• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Ook nog lex snel tussen door geholpen met kat onder de "TR" te lassen :thumb

Dus part 3 hij kan ook nooit is in een keer klaar zijn :jerry

[youtube:2qcfk0jr]

Groeten bas.

Hallo,, ja de witte corsa gaat weer wat moois worden!!! :wors weer een extra wagen voor de circuit dagen :jerry :jerry

Ik heb idd ok weer een update van div projecten,

-witte corsa+ motor opbouw+ uitlaatspruitstuk

-Nieuwe spullen bij biesheuvel gehaald :wub :wub :wub

enz enz

Groeten nick

@Sebbe GSI wrote:Ook nog lex snel tussen door geholpen met kat onder de "TR" te lassen :thumb

Dus part 3 hij kan ook nooit is in een keer klaar zijn :jerry

Groeten bas.

Dan weer teveel herrie,dan loopt ie weer tegen de stabilisatorstang,dan komt ie weer niet door de apk,dus moet er weer een kat onder...

Je moet een Bas wel bezighouden anders gaat ie zich vervelen... :angel

Ben benieuwd of ik nog een leuk setje gordels voor die witte op de kop kan tikken aus der Heimat...,lang leve eBay! king:

Mzzl L!

290120127060.jpg

Alvast een voorproefje :jerry :jerry :jerry

Had even wat verbindingsproblemen, dus moet even wat gaan veranderen in de update :fy1

Afgelopen weekend dankzij Bas van NL-tuning is de corsa net op tijd gered van de schroothoop..!

Wat als zijnde harde auto werd verkocht, bleek na wat speurwerk toch een flink rotte corsa te zijn.. Met name de wegligging was ronduit k*t, heel t radiateur-front en alles erom heen bleek te zijn verrot of afgescheurt met name rechts-voor..

Na een paar uurtjes op de brug heeft Bas topwerk afgelevert..

De terugweg over de a12 even flink stukje 200 gereden, en ligt weer als een baksteen op t asfalt..

Vorig weekend nog even een nieuw setje remblokken/remschijven er op geschroeft.. Dus me vriendin kan weer veilig op pad..!

Hier wat actie-foto's (mobiel)

Afb003-2.jpg

Afb005-2.jpg

Afb004-3.jpg

Bas in actie :thumbup

NL-Tuning -> Bedankt :thumbup

Mooie update weer,

En was leuk om afgelopen zaterdag voor mij weer wat 'nieuwe' gezichten te zien achter NL-Tuning

Me meisje is weer erg blij met haar corsa gsi !

Zal zsm de foto's van het resultaat hier plaatsen

Bedankt en tot volgende week !

grtz

290120127057.jpg

290120127058.jpg

290120127059.jpg

Wat u ook doet....,KIJK NIET NAAR DE REFLECTIE IN HET RAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......TE LAAT!!! Da's schrikken,hé!? :puke

Mzzl L!

Ps: Ik ook van jou hoor Rob! :D

Hoi hierbij weer een leuke update van wat we afgelopen dagen gedaan hebben/mee bezig geweest zijn.

-ook al sneeuwt het, met de verlaagde sneeuwwagens komen we er wel :jerry :jerry

030220127132.jpg

030220127137.jpg
zoek de verschillen :D

030220127136.jpg
speciale ijspegelbumper :thumbup

030220127138.jpg
Dubbel Astra Power!!!

-Bij de TR hebben we de remmerij voor aangepakt, en gelijk op een ander setje wielen gezet :agent ,ziet er al een stuk beter uit :thumbup

030220127139.jpg

010220127119.jpg

010220127120.jpg
Grote schijven erop.

030220127141.jpg
gaaf op zn wielen.

030220127139.jpg
staat m goed.

-Ook weer met mn witte circuit kadett bezig geweest, kleine tegenvaller, de as die eronder zit geeft nogal wat tegenslag(afstand remleidingen,aansluiting handremkabel e.d.)dus heb ik een andere orginele kadett 16v as gehaald en dichtgelast, alleen bij deze zitten er al speciale harde rubbers in king: , andre thanx :thumbup

020220127129.jpg
nieuw linkervoorscherm, in de primer.

030220127135.jpg
mooi in kleur :angel

040220127149.jpg
as demonteren,

040220127150.jpg

040220127151.jpg
de nieuwe as 16v

040220127156.jpg
LASSEN!!

040220127157.jpg

040220127158.jpg
eindresultaat volgt nog.

Me doggie zit lekker voor de warme kachel :jerry :jerry :jerry die let op of alles wel goed gebeurt king: :thumb

030220127143.jpg

-Verders zijn de jongens met het plaatwerk vd witte corsa bezig schuren/plamuren en in de primer, de corsa staat klaar om naar de spuitcabine te gaan.

Dat was hem weer voor effe, er zullen ''als'' het goed is nog wat foto's geplaatst worden door andere.

Groeten Nick.

Beetje meer feedback is wel leuk idd aantal nieuwe post valt een beetje tegen terwijl er toch zat :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics staan.

Groeten bas.

ik kijk af en toe een keer alle foto's weer ff door.

jullie zijn toch wel goed bezig :thumb baal er alleen van dat ik zelf geen tijd heb om te hobbyen :???:

Terug
Naar boven