• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nog een rekord er bij

superkadettje

Post weinig
afgelopen woensdag kijken bij een rekord c sedan zag er wel goed uit had 3 jaar stil gestaan dus zit wat werk aan

vandaag opgehaald

P15-10-11_15-01.jpg

P15-10-11_15-02.jpg

P15-10-11_15-03.jpg

P15-10-11_15-021.jpg

P15-10-11_15-022.jpg

thuisgekomen alles even na gekeken een verse accu er in en starten en lopen loopt goed op lpg benzine nog niet geprobeert we gaan hem technisch in orde maken en dan apktje er op daarna paken we het vliegroest aan hij is overal kei hard .

groeten willem

ahaa gefeliciteerd met de apk hehehehe weer ene dikke wagen op de weg :wub

en nu lekker km maken :thumb

en nog verdere plannen, gezien hoe je die station onder handen genomen hebt ga

ik d'r wel vanuit dat deze ook weer ene mooie word........... ene ...... :kewlpics willen natuurlijk

zien........

groeten johan

ahaa gefeliciteerd met de apk hehehehe weer ene dikke wagen op de weg :wub

en nu lekker km maken :thumb

en nog verdere plannen, gezien hoe je die station onder handen genomen hebt ga

ik d'r wel vanuit dat deze ook weer ene mooie word........... ene ...... :kewlpics willen natuurlijk

zien........

groeten johan

Stoere auto's, van welke auto zijn de koplampen in de blauwe station? Vind het wel gaaf om te zien, misschien ook wel iets voor mijn coupe gezien de huidige aquarium bakken wel wat slechter worden.

Gr. Patrick

Stoere auto's, van welke auto zijn de koplampen in de blauwe station? Vind het wel gaaf om te zien, misschien ook wel iets voor mijn coupe gezien de huidige aquarium bakken wel wat slechter worden.

Gr. Patrick

hij heb toch zeker 5 dagen op mp gestaan dus je had tijd zat de reden dat wij hem gekocht heben is omdat het verschrikelijk tegen loopt met de kadett coupe en ze wil voor de winter een oldie om mee te rijden

en nee hoeft niet veel te reisen wel even op de ambulance was een leuk ritje achter de station

hij heb toch zeker 5 dagen op mp gestaan dus je had tijd zat de reden dat wij hem gekocht heben is omdat het verschrikelijk tegen loopt met de kadett coupe en ze wil voor de winter een oldie om mee te rijden

en nee hoeft niet veel te reisen wel even op de ambulance was een leuk ritje achter de station

kijk es aan, mooi man dus die heb binnekort weer apk :thumb

wat laswerk zal t probleem nie zijn denk ik zo, gezien wat je met je andere

wagens allemaal al gedaan hebt :thumbup

succes met lassen...... groeten johan

kijk es aan, mooi man dus die heb binnekort weer apk :thumb

wat laswerk zal t probleem nie zijn denk ik zo, gezien wat je met je andere

wagens allemaal al gedaan hebt :thumbup

succes met lassen...... groeten johan

hoi johan

ja gaat wel lukken even wachten want we hebben nog geen stroom dus aggregaat was stuk kunnen we maandag ophalen van revisie

verder moet ik de chassis balken die over de achteras lopen geheel vervangen die echt helemaal gaar maar komt wel goed hoor.

groeten willem

hoi johan

ja gaat wel lukken even wachten want we hebben nog geen stroom dus aggregaat was stuk kunnen we maandag ophalen van revisie

verder moet ik de chassis balken die over de achteras lopen geheel vervangen die echt helemaal gaar maar komt wel goed hoor.

groeten willem

kijk da ziet d'r mooi uit zo same....... :thumb

weet je toevallig welke veren onder je station heb zitte?

groete

Terug
Naar boven