• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

[rquote=1915639&tid=80050&author=astrastationgsi]erg netjes gedaan sebbe groepie a uitlaat [/rquote]

Dankje was ook zeker de moeite waard:P

Hallo, hierbij weer een verse update:thumbup

Allereerst wat foto's van onze nieuwe 4kolommer:wub

120420115185.jpg

130420115186.jpg

Nieuwe 17inch wielen onder de astra F, hij word nog verlaagd ja:P, dan ligt ie mooi gelijk.

150420115189.jpg

De nieuwe aubergine kadett gsi 16v:wors:wors top wagen Lex

160420115194-1.jpg

160420115195.jpg

De Volvo-boys zijn effe een volvo ant slopen, om hun circuit volvo weer op te kunnen bouwen:thumbup(jaja een volvo bij nl-tuning:o ach soms moet je even een uitzondering maken:P)

160420115191.jpg

160420115193.jpg

160420115198.jpg

160420115201.jpg
weer genoeg onderdelen om weer een jaartje te racen:thumbup

De zolder word ook lekker vol:wors alles lekker naar boven dan heb je er beneden geen last van,

160420115196.jpg

160420115197.jpg

De circuithal word wel wat zo:wub, nieuwe stelling erin enz:wors

160420115200.jpg

160420115199.jpg

Maandag weer verder met de toko:jerry

Groeten Nick

[rquote=1915819&tid=80050&author=nl-tuning]@opelpower89 gewoon marktplaats in de gaten houden, deze hebben we vd eigenaar van onze ruimte, we hebben er nog 1 staan maar die is voor de andere ruimte:D

Groeten nick[/rquote]

waaronder op marktplaats vind je deze???

Handel dat maar effe af via u2u, anders word het een zooitje..

@Lukko,, die uitlaat heeft ie grotendeels zelf gelast, hij kan er wel 1 voor je lassen u2u hem maar even;)

Groeten nick

[rquote=1915940&tid=80050&author=nl-tuning]Handel dat maar effe af via u2u, anders word het een zooitje..

@Lukko,, die uitlaat heeft ie grotendeels zelf gelast, hij kan er wel 1 voor je lassen u2u hem maar even;)

Groeten nick[/rquote]

ik heb deze gemaakt van een donor botter tunning uitlaat helemaal aan stuken geslepen en nog een nieuw stuk pijp en las bochten weer netje er onder gelast volledig met rvs van voor tot achter.

voor meer info stuur maar een u2utje

@nick heb hem helemaal gelast hoor niet grotendeels :P

Groeten bas

Daarom is die info die je doorstuurt helemaal toppie;);) die uitlaat lag toch al kompleet achterin de rekord,, kan je mooi aanstaande zaterdag met mijn witte aan de slag, dan zorg ik dat ie klaar staat.

Groeten nick

[rquote=1915952&tid=80050&author=nl-tuning]Daarom is die info die je doorstuurt helemaal toppie;);) die uitlaat lag toch al kompleet achterin de rekord,, kan je mooi aanstaande zaterdag met mijn witte aan de slag, dan zorg ik dat ie klaar staat.

Groeten nick[/rquote]

Idd kompleet voor een astra station maar daar hadden we weinig aan dus de slijptol moest er in en hij was 2 meter te kort vandaar de nieuwe buizen en lasbochten.

groeten bas.

Dat is dan toch grotendeels:jerry:jerry,, maar toppie dat je volgende week effe ken lassen, plaat in de kofferbak, stang ertussen enz:angel, ik haal vd week zn plaat 1mtr/1mtr.

Neem morgen effe klikkers mee voor de 2kolommer, ik regel die chemische ankers wel ergens.

Groeten N.

[rquote=1915999&tid=80050&author=nl-tuning]Dat is dan toch grotendeels:jerry:jerry,, maar toppie dat je volgende week effe ken lassen, plaat in de kofferbak, stang ertussen enz:angel, ik haal vd week zn plaat 1mtr/1mtr.

Neem morgen effe klikkers mee voor de 2kolommer, ik regel die chemische ankers wel ergens.

Groeten N.[/rquote]

Tuurlijk niet heb alles zelf moeten lassen want hoe de astra station uitlaat was kon ik er niks van gebruiken dus die is helemaal uitmekaar gegaan.

En dat gaat hem niet worden zaterdag

Groeten bas.

Terug
Naar boven