf en schoonmaken en er weer op scheelt toch weer een band kopen.:D

De blauwe kadett is ook bijna:thumbup klaar dan is ie voorzien van nieuwe dorpels:wub en dan kunnen de skirts er weer op en dan heel de onderkant laten spuiten :worsen miss de motorkap als ik het red met de tijd...

foto's volgen nog...

Dank u dank u ben blij dat jullie het mooi vinden :wub

Die foto's van jou(NL-Tuning) in het filmpje past trouwens goed bij het nummer :wors:wors:wors:wors

Groeten bas

Terug
Naar boven