• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hierbij de filmpjes vanuit de corsa sessie 10 rij ik en sessie 13 rijd alex

[youtube]4XJUgAExQd4[/youtube]

[youtube]wv239sN9xeU[/youtube]

@san ja bedankt man, hoop dat het weer echt goed word, heb vanmiddag me slick laten repareren dmv een nieuwe slick om de velg laten gooien, dus nu kan ik met alle 4 rijden:D

Groeten nick

Ik heb vandaag ff mn eigen ingeving gemaakt van sommige filmpjes hier van t topic :afro

Met de soundtrack van Transformers en filmpjes ;)

[youtube]CGzajk50fOg[/youtube]

HET GROTE NIEUWS IS: :angel:angel:angel

WE ZIJN VERHUISD!!!! NAAR EEN PARADIJS PAND:angel:angel

verdere info volgt morgen:P:P, nu geen zin meer,, 4 uur slaap in 2 dagen:sleeping:sleeping

Groeten nick

Hierbij de eerste foto's van het verhuizen en eerste auto die in de loods was gaat er ook weer als het laaste uit:D:D

Dat was hem weer rest van de foto's komen van nick zelf.

Zijn ook leuke foto's,, ik heb er nog een heleboel, die komen hier ook nog te staan..

Eerst ben ik me 1ste filmpje van Circuit Zolder ant uploaden, op youtube.

Groeten nick

gefelicteerd met de nieuwe ruimte.

was waarschijnlijk even schrikken hoeveel spul je stikkem toch al verzameld hebt.

theun

[rquote=1906072&tid=80050&author=opelpower89]wat gebeurd met die brug ????.....[/rquote]

Dit is vrijdag avond zaterdag hebben we de rest gedaan.

Groeten bas

was zeker wel veel werk dat verhuizen? maar nu krijgen jullie een nog grotere ruimte? wel gewoon in montfoort weer?

@theunm :ja we hadden idd heel erg veel spullen verzamelt, maar grotendeels hebben we nog wel nodig, we hebben ook een hoop weggegooid, hadden we weinig meer aan.

@Opelpower : die is uiteraard meegegaan naar het nieuwe pand, wel zo makkelijk :-)

@Lukko : We zitten al in de nieuwe ruimte en die is vele malen groter, maar dat ga je wel op de foto's zien, waar de locatie is? dat is niet echt handig om hier neer te zetten.. in ieder geval niet meer in de buurt waar we zaten.

Bij het nieuwe pand zit ook alarm, div camera's, electronisch afsluitbaar hek, terrein is alleen voor ons dus geen vervelende figuren meer die het pad bij ons gebruikten als doorrijpad, nu zitten we stukken beter en veiliger als hiervoor!

Groeten Nick

Terug
Naar boven