• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nog een leuke Kadett GSi

idd en vind het best wel knap...weet hier in belgie nog een hele mooie staan met 30.000 echte km...en veel opties,hoogte verstelbaar stuur,4 electrische ruiten,originele radio en soundsysteem,enz

en hij word nu weer te koop aangeboen op m.p

weet dat die eind februarie uit die stalling moest.. is dacht ik voor een prikkie weg gegeaan.

[rquote=1900939&tid=133031&author=bmwmanu]Denk niet dat ie voor een prikkie weg gegaan is,heb toen een bod van 1800,- gedaan nooit wat van gehoord[/rquote]

Dat is een serieus bod ja, dus als hij/zij daar niet eens op ingaat............

Groet, Rik

heb er eentje gehad, een 5 deurs.

maar is helaas nooit wat van geworden, kas was iets te slecht voor op te maken.

maar blijft mooi zo een 5-deurs

als ik goed meen wilde die er in het begin 2500 euro voor hebben.

daarna was die gezakt naar 2250.

en volgens mij toen die uiteindelijk echt de stalling uit moest stond die nog voor 1700 euro op m.p

of die nu voor dat bedrag echt de deur uit is gegaan?

Dat was net voor de jaarswissel Frenk. Is toen eventjes gezakt van 2100 naar 1950 of 1900. Stond toen bij vermeld dat ie tot vrijdag te koop was en daarna niet meer. Kennelijk hebben ze zich toch weer bedacht.

Denk zelf dat t voor een liefhebber een redelijke prijs is gezien de staat en de kilometers. (Alleen jammer dat de deurstrips er niet meer op zitten).

[rquote=1900939&tid=133031&author=bmwmanu]Denk niet dat ie voor een prikkie weg gegaan is,heb toen een bod van 1800,- gedaan nooit wat van gehoord[/rquote]

nu staat die voor 1450 te koop

[rquote=1901033&tid=133031&author=frenkie]als ik goed meen wilde die er in het begin 2500 euro voor hebben.

daarna was die gezakt naar 2250.

en volgens mij toen die uiteindelijk echt de stalling uit moest stond die nog voor 1700 euro op m.p

of die nu voor dat bedrag echt de deur uit is gegaan?[/rquote]

Dan is de verkoper mog wisselvalliger dan het weer.

Van 2500 Euro naar 1450 Euro en daar tussenin ook nog een paar prijzen hanteren....

Wat wil ie nou ???

Groet, Rik

Ik zou zeggen: sla je slag !!!!

Groet, Rik :D

Als ik alle bonnen bij mekaar op tel wat de mijne heeft gekost om hem op te knappen dan kom ik al op bijna €5000 incl. aanschaf. Onopvallend zit er zo veel meer in dan je denkt. Die prijs is echt super laag, die van mij is namelijk zelfs nog lang niet klaar. Denk dat hij gerust naar de €7000 gaat qua investering met spuiten nog erbij en alle verdere aanpassingen die ik nog van plan ben.

Dit wagentje ziet er zo al 'af' uit! Als ik dat zo zie krijg ik bijna spijt dat ik niet zo iets compleet heb aangeschaft!:o

Ik denk dat je met het werk en geld dat je in jouw kadett hebt gestoken wel

een mooiere en betere kadett hebt staan.

Elke auto die je koopt moet wel wat aan gebeuren

en tweedehands kan er heel goed uitzien, maar ik

ga ervanuit dat er altijd (veel) gedaan moet worden.

Jij bent voor je 7000 euro straks wel helemaal klaar voor een hele lange tijd.

[rquote=1917472&tid=133031&author=frenkie]een 85er 1800 GSI op m.p

Heb m al gemaild voor de voorstoelen. mits in goede staat natuurlijk. Nog geen reactie gehad. Misschien dat ie eerst ff wacht of ie m compleet kan verkopen :sleeping sta ik weer eens achter in de rij :P

Tot welke dag, maand en bouwjaar wordt een auto nog oldtimer ???

Staat me iets bij van 31 december 1988... klopt dit ???

Terug
Naar boven