• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nokia carkit ck7w

Hallo allemaal,

Ik heb dus sinds kort mijn Omega ingeruild voor de Astra,

maar nu moet ik alleen nog mijn carkit inbouwen.

Heb een Nokia CK7W met een zwanenhals mic. deze had ik in mijn Omega op de A stijl gemonteerd maar dat kan schijnbaar nu niet meer omdat hier in de astra een airbag zit.

Hebben jullie hier meer nog ideeën en of tips over hoe deze in te bouwen???:hmmz

Graag jullie reactie.....

Zolang je onder het gedeelte blijft waar de airbag uitklapt moet het opzich wel kunnen... je ziet wel vaker dat ze dat gedaan hebben.

De airbag kom voor 95% uit je hemel en niet uit de stijl, als je de stijl demonteerd zal je kunnen zien tot waar de airbag komt.

Krijg je dan letsel zegt de verzekering ook daaag :kewlpics

Ik monteer ze meestal in het lampje, en als het echt niet anders kan in de hemel. Carkitje lekker laten zitten als je hem verkoopt.

Natuurlijk, maar als iemand een zwanenhals heeft is dat in 99,9% van de gevallen omdat ze een gewone mic. niet fijn vinden of omdat die te onduidelijk zijn, iemand geeft waarschijnlijk niet voor de lol 50 euro uit voor zo'n ding en willen dus ook niet de gewone mic. gebruiken.

Natuurlijk moet je met airbags voorzichtig omgaan maar als je het met verstand doet is er niks aan de hand.

ik ga toch maar eens proberen om de zwanenhals mic op de bekleding van de a-stijl te monteren, kan ik deze gewoon voorzichtig los trekken zoals toen bij mijn Omega het geval was, of moet ik anders te werk gaan????:o

wie kan mij het vertellen??????

Volgens mij is het plaatje waar airbag op staat een borging, als je die loswipt dan kan je de bekleding lostrekken.

Is er een reden dat je geen gewone Mic wil maar perse deze zwanenhals. Ik heb namelijk dezelfde carkit met de originele mic bij de binnenverlichting en echt nooit problemen.

Terug
Naar boven