• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

zeer goed bezig daar nick

mooi plekje heb je nu zeg

vind deze mooier dan de oude hoewel dat ook zeer zeker niet verkeerd was zeg

kijk alles begint al aardig op zijn plaats te staan gave rekord station ik heb een sedan voor het vrouwtje een automaat

straks even me 15 inch ats der onder zetten

mooie plek hoor!! lekker veel ruimte, en stukken meer als jullie vorige hok geloof ik... toch?

maaruh, die mercedes vlag aan het plafond hebben jullie toch niet zelf opgehangen hé? :P

grtz jens

Heey ja die vlag hebben we even zelf opgehangen in de bestaande beugels, we hebben div opel vlaggen klaar liggen, maar deze dient even als pasvlag:P:P:P vd week is ie weer pleite!!

Ons vorige ''hok'' was al 260mtr2 ook groot zat! maar te klein geworden voor ons doen,,

Groeten nick

[rquote=1910910&tid=80050&author=astrastationgsi]die mercedes vlag hoort er toch ook bij nick als ik ergens een paar vlaggen tegen kom laat ik het je wel horen oke[/rquote]

ben je niet wijs???? komme bij ons geen andere vlaggen in, only opel!!

ik mag graag in een mercedes rijden nick maar opel blijft het toch en kom ik wat opel vlaggen tegen laat ik het horen

en dan haal je die mercedes vlag toch weg

Vanavond bij een nette 4kolommer wezen kijken, die genoeg kan tillen zodat de Blitz er ook op kan, en vd week gaan we hem ophalen(als goed is morgen), ideaal zo dan hebben we allebei staan, en van alle gemakken voorzien:P:P

Groeten nick

We hebben net de 4kolommer opgehaald, omgeving noord holland, gelijk even globaal neergezet vd week vastzetten en afstellen:D:D echt een mooi apparaat,

Groeten nick

Ja jonge de brug staat al, moet wel nog even gesteld en vast geboord worden maar dat komt van het weekend weer:D:angel',,

De verlengde oprijplaten zijn we al mee bezig, anders krijg ik die station er nooit op:P;), en de rest van de daltons moeten er ok op uiteraard,

Vanaaf weer bezig geweest met spullen naar zolder brengen zodat we de 2 kolommer kunnen gaan opstellen;)

Groeten Nick

goedemorgen

die wielen onder de b52 staan mega goed en je circuit kadett heeft een nieuwe motor lekker hoor ga zo door ik ga binnenkort aan me chevy en rekord beginnen

Ja morgen het spul idd even opstellen, en weer verder met indelen en opruimen,, komt een beetje zicht in nu:P:P

Vanavond hebben we een orginele kadett gsi 16v opgehaald aubergine van kleur, leuke wagen, foto's volgen spoedig,

Groeten nick

Zit een mooi geluidje in;););) is de tijd wel waard:P..

Vandaag de circuit hal zo goed als ingedeelt,, nog wat kleine dingen en wat auto´s wisselen, dan kunnen we naar de volgende hal:angel, en dan verder met de Cadillac en de witte kadett:agent

Groeten nick

Oh ja de volvo boys(van het circuit) zijn even een auto ant slopen om hun volvo weer op te bouwen voor het vrije rijden, die staat nu tussen de opels:P:P:P,, hij is bijna gesloopt, de motor nog en dan is ie zo goed als gedemonteerd.

Morgen(over een paar uur:P:P) zal ik weer wat foto's plaatsen:D,

Groeten Nick

nu eerst maffen:sleeping

Terug
Naar boven