origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door 14XE
okee jij hebt er geen last van,maar je ziet het wel.
ik denk ook niet dat de meesten haatgevoelens hebben hier,ze maken zich alleen zorgen om wat er gaat komen.
de een verwoord dat rustig,de ander gebruikt andere termen.
de een maakt zich er druk om en de ander niet
ik vond/vind alleen de opmerking dat die gasten die zo lopen te schreeuwen uit achterbuurten komen nogal denigrerend overkomen.
alsof het een stel malloten zijn naar wie je niet moet luisteren.
Stiekem bedoelde ik die ook zo, deels omdat ik dat van mening ben, en deels om men uit de kast te lokken. niet zoals je met mensen omhoort te gaan maar goed. das een beetje mijn punt...
Maar vergis je niet, ik ken ook mensen die helemaal gek op wilders zijn, en zulke uitspraken doen en ook hun spreek ik daar op aan.
Zit hier niet alleen op me computer de relnicht uit te hangen..
ik heb ook collega`s die moslim zijn, en zijn echt prima lui,
dit alles doet me een beetje denken aan hoe ik zelf met mensenom ging/ mensen met mij om gingen toen ik last had van de pubertijd..
als men minderwaardig tegen je deed, zette ik zelf ook mijn hakken in het zand, als "men" je een kans gaf deed je extra je best..
misschien is dat wel het moraal van dit verhaal, en moeten we allen ons eens open zetten voor onse buitenlandse/ moslimse medemens...
dat doen we teveel,we denken teveel mee,we makkelijk het anderen altijd te makkelijk.
moet je nou eens kijken hoeveel publiciteit wilders krijgt,alleen maar om te laten zien dat het zo fout is volgens de media en politiek.