• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

@nl-tuning wrote:Dat is het echte werk :jerry :jerry :jerry staat mooi spul tussen sannie!!!

Groeten

...en wij maar tobben met 2000cc'tjes(....ja,ja,je Blazert niet meegeteld! :ass )

Uitendelijk willen we allemaal iets met een V8....geen 'ja,maar...',gewoon allemaal...! king:

1- 1968 Dodge Charger 426 Hemi

2- 1965 Chevrolet Impala SS

3- 1933/34 Ford Roadster

....vult u maar aan! :thumb

Mzzl L!

'71 Plymouth Cuda

plymouth-cuda-06.jpg

@ITERSON wrote:

...maarreh,geen andere Sander inc. LeMans?! :(

Even geduld nog. :D

Maarrrrrrr, 2 weekjes geleden wel al gelopen. Klinkt erg lekker! :-P

Alle vloeistoffen (motorolie, bakolie, remvloeistof, stuurbekrachtiging en benzine) houdt ze netjes binnen, maar helaas na een waterpomp lekkage heeft ze nu een lekke heater-core.

Pfffff..... :hmmz

Deze kachelradiator zit gelukkig lekker diep weggebouwd, maar is er na een middagje zwoegen inmiddels uit en besteld. De komende dagen kan ik nu mooi gebruiken om de heaterbox een vers laagje verf te geven.

@brainmuller wrote:Het is wel stil aan de kant van b&a projecten .. :jerry durven toch wel he ? :angel

Ja hoor komt goed hangen jullie die 1.6 er maar in de corsa c20ne staat al klaar hoor.

Groeten bas.

Hierbij wat filmpjes van de chrysler newport, kleppendeksels zijn opnieuw gespoten, nieuwe pakkingen, nieuwe hoofdremcilinder, en de carberateur is opnieuw opgebouwt

klinkt weer goed :wub :wub :wub

[youtube:2rndquex]

[youtube:2rndquex]
rookte hier wel een beetje, kwam door te rijke afstelling dat is nu verholpen :thumb :thumb

Volgen straks ook wat nieuwe foto´s :thumb :thumb

Groeten Nick

Hierbij wat foto´s van wat we onlangs gedaan hebben, en waar we foto´s van hebben gemaakt :hmmz :hmmz :wtf :thumb :thumb

-Corsa B verlaagd, ziet er stukken beter uit, en rijd goed stug.

-Dan nog even een astra g van een maat van me voorzien van nieuwe remblokken enz, elkaar helpen is nooit verkeerd natuurlijk, en scheelt weer in de kosten :thumbup :thumbup

Heb er nog een stel, die volgen later.

Groeten Nick

We zijn er maar weer druk mee :jerry

Eindelijk weer begonnen met de E kadett station GSI, en even een filmpje van gemaakt, alles ligt klaar om deze auto weer rijdende te maken, volgende week gaat hij voor nieuwe apk :wors :wors dan kan er eindelijk weer met deze wagen gereden worden :thumb :thumb :thumb

[youtube:1xis06u5]

We hebben we een nieuwe accu voor gehaald, ouwe was overleden,en starte perfect(stond alweer even stil :ass ), komt gelijk een nieuwe set toplagers op, verders is alles zo goed als nieuw, nieuwe remmen, rvs GROEP A, nieuwe verlaging enz enz

Dus laatste dingen afbouwen, apk erop en lekker rijden met die wagen :jerry :jerry :jerry

Groeten Nick

Hierbij dan weer een verse update :jerry :jerry

We zijn weer druk met div E kadetts bij ons, met de blauwe, de station en met de circuit kadett, en ze gaan GAAAAAF worden!!!!

-Allereerst zitten de nieuwe wielen eronder!!! :wub :wub :wub vette shit!! vandaag ook nieuwe set veren bij merwede opgehaald, gaat een klein stukje verder naar beneden king: king:

nieuwe verlaginsset :wors

begint er weer op te lijken :wub :wub

-De kadett station van de brug afgehaald, en deze opbouwen om weer te gaan cruizen.

-De mooie dagen komen er weer aan, dus druk met de chrysler ;) , carberateur is opnieuw opgebouwt dus even opnieuw afstellen, start weer goed, nu de remmen nog ontluchten ivm de nieuwe hoofdremcilinder.

Hierbij wat losse foto's :afro

even opgestapelt :thumbup

turbostation even gewassen :jerry

even gepoetst :afro :afro

Dat was het weer.

Groeten Nick

Chief!

Koetsen zien er weer puik uit!

Staat zeer vet,die Ronals onder Horty z'n GSI!!! king:

Sander de finishing touch aan de carb aan t doen?

Hoest met zijn pride 'n joy inmiddels?

Mocht je nog willen komen buurten trouwens,ik kan de 4e tot 15.30 en de 18,19 en 25e de hele dag.... ik hoor t wel.

Mzzl L!

@Paullus ik had er een verenset onder zitten van 8cm en achter 6cm, die heb ik laten stralen napersen en opnieuw laten coaten, naar 9,5cm en 8.5 achter, auto is geheel leeg, dus als je een auto hebt met alles erop zal het uiteraard nog lager zijn, verders staat hij op 15inch en 195,50,15 bandjes. zoek je een verlaging voor jou kadett??

Groeten nick

@nl-tuning wrote:@Paullus ik had er een verenset onder zitten van 8cm en achter 6cm, die heb ik laten stralen napersen en opnieuw laten coaten, naar 9,5cm en 8.5 achter, auto is geheel leeg, dus als je een auto hebt met alles erop zal het uiteraard nog lager zijn, verders staat hij op 15inch en 195,50,15 bandjes. zoek je een verlaging voor jou kadett??

Groeten nick

Ik heb nu -80, maar wil in de toekomst misschien nog wel wat lager.

Terug
Naar boven