• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NMO -> WTF?

Weet je wat het is met Wilders,

Zijn idealen zijn opzich niet verkeerd (ik ben groot voorstander van vrijheid) alleen hij dramt teveel door op het islam gebeuren. Daarnaast wint hij vooral zielen door in te haken op de fouten van andere politici.

Da's jammer, want zoals gezegd, de intentie is er.

in de politiek wilt iedereen zijn zin door drukken.

dan heb je mensen die hun zin verkondigen motiveren hoe ze het gaan doen en, dat met hun behaalde zetels gaan proberen waar te maken.

en je hebt mensen die zeggen wat het volk wilt horen en dat hun daarvoor gaan zorgen, niks wordt dan onderbouwd... en alles wat andere zeggen word afgekraakt. en gezecht dat ze het er niet mee eens zijn. ipv dat ze zeggen nou ik zou het liever zo zien, en dat zo en zo berijkt worden. en als je het zo en zo doet hou je alle partijen tevereden en daarom is ben ik van mening dat mijn manier beter is...

maar dat hoor je er geen éé'n zeggen.

ook ik erger me wel eens aan dingen waarvan wilders roept dat hij ze wilt verbeteren.

maar hij motiveerd niks.. nou wil ik niet zeggen dat hij een domme jongen is. hij is echt wel slim en weet wat hij doet, hij doet zich alleen zo dom voor (wat miss weer slim is om zetels te krijgen hahi)

daarom vind ik een stem op wilders een stem vergooit, als hij nog groter wordt het word de leidende partij... dan wilt niemand met hem samenwerken..

daarom blijf ik lekker bij de VVD :)

origineel gepost door Stender

Daarnaast wint hij vooral zielen door in te haken op de fouten van andere politici.

Da's jammer, want zoals gezegd, de intentie is er.

Sorry, maar dat doen ze allemaal toch? Ze beloven allemaal goeden bergen, maar als ze eenmaal Minister President zijn wordt het vaak anders, er zijn er maar weinig in de geschiendenis ( ook buiten Nederland ) die hun woorden nakwamen...

origineel gepost door 14XE

en de vvd doet het wel goed volgens jou???

uhm, ik verwacht binnen nu en 4 jaar wel klaar te zijn met de studie..

en dan geld te gaan verdienen.. met de vvd anticipeer ik daarop en kijk ik wat mij het beste past..

maar moet eerlijk zeggen, vind het wel jammer dat ritta weg is :(

heeft zeker betere tijden gehad,

andere partijen zijn me gewoon niet rechts genoeg, of full of shit! maar das persoonlijk.. ik wil je de vvd niet aanpraten, je moet zelf kijken wat jou het beste past, alleen wil ik je dan wel meegeven dat te doen voor een partij die dingen onderbouwt en das de wilders absoluut niet.!

Terug
Naar boven