• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

[rquote=1906858&tid=80050&author=vincent23]ziet er puik uit kerel :o

meer ruimte voor meer Zooi hahahaha

succes er mee :D

gr vinc[/rquote]

De zooi hebben we weggemietert:D:D meer plek voor dikke wagens:wors:jerry, 2 bruggen, luchtgereedschappen opnieuw monteren, zelfs airco:jerry

Groeten nick

@mrmonkey idd moet wel effe als erelid;);)

@johan, nu kan je die mooie i500 er tussen zetten:P:P:P

Vandaag beetje bezig geweest met globale indeling, en rustig aan gaan we dat allemaal bepalen, dat het in 1x goedstaat:D

Groeten nick

nope anders hadden ze er wel gestaan he', geen tijd voor gehad.

Wel nog een filmpje van een maat van me op de kop getikt, van het vrij rijden op zolder:wors

[youtube]cvTx-NqvBbQ[/youtube]

Groeten

zozo grote loods zeg. wel mooi hoor. ik dacht dat jullie oude loods veel groter was. maar dit is wel een ideale plek zeg ! succes ermee

[rquote=1908012&tid=80050&author=omicvvvo]je filmpje doet het niet meer jammer was een mooi filmpje[/rquote]

idd ik ziet het nu, zal het m effe vragen, is van die kerel met de volvo's die grote viking:jerry

Was idd een gaaf filmpje.

Groeten Nick

he nick super mooie ruimte hebben jullie daar :jerry

-offtopic

ik probeer nu ook zoiets op te zetten met mijn schuuur in noord-holland, maar is lastig om mede hobbyisten te vinden in noord holland:cry

dit omdat ik de schuur niet meer alleen kan huren (financieel)en mijn vader (eigenzaak) is overleden.

maar nu weer on topic.

ik wens jullie veel succes met de ruimte, want die bied zoals ik zie heel veel mogelijkheden voor de toekomst.

respekt voor jullie werk :vertag

@Turbotjuh beankt man;), ja het is mooi hoe we het nu allemaal regelen, niet overal krijg je dat idd voor elkaar,, zijn er helemaal geen gasten dan daaro die een beetje willen sleutelen?? is stalling geen optie? om in ieder egval uit de kosten te zijn??// veel succes in ieder geval!

Verders zal ik deze week even wat foto's van binnen posten, kantine enz:P

Groeten nick

je kan het ook beter binnen je vriendenkring houden nick geen gasten krijg je alleen gezeik mee

begint alles al een beetje op zijn plek te staan

je kan het ook beter binnen je vriendenkring houden nick geen gasten krijg je alleen gezeik mee

begint alles al een beetje op zijn plek te staan

Hoi we hebben de zolder nu zo ingedeelt met tafels en kasten dat we kunnen gaan inruimen(alleen de zolder:P), dus alle onderdelen kunnen naar boven(eindelijk),, dan krijgen we beneden in de div ruimtes ook een opgeruimd beeld:angel..

Verders nog een nieuwtje:D we hebben een nieuwe wagen in de club, het gaat om een Rekord Station 2.0S uit 1984, met 150.000 op de teller, auto is zo goed als helemaal toppie:D:D paar kleine dingen aan doen, dan kan die vd week na de apk toe:D dus als iemand nog een verlaging heeft liggen/of te koop weet voor dit type auto, stuur me maar even een u2u.

Groeten Nick

Hoi, hierbij weer een kleine update:D:

De astra coupe is weer voorzien van wat nieuwe parts:thumbup:thumbup en ziet er goed uit:agent

080420115158.jpg

080420115159.jpg

En dan hierbij de foto's van de nieuwe wagen in de club, een Rekord Station 2.0S uit 1984:wors is een nette wagen, en geheeeeel orgineel, de orginele radio zit er zelfs nog in:jerry

090420115166.jpg

090420115165.jpg

090420115170.jpg

090420115168.jpg

(iemand nog info waar er verlaging voor dit type te krijgen is?).

En dan nog wat foto's van ons nieuwe paleis''je'':jerry:jerry

080420115160.jpg

080420115161.jpg

090420115164.jpg

090420115169.jpg

Het kleinste zoldertje vast ingedeelt met spullen die we niet alledaags nodig hebben,

090420115172.jpg

Dit word de circuit hal:

090420115175.jpg

090420115178.jpg

Dit is de grootste hal zn 250mtr 2 excl de zolder, hier komen alle auto's te staan die af zijn, onder de lampen:P:P:P

090420115173.jpg

Het is nog moeilijk om alles goed te fotograveren ivm alle onderdelen die overal liggen opgestapelt, maar we zijn er druk mee.

Groeten nick

Dat wou ik net zeggen:P

Oh ja heb ook weer wat onderdelen op me zilvere Gsi gezet, dan in de tussentijd ook een beetje aan die auto hobbyen.

Groeten nick

Terug
Naar boven