• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nog meer mensen hier werkzaam voor Enercon ????

mantadevil

Woont hier bijna
Ben sinds kort werkzam op het windmolenpark bij Creil voor Enercon ,en aangezien er mensen uit alle windstreken werkzaam zijn was ik benieuwd of er toevallig ook leden van het forum werken .

Windmolens draaien op subsidie.

En alleen kinderen uit de flowerpower tijdperk, met geitenwollensokken op sandalen zijn er voor in. ;)

Isz wel een beetje -offtopic maarr,..

Het is wel een feit dat deze windmolens op de door ons allen opgehoeste belastinggeld draaien.

Ze zijn veels te duur en het rendement is bijna..................................niks.

Boven of onder windkracht 4 wekken die mallemolens niets op.

Deze mallemolens worden door die politiek correcten ONS door de strot geduwd, zichzelf op de borst slaand en roepen dan in koor: wij doen wat voor het milieu, en het mag wat kosten.

Het heeft helemaal niks met jouw werk te maken, maar bovenstaande moest ik ff kwijt. :thumb

Haha geeft niets hoor ,ik doe enkel me werk en dat doe ik omdat ik er voor betaald krijg .heb niets met windmolens :thumb

Haha gelukkig heb ik geen baas ,maar werkgever .Een hond heeft een baas :jerry :jerry

Geef geen info of plaats geen foto's van het geburen dus niemand zou kunnen zeuren hierover ;)

Maar onze Roverheid koekeloert over onze schouder mee, ze leggen alles vast om gelijk dan wel later in te grijpen. :agent

Ik zoek ook nog werk, wat voor werk is er te doen in die mooie windmolens?

bij eneco hebben ze die mooie dingen ook, werkt alleen op papier.

hier lopen alleen maar duitsers en polen van enercon rond king: en hier bedoel ik mee in groningen.zie vaak busjes rijden hier.

Die Polen zitten hier in de kost..de hotel hier in het dorp,heeft er goede zaken aan haha.maar dat Geeft ook niks.ik zit ook regelmatig in Duitsland voor het werk.lang leve EEN Europa,laten dat maar zeggen..

Klopt de duitsers zitten hier allemaal in een hotel in Lemmer ,tot nu toe heb ik enkel nederlanders en duitsers gezien .

@louwe 16 klepper wrote:@jethro wrote:Isz wel een beetje -offtopic maarr,..

Het is wel een feit dat deze windmolens op de door ons allen opgehoeste belastinggeld draaien.

Ze zijn veels te duur en het rendement is bijna..................................niks.

Boven of onder windkracht 4 wekken die mallemolens niets op.

Deze mallemolens worden door die politiek correcten ONS door de strot geduwd, zichzelf op de borst slaand en roepen dan in koor: wij doen wat voor het milieu, en het mag wat kosten.

Het heeft helemaal niks met jouw werk te maken, maar bovenstaande moest ik ff kwijt. :thumb

ondanks dat je gelijk hebt

wou ik wel dat ze er 1 of 2 in m,n "tuin" zetten ;)

en ja die ruimte heb ik wel :jerry

dan doe ik verder mooi niets meer

naar verhalen beur je als grond eigenaar tussen de 40 en 50 k per jaar per molen

heb daar wel veel meer moeite voor moeten doen :jerry :jerry :jerry

Voor die 100K per jaar kun je een paar goede oordoppen kopen. ;)

Nog beter, je verhuurt je huis is extra inkomen op die 100K, en gaat in Spanje aan zee wonen. :thumb :thumb king:

Je kunt ze ook bellen..................... king:

Faxen..........

Brief sturen.........

E-mail.............

Efkes die gasten opzoeken............

En WIE weet. king: ;)

:thumb

:jerry :jerry

Terug
Naar boven