• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nog wat emblemen geplakt!

Vandaag vrij geweest heerlijk weer! Had nog wat emblemen over van de klep enzo en had nog wat andere liggen!

Dus heb ze even allemaal een mooi plaastje gegeven!

Gelijk aan 2 kanten van die zilveren noodhamertjes gemonteerd vondt ik wel leuk staan en kleurde leuk

met mijn interieur!

280tlj4.jpg

Mijn kofferbak met opel,vauxhall en holden logo

en de merk en moterinhoud.

10fxd7q.jpg

Gts v6 logo mooi plekje gegeven op t het beetje

saaie vlak van t dashboard!

2chub0m.jpg

Het noodhamertje rechts

bhlgnd.jpg

En links

haha ja wat tijd over ja! Ja dat dashboard is zo.n groot saai vlak! Daar mag wel een chrome logo op! dat wordt ook zo veel afgezeken in die auto bladen dat saaie dashboard! Dus nu is t wat opgedoft!:P

Slimme actie:thumbdown,dus als de airbag wordt geactiveert heb je in spiegelschrift GTS V6 op je voorhoofd staan:jerry

Gr. Gts32v6

@Gts32v6. het dashbord scheurt als het ware uitelkaar als de airbag eruit komt, kdacht da vroeger ook lekker handig bij een ongeluk klapt er een stuk dashbord in je gezicht.

maar ik ben passagier geweest in een ongeluk en de airbag kwam er uit, alleen dat witte ding dus.

origineel gepost door Gts32v6

Slimme actie:thumbdown,dus als de airbag wordt geactiveert heb je in spiegelschrift GTS V6 op je voorhoofd staan:jerry

Gr. Gts32v6

Hallo,

Dat met het voorhoofd zal nog wel meevallen :D, maar mooi vind ik het niet, ik zou het er af halen ;)

Groetjes, Joche

Originally posted by ahrend

by the way ,heb je een slechte adem :jerrymet al die kauwgom in je auto :D:D

hahahah ik moest echt ff zoeken waar het nou ligt, maar ik heb het gezien.

origineel gepost door redmanta

@Gts32v6. het dashbord scheurt als het ware uitelkaar als de airbag eruit komt, kdacht da vroeger ook lekker handig bij een ongeluk klapt er een stuk dashbord in je gezicht.

maar ik ben passagier geweest in een ongeluk en de airbag kwam er uit, alleen dat witte ding dus.

Snap ik ook wel dat het dashbord scheurt,maar de logo zal niet blijven zitten.

Gr. Gts32v6

Ach ja........ smaken verschillen he?? Ik vindt het er anders zo heel erg vreselijk dof en saai uitzien dat dashboard geen inhammetje of vakje waar je iets kan neerleggen of structuur! Dit breekt tenminste wat..... tsja ieder zijn smaak..........Enne kermis.......... heb je die calibra van mij nog nooit gezien....... denk niet dat er iemand was in nederland die er meer lampjes op zijn auto had als mij!! 110 lampjes dat was mooie kermis pas:D

Nou, ik vind het wel wat hebben hoor, vooral die op de woofer. Heb zelf de belettering op de hoedenplank "geplakt":

hoedenplank3a.jpg

Wahaha ja er konden er 3 pakjes in en dan zaten ze klem! haha ja met zo.n V6 als je wegtrekt dan vliegt het eruit he??:P Dus dan maar klemmen! Effe zoeken waar ze lagen haha! Zoek de kaugum......:D

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Wahaha ja er konden er 3 pakjes in en dan zaten ze klem! haha ja met zo.n V6 als je wegtrekt dan vliegt het eruit he??:P Dus dan maar klemmen! Effe zoeken waar ze lagen haha! Zoek de kaugum......:D

Dus hij is niet alleen duur in de benzine ,maar ook in de kauwgum :jerry:jerry

Nee, persoonlijk vind ik die embleems op het dashboard ook niet mooi. Ik heb wel een Irmscher embleempje op de chroomstrip geplakt. Dat vind ik nog wel iets hebben...

Juist omdat het op de chroomstrip zit, valt het niet enorm op, maar geeft net dat extra tintje aan de kont van de auto....:D

vectraGTS.JPG

Terug
Naar boven