• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Was idd weer een top dag!! erg naar ons zin gehad,,

Hierbij vast een filmpje vd 1ste sessie die ik reed die dag:thumbup

[youtube]AgrEr65s05I[/youtube]

Verders zijn we nog steeds stervens druk, en heel weinig tijd voor een update..

Morgen weer na assen, naar de Time Attack dus ben benieuwd,,

Groeten nick

[rquote=1900980&tid=80050&author=omicvvvo]

filmpje van mijn kadett c coupe helaas deze keer veel problemen [/rquote]

Was idd wel een mooi daggie, maar klote van de problemen idd, als je wilt kan je altijd mailen om die dingen te fixen.;):thumbup

@mrmonkey de foto's komme eraan, ben net thuis van circuit Assen dus effe kalm aan:D

Groeten nick

Dikke Vec hoor Nick, heb em ff bekeken toen ik weg ging uit assen met de Passat ene volgende keer hond in de gordel hea haha :P

[rquote=1901180&tid=80050&author=GlennGSI]Dikke Vec hoor Nick, heb em ff bekeken toen ik weg ging uit assen met de Passat ene volgende keer hond in de gordel hea haha :P[/rquote]

Ja idd ik hoorde zoiets geroepen worden:P,, had in eerste instantie niet door dat dat jou passat was:hmmz, dat zag ik later pas, jij zegt ook niet effe gedag he:wtf:P, ja de vectra is een goed wagentje, zit wel wat werk aan maar dat mag ook wel voor zn oud beesie.

Groeten nick

Hierbij het 2e filmpje van het vrije rijden de 25-03-2011 volgende keer rondom met slicks want de grip achter is niets vergeleken met voor.

[youtube]-5S7QPZZXWo[/youtube]

Zitten nog een paar leuke slippers tussen:P:agent

Groeten nick

[rquote=1901228&tid=80050&author=nl-tuning][rquote=1901180&tid=80050&author=GlennGSI]Dikke Vec hoor Nick, heb em ff bekeken toen ik weg ging uit assen met de Passat ene volgende keer hond in de gordel hea haha :P[/rquote]

Ja idd ik hoorde zoiets geroepen worden:P,, had in eerste instantie niet door dat dat jou passat was:hmmz, dat zag ik later pas, jij zegt ook niet effe gedag he:wtf:P, ja de vectra is een goed wagentje, zit wel wat werk aan maar dat mag ook wel voor zn oud beesie.

Groeten nick[/rquote]

Ik zei wel gedag ! hoho :P haha Maar je was druk met achteruit rijden enzo :P Maatje van me riep dat idd haha :P :') De chef zat wel lprinsheerlijk zo op de achterbank :P

Het viel me wel gelijk op toen je al kwam aanrijden, zo van Heuj een 2000 ! in eerste instantie ook neit door dat jij het was totdat ik nog es goed keek haha :P

IMAG0564.jpg

@GlennGSI : okeey dan heb ik het niet gehoord:P:P:P ja die zit altijd op ze kleedje(anders komme er haren op me bank:D) netjes op de bank;) alles te bewaken.. was verders wel een mooi daggie he'.

Groeten nick

Hoi hierbij weer een update, vanuit onze bijna ex loods:o

-Dit zijn wat foto's van het vrij rijden afgelopen vrijdag:thumbup

250320115076.jpg

250320115077.jpg

250320115079.jpg

250320115080.jpg

250320115081.jpg
:o:o:o

-Bij de astra coupe zitten er ook weer nieuwe wielen onder:wub staat toch wel netjes he'.

260320115085.jpg

260320115086.jpg

260320115087.jpg

-Een ideale kleine tank alvast voor me witte kadett, als er een plaat ipv een reserve wielbak in komt, kan ik de tank er pefect in verwerken:D

260320115090.jpg

-Dit zijn een stel foto's van een zeer geslaagde time attack afgelopen zondag te assen 27 03 2011

270320115094.jpg

270320115095.jpg

270320115096.jpg

270320115098.jpg

270320115099.jpg

270320115100.jpg
:wub:wub:wub:wub:wors:wors:wors

-buffel is effe me hondje ant trainen:jerry

260320115089.jpg

-Gisteren was ik in utrecht aan het werk en daar stond wel iets heel speciaals:wub:wub:wub

280320115108.jpg

280320115107.jpg

Dat waren er weer een stel.

Aanstaande vrijdag naar circuit ZOLDER:jerry effe cruizen:angel

Groeten nick

[rquote=1902817&tid=80050&author=corsaagsi]Wat lag er voor motor in die chevy dan? En airride lijkt me..

Zo'n Lotus Omega blijft ook bruut :wub[/rquote]

Volgens mij een v8?? ja zat vette airride op:wors echt een reete gaaf ding,

Idd die omega is ook kickuh, dat zie je niet zo vaak,

Groeten nick

[rquote=1902795&tid=80050&author=johani500driver]Die chevi is bruuttttttttttttt.........................Lotus ook:agent

Nice wielen eronder Kenny, erg strak:thumbup

Enne....check ff mijn stemming:angel;)[/rquote]

thnx (Y)

hij moet alleen nog een paar cm naar beneden :wub

Terug
Naar boven