• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

nokkenas specs gevraagd!

ik heb van de week even het kleppen deksel van een motor gelicht die ik nog had staan,

nu bleek dat de nokken assen geen GM tekens bevatten maar enkel de aanduidingen EP-189

en op de andere staat CVC 63 kan iemand hier wat mee? of zijn deze gegevens bekend bij een van julie?

ik kan evt een foto maken en plaatsen

mvg Lennard

Bij mn catcams staat het nummer er in gegraveerd...Dat nummer kon ik opzoeken op de site en zo kwam je achter de duratie endergelijke.

Wil niet zeggen dat dat bij elk merk is.

ik zal morgen ochtend is even kijken, in de schuur, maar ep

of cvc zegt niks? zal alles nog is goed onderzoeken

als je op ep-189 zoekt kom je op een of andere hongaarse site met nog meer onderdelen, staan alleen geen gegevens bij

dat klopt Gerard, ik kwam ook op zo'n site uit, maar daar wordt ik echt niks wijzer van.

weet iemand een manier om het gewoon te meten mischien gewoon met de schuifmaat? of is dit nou een hele domme gedachte?

Terug
Naar boven