• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

:thumbup Dettje wordt steeds leuker!

Lekker werkje hè die hoesjes met zon metalen veertje, ik pak meestal dan zon rubber stiekje er bij. Ipv die metalen dingen, ben je sneller klaar en zit ook prima.

leuk topic dit :thumbup

maar zitten die voorremschijven op die witte e kadett niet verkeerd om? ik dacht dat het streepje de andere kant op moest staan?

hierbij nog wat foto's van de tr ! :D

Foto-6C6QBMPQ.jpg

Foto-N4PF6AKA.jpg

radiateur eruit !

Foto-J4QHVUEF.jpg

oude radiateur ;)

Foto-RHTP3KJL.jpg

de nieuwe radiateur :D

Foto-6OPO83IQ.jpg

zit erin :thumb

Kabeltjes los (kapot getrokken ofzo) en gelijk opnieuw in getaped :D

beetje te dichtbij :angel

Foto-CRYNWYRF.jpg

Foto-3PYY7FUM.jpg

niet het eind resultaat op de foto :(

beetje roest in accu bakje :(

Foto-RDYDLRLU.jpg

stuurtje geswitched :wub

Foto-4AUNME8R.jpg

oud stuur !

Foto-JWMX6VOM.jpg

nieuw stuur :D

even het blauwe (lelijke en vieze) slangetje vervangen voor een zwarte :agent

Foto-S6D4WBGK.jpg

oud

Foto-D4ZDLGGD.jpg

nieuw :thumbup

letters van de achterklep af :wors

Foto-BQ47IJHZ.jpg

groeten :thumbup

brainmuller wrote:
hierbij nog wat foto's van de tr ! :D

Sodeju,PizzaKoning...,is u tot 01.46u bezig geweest met foto's posten?! king:

Verder nog wat spannends gedaan of ook niet laat gemaakt?

Mzzl L!

@Fearless thanx :thumbup

@schuitje klopt maar ik had de schijven er even opgezet om de auto rollend te maken, er zitten op de foto ook nog geen blokken in ;) , nu zitten ze wel goed,

@Brains kijk is effe!!! brains heb foto's gepost, toppie man ziet er goed uit!!

Groeten nick

Hallo, van het weekend weer wat dingen gedaan king: en wat foto's gemaakt.

-Div dingen aan de witte circuit kadett gedaan.

130120126897.jpg
gave stickers op het dak.

130120126898.jpg
begint er al aardig op te lijken :wub

-Set dunlop slicks met rh wielen gekocht, vast een reserve opbouwen :jerry

140120126899.jpg

140120126900.jpg
:wub :wub

140120126901.jpg
BATTLE SCARS!!!

-Voorste gedeelte voorzien van nieuwe remblokken en de leidingen zijn aangesloten

140120126902.jpg

140120126908.jpg

-Champagne circuit gsi ook andere stickers :thumbup

130120126896.jpg

130120126895.jpg
Cali Turbo Remmerij!!! :wors

-De rode rekord word weer opgebouwt na div werkzaamheden :thumbup :thumbup

140120126903.jpg

140120126904.jpg

140120126905.jpg
begint er op te lijken.

-De aubergine kadett gsi is voorzien van verse losse stuurstangen, deze auto kan nu eindelijk uitgelijnt worden :jerry :jerry

-De corsa B automaat is ook weer in elkaar gezet aan de binnenkant, ook na div werkzaamheden/lassen.

Dat was weer een kleine update, laat de reakties maar losbarsten :angel :jerry :jerry :jerry

Groeten nick

Leuke update weer straks ook nog een van mij :)

Witte kan straks weer paar bandjes op vlammen :P en stikkers staan hem goed.

Groeten bas.

Die 2 herken je uit Duizenden op het circuit als je foto's maakt :jerry :jerry

Mooie remmen, ziet er gelikt uit king: :thumbup

Groetjes Sander

@san idd dat is ook de bedoeling :jerry :jerry vd week de ramen, binnenkant e.d. mee verder gaan, nog zat werk!!

@brains en in maart met de TR de baan op 1.3 vs 1.6gsi :jerry :jerry :jerry :jerry

Groeten nick

Weer een mooie update.

Als eerste de corsa b automaat.

Van de week nieuwe deuren er in gezet en we zijn begonen met de stoot strips er af te halen ziten niet op 1 lijn dus dan maar er af.

Daarna even alles terug gezet in de corsa zodat die weer compleet is want na zolange tijd zonder te hebben gereden werd het wel weer is tijd.

De rode rekord weer helemaal in elkaar gezet want alles lag achter in omdat er nog geen tijd had naar het herstellen wat ik op me werk had gedaan.

Alles zit er weer in dus in nood kan ik ook de rekord weer paken altijd makelijk. :jerry

Ook nog even de veerpoot brug van me rode gsi op me rode kadett automaat gezet.

Dat was hem weer.

Groeten bas.

heey nick lekker warm daar.heb nu je ouwe city staan.even a stijltje lassen hahaha nou ja lassen pakte het scherm er af en zag geen a stijl die hing aan het scherm vast.tenminste stukjes ppff knats verrot.dus word weer bakken en braden :cry

@brainmuller wrote:zaterdag misschien spaghetti spruitstuk ophalen voor tr 2.0 king:

groeten

Zondag een 850-cat (...The Viking lives on! king: ) onder mijn 'TR' bakken...,kwam niet door de keuring ivm te hoge CO-waarde! :swear

Verder was die prima,Bas kreeg nog de complimenten voor z'n sidepipe! Hij kon er wel om lachen! :thumbup

Mzzl L!

@nl-tuning wrote:dan heb ik hier een stel foto's van de rieger kadett uit 87' die we laatst hebben gekocht, deze auto hebben we met de 4jongens van ons cluppie gekocht en is bedoelt als toekomstig club auto, er komt een c20xe in of een c20let, en verders geheel opgeknapt,de kleur word waarschijnlijk lambo geel, maar eerst gaat ie even een tijdje op het dak van ons aankomend kantoortje staan,

van deze auto word ook een topic bij gehouden:jerry

--hierbij wat foto's van hoe die nu is.

DSCF1658.jpg

Lijkt heel erg veel op een Kadett die jaren geleden (oktober 2000) in de Flash stond. Wagen had Steffan BCW's met donker hart. De eigenaar had ook de instrumentafdekking verlengd.

@BlackDevil ik zou niet weten of die in de flash heeft gestaan? we hebben de auto uit elkaar gehaald toen der tijd, en de uitbouw is nu van 3 eigenaars gewisseld, carros was zo erg, dat herstellen teveel zou gaan kosten, div delen waren al opgevuld met peurschuim :thumbdown maar goed, als het goed is komt ie weer netjes op een auto king: .

Groeten nick

Weer een update en deze keer van de witte circuit corsa.

De corsa hebben we van stalling gehaald om op te bouwen voor het circuit.

Het is een corsa a 1.2 van 1986.

Als eerst foto van het ophalen.

Daarna hebben we even de motor getest die doet het nog goed is ook voor de verkoop.

[youtube:2a7uvoya]

Toen was het tijd dat de motor er uit ging.

En vervangen voor een bas :jerry

Toen was het tijd voor het las werk want er komen bredere wielkasten in en gelijk plaat achterin op de plek van de reseve wiel bak en stang er tussen lassen en motorruimte doorlassen en plaaten in lassen.

Van een begin van het laswerk.

Binnen scherm vervangen.

Binnen scherm uitgerold.

Buiten scherm er op gehecht.

afgelast en rand om gerold.

Velg pas mooi en lekker laag.

Andere kant is wat meer werk omdat de vorige eigenaar het binnen scherm er compleet heeft uitgelepen gelukig hebben we dat er wel bij gehad dus kunnen we het mooi herstellen.

Er komt een 1.6se met Throttle bodies er op in te hangen is van alles aan het blok gedaan en heeft een leuk vermogen :jerry

Groepe a spruitstuk.

In middels ook al ingewikeld in uitlaat band daar heeft nick foto's van dus die zullen ook wel snel komen.

Dat was hem weer.

Groeten bas.

Terug
Naar boven