• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Hierbij de foto's van me kadettje zijn nieuwe achter klep kan er weer jaren tegen aan alleen nu mag de rest van de auto ook wel een goede poest beurt hebben :jerry

Foto's

Ook nog een filmpje van de uitlaat van de kadett.

[youtube:11sqh0xs]

Dat was hem weer.

Dikke knalpijp :jerry :jerry :jerry , alles effe poetsen dan is ie kwa kleur weer netjes.

Ik zal straks ook even een update tikken, heb nog zat foto's, alleen de zin effe vinden om ze te uploaden enz.

Groeten

Hallo, hierbij nog een kleine update , (de rest van de vorige update = pagine terug!!)

-Ben natuurlijk met mn onderstel bezig van mijn witte kadett, dus pak gelijk de stuurstangen aan, die zitten vaak erg vast en dat geeft weer problemen met het uitlijnen :ass , dus van de veerpoten afgehaald en in de bankschroef, geheel uit elkaar gehaald en goed schoongemaakt en het schroefdraad ingevet, daarna weer netjes in elkaar gezet, wat zal de uitlijner straks blij zijn :jerry :jerry :jerry

hierbij wat foto's

171220116751.jpg

171220116752.jpg

-Dan nog een foto van mn nieuwe set doorgelaste veerpoten, deze heb ik ook schoongemaakt en in de kleur vd auto gespoten, dat ze in kleur zijn heb ik nog geen foto van.

171220116750.jpg
.

De extra verlaagde veren kan ik denk ik morgen ophalen, had ze voor het weekend verwacht maar liep iets vertraging op, dus hoop ze morgen binnen te hebben dan kan ik de kadett rollend gaan maken en maybe de wielranden iets uitrollen(lex weet wel waarmee king: :wub ).

Dat was hem weer voor vandaag, nog een week werken, dan heerlijk 2weken vakantie mooi de tijd om lekker veel te gaan doen.

Groeten Nick

De extra verlaagde veren kan ik denk ik morgen ophalen, had ze voor het weekend verwacht maar liep iets vertraging op, dus hoop ze morgen binnen te hebben dan kan ik de kadett rollend gaan maken en maybe de wielranden iets uitrollen(lex weet wel waarmee king: :wub ).

Groeten Nick[/quote]

... :wtf

Mzzl L!

Ps. :thumb

Hallo, even een info update tussendoor :thumb , ten eerste allemaal fijne feestdagen!! :jerry :jerry

-Ik heb me nieuwe veren voor me circuit kadett opgehaald, en 2 veerpoten opgefrist, daar zitten de nieuwe veren nu op, erg netjes, vd week alles monteren en kijken hoe laag ie is :wub :wub , dan eindelijk gaan bouwen!!!!

-Voor de TR hebben we een C20NE opgehaald, met van alles erbij, nu kunnen we de rest erbij gaan zoeken om deze motor er een keer in te gaan hangen, maar geen haast bij eerst wat audio en alles in de ML zetten, ook moeten er nog moooie wielen onder komen!!

-De sloop bmw en de ''viking'' volvo zijn geheel gesloopt, de bmw is al ingelevert bij de ijzerboer, de volvo ga ik dinsdag wegbrengen ivm feestdagen :angel dan ruimt het mooi een stuk op, en kunnen we ''eindelijk'' weer verder met de eigen projecten, gaat meer tijd in zitten dan je denkt.

-Voor me witte kadett gelijk div nieuwe hoezen gehaald voor stuurkogels/fusee's enz die vervang ik gelijk, nu het toch allemaal los ligt wel zo verstandig :D ,,

-Ook ben ik bij de voorste wielkuipen begonnen om al het tektiel/kit/bitum eruit te halen, daarna spuit ik er een primer overheen en daarna antiesteenslag, staat een stuk netter zo

:jerry

Dat was weer even een info update :thumbup :thumbup tijdens de feestdagen haha

Groeten nick

Weer druk geweest met witte kadett, wel makkelijk vakantie kan je lekker veel doen ;) ;)

-Beide wielkuipen voor, alle tektiel en kit eruit gehaald, alles in primer en antisteenslag

-veerpoten geplaats

-nieuwe ashoezen op de aandrijfassen

-nieuwe hoezen bij de fussee's

-nieuwe hoezen op de stuurstangen.

-Bij Biesheuvel nieuwe remolie gehaald en geinformeerd voor remblokken en schijven, mooi spul!!

-Voorkant is klaar dus kan op wielen gezet worden

-Morgen de achterkant doen, schokbrekers vastzetten/veren plaatsen/wat delen tektiel weghalen en netjes maken, dan hoop ik dat ik hem even van de brug af kan halen om te kijken hoe die er nu uitziet met de nieuwe veren.

-Maandag ga ik met bassss vanaf de kat bij mijn omega B52 station een rvs uitlaat eronder lassen, want die is jammer genoeg gesneuveld tijdens een asfaltknuffel hahahahah, hij was al niet best meer dus gelijk goed aanpakken en verse apk erop knallen!!

-Bij de champagne zitten er nu andere injectoren in, tevens div andere onderdelen, ook voor de champagne hebben we nu cali turbo schijven en klauwen klaarliggen, en een achteras met schijven.

-Bij de TR zijn we div koelingsonderdelen aan het vervangen, radiateur was lek dus een ander gehaald en begonnen met vervangen, ook zijn we div kabels aan het solderen die zaten los of hebben in het verleden ergens tussen gezeten, dus gelijk herstellen :thumbup

-Ook gaan we binnenkort beginnen aan de c20ne motor die gekocht is voor de TR dus als er nog iemand is met ombouwonderdelen voor c20ne in een corsa TR, dan hoor ik dat graag :jerry

Groeten Nick

Foto's volgen!!

Vandaag maar even nieuwe radiateur gehaald ipv ouwe ding :thumb

koelvloeistof erbij kan hij weer in elkaar :D

morgen nog even luchtfiltertje halen (beetje vies :angel )

frist de tr weer een beetje op :D

groeten

Hallo, 2weken vakantie zijn nu voorbij, heb een hele hoop kunnen doen, alleen weinig tijd voor een fotoupdate :angel :angel ,, maar probeer zo snel mogelijk al de foto´s erop te zetten :jerry

-Wat hebben we zoal gedaan,,

-Omega B52 voorzien van een rvs uitlaat, nieuwe banden enz + nieuwe apk!! :wors :wors

-Astra f sport alle gebreken gerepareerd,wat dat volgt met de foto's, incl beurt en verse apk!! :jerry

-Witte circuit kadett staat weer op zn pootjes, en begonnen met opbouwen enz.

-Rode kadett automaat voorzien van nieuwe schokbrekersachter (nog stugger!!)

-Corsa TR voorzien van nieuwe radiateur en koeling hersteld!! Toppie

En verders nog veeel andere dingen, die volgen allemaal incl de foto's en uitleg :jerry :jerry

Groeten nick

We zijn idd de afgelopen dagen druk geweest kom maar op met de foto's ben weer benieuwt naar de leuke update :jerry

Me kadett rijd top met de nieuwe schokbreakers achter voor was het al goed maar achter had ik geen dempers meer dus zaten nog normale onder.

Groeten bas.

Heey chefke ja effe goed de tijd gehad met de vakantie en dan ken je zat doen :jerry :jerry

De uitlaat klinkt ook erg mooi, past presies bij de auto king: geen herrie in ieder geval :thumb

Groeten Nick

2e update komt zo :jerry :jerry :jerry :jerry

Witte kadett wordt weer bruut zo veel leuke spullen er op straks weer lekker de baan op. :thumb :thumb :thumb

De zwarte corsa is ook bijna weer klaar nog even de bak en achter remmen vervangen en hij kan weer lekker de baan op. :jerry

Boehoehoe,geen foto's van Sjaaraadus met uitgerolde wielkasten en schroefset vóór?! :(

Ziet er allemaal weer tiptop uit! Kan niet wachten tot maart,zodra ik in de achtervolging kan... :D

Mzzl L!

Terug
Naar boven