• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

de astra had zoveel huid irritatie (roest:cry) en was bij de vorige eigenaar met 80-90 km op een rontonde geklapt:o moest dus een hele hoop aan gebeuren,en de onderdelen van de auto zij :thumbup terecht gekomen.

Ik zal morgen een kaarsje aansteken:angel voor de astra goed?:P

Hoi hierbij weer een update,,

-Ben tussendoor zoals eerder vermeld met de El dorado bezig,, hierbij wat foto's

120320115006.jpg

120320115007.jpg

120320115018.jpg

-De Blauwe kadett gsi is weer terug vd plaatwerker,, nieuwe dorpels, skirts er weer op, div delen roe3st weggehaald, en uiteraard voor een mooi prijsje:P

120320115008.jpg

-We hebben gelijk wat audio gepast:D:D

120320115015.jpg

-Bij de b52 omega, gaan vd week de org wielen er weer onder, dan is ie weer 2cm hoger:P:P:P

120320115009.jpg

-Ook een leuke verrassing tussendoor:wors:wors kwam een vette truck langs,, effe ouwebeppen, 5.4liter:wub dat zijn toch wel de echte wagensking:

120320115014.jpg

Dat was het weer.

Groeten nick

Ziet er al een stuk beter uit die bodemplaat van de El Dorado, die oude was inderdaad echt gatenkaas.

Die filmpjes zijn echt geniaal, leuk gedaan mannen.

Dij de meeting foto's die er tussen zitten komt zelfs dat hok van mij een x of 2 voorbij :D

Succes met de verdere projecten.

Groeten Bassie.

Nog een paar leuke filmpjes

Kadett

[youtube]-nExJafN5AY[/youtube]

Corsa

[youtube]fpJU8ewawjQ[/youtube]

Astra station

[youtube]VleaGRJkmI8[/youtube]

Astra OPC

[youtube]9uUi_-NZuPA[/youtube]

Automax 2009

[youtube]axhIBLhdW8o[/youtube]

Voor meer check mijn kanaal

Dat was hem weer

[rquote=1884705&tid=80050&author=nl-tuning]Wel nog even een gaaf filmpje geupload:jerry:jerry

Me oude Mattig Kadett, die is nu van bassss en gaat hem weer opbouwen:thumbup

[youtube]Hb3kaj6weSI[/youtube]

Groeten nick

[/rquote]

Ik hoop dat de nodige foto's geplaats zullen worden, man ik vindt zo een kei gave bak!

leuke filmpjes overgens:D

Hoi,, er zitten idd weer een paar gouwe ouwe filmpjes tussen:P:P...

Gistere de hele cadillac afgelast, was een hoop werk zn 11uur achter mekaar buffelen, maar alles is nu weer kneiter hard, vd week alles behandelen met primer, ML , bodysafe, en her en der wat carrosseriekit, dan kan ie er weer een lange tijd tegenaan:angel

Verders volgt er groot nieuws aankomende week:agent:o:o:hmmz

Groeten nick

hoi hierbij wat foto's van de El Dorado die ik ant oplappen ben, zaterdag hebben we flink wat kenne doen:o ziet er goed uit, knapt gelijk een heel stuk op,

hierbij wat foto's:

190320115067.jpg

190320115036.jpg

190320115070.jpg

190320115023.jpg

190320115038.jpg

190320115073.jpg

190320115074.jpg

Lassen gaat ons goed af:P,, en leuk om te doen:wors

Groeten nick

[rquote=1896263&tid=80050&author=astrastationgsi]jullie vermaken je toch altijd bij nl-tuning[/rquote]

En is het geen vermaken dan is het wel leedvermaak, hahaha.

Mooie update weer jongens.

Enne, Nick ik moet binnenkort echt weer een ff afspreken met jullie, is al weer een tijdje terug dat ik bij jullie was.

Groeten Bassie.

Terug
Naar boven