• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nog een manta erbij

ja jozef is idd een 16v, maar ik vind hem super rijden ook onderin toeren trek toch nog behoorlijk..

ik was eerder ook van cih maar sinds ik een 16v in de 400 heb ben k wel iets bijgedraaid..

voederbiet die gromen pezen gaan er idd nog uit maar eerst de belangrijke dingen he.. vandaag de achteras gewisseld die maakte lawaai (nu 100% sper.. en dat gaat leuk met een 16v ervoor)

vd week maar eens andere achter lichten erin zetten zitten nu die met rode rand in en zijn niet mooi meer..

en een radio erin doen want dit is niks al dat lawaai..

en of een andere uitlaat... zit nu alleen een achterdemper op:(.

:D:D:D

ja jozef is idd een 16v, maar ik vind hem super rijden ook onderin toeren trek toch nog behoorlijk..

ik was eerder ook van cih maar sinds ik een 16v in de 400 heb ben k wel iets bijgedraaid..

voederbiet die gromen pezen gaan er idd nog uit maar eerst de belangrijke dingen he.. vandaag de achteras gewisseld die maakte lawaai (nu 100% sper.. en dat gaat leuk met een 16v ervoor)

vd week maar eens andere achter lichten erin zetten zitten nu die met rode rand in en zijn niet mooi meer..

en een radio erin doen want dit is niks al dat lawaai..

en of een andere uitlaat... zit nu alleen een achterdemper op:(.

:D:D:D

Mooi ding zeg!

Ook GL daar rijd ik op het moment ook mee een GL alleen is die niet zo mooi als deze ;)

Plaatje van onder de kap mag ook wel heur :thumbup

geenkent-1.jpg

Mooi ding zeg!

Ook GL daar rijd ik op het moment ook mee een GL alleen is die niet zo mooi als deze ;)

geenkent-1.jpg

origineel gepost door Manta 24V

Mooi ding zeg!

]

als je marktplaats in de gaten had gehouden had je de motorruimte al gezien.. heeft 3 of 4 dagen op marktplaats gestaan..

maar zodra die iets ofwat netter gemaakt is zal k er een fototje van maken.. ziet er nu niet uit.. is nog wit en vies onder de kap

en de verdere staat van de auto op foto is alles mooier he..

maar t valt me nog niet echt tegen zit her en daar werk aan, maarja zo blijf je bezig he..

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door mantadevil

hahaha een 16V bagger ding :thumbdown

das dan weer net effe jammer ;)

:hmmz:hmmz:hmmz

zou niets liever in een manta hebben

op de c20let na dan;)

leuke manta gekocht:thumbup:thumbup

enkel die raamsticker achterop:o:hmmz:hmmz

wat is er mis met die raam sticker ?? :sleeping:angel:jerry

"it's my life MANTA" :angel

origineel gepost door Manta 24V

Mooi ding zeg!

]

als je marktplaats in de gaten had gehouden had je de motorruimte al gezien.. heeft 3 of 4 dagen op marktplaats gestaan..

maar zodra die iets ofwat netter gemaakt is zal k er een fototje van maken.. ziet er nu niet uit.. is nog wit en vies onder de kap

en de verdere staat van de auto op foto is alles mooier he..

maar t valt me nog niet echt tegen zit her en daar werk aan, maarja zo blijf je bezig he..

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door mantadevil

hahaha een 16V bagger ding :thumbdown

das dan weer net effe jammer ;)

:hmmz:hmmz:hmmz

zou niets liever in een manta hebben

op de c20let na dan;)

leuke manta gekocht:thumbup:thumbup

enkel die raamsticker achterop:o:hmmz:hmmz

wat is er mis met die raam sticker ?? :sleeping:angel:jerry

"it's my life MANTA" :angel

origineel gepost door MantaTeamTwello

ik heb de senator weer weggedaan en maar weer een manta erbij uitgekozen..

plannen: 100% sper as (as die er nu onder zit maakt erg veel lawaai)

wellicht een dikke achter bumper

interrieur weer beetje compleet maken en wat netter

nette manta hoor en volgens mij heb je ook wel een aardig optrekje waar je woon.genoeg ruimte denk ik zo.

Terug
Naar boven