Ben van plan morgen de spiraalveren aan de voorzijde, remschijven/blokken beide wielen achter en de handremkabel van mijn Vec B station sport ed. II te vervangen.
Nu heb ik mijn beide handen wel rechts zitten
, maar dit is toch wel helemaal nieuw voor mij!
Hebben jullie misschien nog wat tips betreft benodigde smeermiddelen, gereedschappen volgorde van demonteren, monteren, waar op te letten, enz.
Ik zal wat foto`s maken van het vervangen van de veren en proberen een how-to te plaatsen als daar interesse naar is.
Voor het vervangen van de handrem weet ik nog niet wat ik tegen kom, neem aan dit dit ook naderhand afgesteld moet worden?
Moet hiervoor de handrem zelf "bloot" worden gelegd?
De benodigde materialen heb ik al in mijn bezit, verder heb ik nog het volgende;
zware autokrik
autosteunen 1750 kg.
verenspanners
alle maten ring/steeksleutel
dopsleutelset
handschoenen
gr. greg
Nu heb ik mijn beide handen wel rechts zitten
Hebben jullie misschien nog wat tips betreft benodigde smeermiddelen, gereedschappen volgorde van demonteren, monteren, waar op te letten, enz.
Ik zal wat foto`s maken van het vervangen van de veren en proberen een how-to te plaatsen als daar interesse naar is.
Voor het vervangen van de handrem weet ik nog niet wat ik tegen kom, neem aan dit dit ook naderhand afgesteld moet worden?
Moet hiervoor de handrem zelf "bloot" worden gelegd?
De benodigde materialen heb ik al in mijn bezit, verder heb ik nog het volgende;
zware autokrik
autosteunen 1750 kg.
verenspanners
alle maten ring/steeksleutel
dopsleutelset
handschoenen
gr. greg