@Sebbe GSI wrote:Beetje meer feedback is wel leuk idd aantal nieuwe post valt een beetje tegen terwijl er toch zat :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics staan.
Groeten bas.
Oh oohwkée dan, hier komt de feedback...,zit je?!
De meeste info krijg ik al via de Capo tutti Capi,dus zodoende is m'n forumbezoek wat minder frequent.
Was wel blij te horen vanochtend dat de velgen onder de TR van Ssssid niet serieus zijn...,ik schrok me al het lazerus!

uke
...alleen een setje Ronal Teddy's zou minder da shizzle staan dan deze hoepels! :shock:
Over coole velgen gesproken...,dapper setje die TSW's,maar wel voor onder je rooie project-Kadett(ik bedoel niet de automaat).
Onder die Rekord moet min.17" met min een 225/45-band,maar ja...,we verschillen wel vaker van mening hé?! :ass
Ik heb gister nog wat leuks binnen gekregen voor op 't circuit...
2 oldschool(1978...,goed bouwjaar! :thumb ) 13" ATS-velgen met 160/53 Yokohama-slicks en 2 rally/asfalt-banden(hagelslag profiel) in 185/60/13!
Moet die 2 losse banden nog ff om een set 13" ATS-cup velgjes laten wikkelen en dan hebben pa en ik weer een leuk setje voor onder de Sjaahraaduzz voor op 't circuit...,kunnen we op zwarte Corsa GSI-jacht! :thumb
Ben wel benieuwd hoe dat stuurt van die inimini wieltjes onder die Daajhatsjoe.
Met een beetje mazzel heb ik of één of met een beetje pech géén millimeter bodemspeling met die band/velg-combi... :???:
Volgend 'project' neemt ook vastere vormen aan...,zaterdag waarschijnlijk een Applause halen om het blok over te zetten in die van mij.
Schijnt 'swerelds makkelijkste swap te zijn....,stel voor dat dat ook zo is,ben wel benieuwd!
...dan kan ik ook op witte Corsa 1.6 met tb's-jacht! WHAAHHAHAHAHHHAAAAH....,dat zal 'm helaas niet gaan worden,maar die zwarte moet dan wel als 'prooi' dienen voor mijn 'TR' en dan die witte als prooi voor m'n Kadett! Zin an,hoop dat 't niet zo'n seizoen word al de vorige,maar zo één als 2010! king:
Ik hoor dat er aanstaande zaterdag een weddenschap uit gevochten gaat worden op CPZ...
Ben wel benieuwd,65kg ellende in de snellere auto tegen 115kg ergernis in de langzamere auto...
...Dit is je kans om voor altijd je zwager 't zwijgen op te leggen,beter haak je niet af...!
Om 't vuurtje ff lekker verder op te stoken,mijn knaken staan op.... we'll see! :angel
Mzzl L!