• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NL-TUNING TOPIC:

Chief,

Goed om te zien dat die ouwe blauwe(paarse...) weer in volle glorie hersteld word... hij verdiende het absoluut! :wors

Mooi ook dat het zorgelijke deel van het wagenpark weer een nieuwe eigenaar heeft gevonden... ,want van €200+ per maand aan wegenbelasting tzt voor die Chevy word je knap chagerijnig! :thumbdown

Ik kom de Kadett wel ff bewonderen als je meissie d'r verjaardag viert.... zal ik heel subtiel een toetertje in de straat doen... zodra ik gearriveerd ben met de Porsche?! :jerry :jerry :jerry

Nee,gein... daar kunnen de kids niet fatsoenlijk in mee... ik kom m wel een andere keer showen! Breng je oordoppen...! :cry

Hou je taai,ouwe. Zie je de 20e!

Mzzl L!

effe omhoog schuppen :ass :ass

Wat hebben we laatste tijd gedaan, HELEMAAL NIKS hahahahaha grappie :jerry :jerry

-Blauwe kadett staat nog even te wachten, de gene die de koppen vlakt was op vakantie, dus nu even kijken wanneer ik dat ga fixen. wel jammer want hij zou eigenlijk mee gaan na sevenum, en kwam er te laat achter dat die man op vakantie was andres had ik effe die ouwe lotus afgestoft :jerry :jerry

-De wielen voor de kadett station zijn bijna klaar en word echt gaaf!!!!

-Bij de astra g station, wat aanpassingen aan de verlichting gedaan, en de 17inch superturismo's van mijn turbo astra station op de astra g gezet, die stonden al zn tijd stil dus even overgezet om ze weer lekker los te rijden, alvast voor mijn astra f, die gaat snel weer rijden namelijk :wub :wub :wub

-Binnekort ook wat foto's van mijn ouwe lotus, daar ben ik ook even mee bezig geweest :wors :wors

-Verders staat de chevy ook stil met een verrotte bak, komt niet meer opgang, dus binnekort als de chrysler gereed is kan deze de brug op, om alles los te halen, motor doet t perfect, schakelen voel te niet meer, automaat olie is goed, dus even gaan zoeken, de nieuwe eigenaar wil het gelukkig allemaal goed hebben :jerry

-Dan zijn we ook nog bezig geweest met beide astra f's, de sport met de remmerij :thumbup en wat klein spul, en de gsi met de achterste schokbrekers, nu ook instelbare koni's.

Dat was dan even de info, de foto's volgen nog.

Groeten Nick

Klopt helemaal :jerry :jerry wil niet zeggen dat er niks gebeurt :thumb :thumb

Ik heb nog meer reakties als ik niets post :ass , dan als ik 10tallen foto´s upload :shock: :shock:

Groeten Nick

Hallo .

Ik vind de updates altijd leuk om te kijken.

Reageer niet zo veel , maar bij deze gewoon doorgaan met de updates :thumbup :thumbup :thumbup :thumb

Groeten Ron.

Hierbij wat extra foto's :jerry

De rolkooi in me kadett gsi. staat m goed.

alles word uiteraard nog netjes afgewerkt, dat ga ik vd week doen, motorsteun word ook vervangen(is versleten), en daarna de koppakking, of de pakking en al de aanbouwdelen worden vervangen of ik gooi er een ander blok in, kijken wat het gaat worden.

-Dan hebben we nog een erg handig apparaat aangeschaft, een DB meter , ideaal na het bouwen van een uitlaat, of voor de circuitdagen :jerry :jerry

Dat was het weer, ben benieuwd naar de reakties :thumb :thumb

Groeten Nick

Ik vind die blauwe toch wel een toffe kadett man, waarom doe je hem weg? Als hij toch nog belasting vrij is? knal er gewoon een 16v in, hebbie dik scheurijzer lijkt me :vertag

Hahaha een doe het zelf garage, omdat er een stel non opels op de foto staan :jerry :jerry :jerry :jerry , nee bedankt, we blijven lekker door hobbyen :thumb :thumb

Bierball, een beetje vouwen en rommelen dan kom je een heel eind.

Groeten nick

FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GOED NIEUWJAAR!!!

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Terug
Naar boven