• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-((

ik begrijp heel goed dat je hem niet langer kan houden maar vind je het niet jammer om hem voor een sloopprijs nu moet verkopen denk nl niet dat hij veel opbrengt als je hem niet lopend probeert te verkopen terwijl hij meer waard is als hij het doet

jammer dat je hobby zo moet eindigen, zelf ook mijn witte Manta-A in 400 kleuren in '93 weggedaan aan een "liefhebber" en heeft er een half jaar in gereden en toen weer doorverkocht, later via de RDW vernomen dat het kenteken was opgestuurd dus waarschijnlijk gesloopt.

vind het toch jammer dat als er onder ons een mantarijder met een probleem zit er niet meer reactie is, onder ons zitten er toch ook met mensen met kennis en onderdelen, de Mantarijders worden zo wel een uitstervend fenomeen :hmmz

maar begrijp ik het goed dat de keuze om de Manta weg te doen er al eerder was dan de storingen?

Ik baal er zeker van dat het zo loopt, maar heb geen andere keus. Ik heb jaren veel moeite gedaan om hem op de weg te houden, was niet altijd even makkelijk. Je hebt ook nog je gezin wat belangrijk is.

Dat deze storing maar niet opgelost wordt is de uiteindelijke druppel waardoor ik het niet meer rond krijg. Heeft ook te maken met toekomstige kosten, ik wil hem graag strak hebben. Daarnaast moest ik ook de gezinsauto twee weken geleden ongepland inruilen voor een andere, wat mijn financiële reserves geen goed gedaan heeft.

Ik ben geen monteur en moet dus een hoop uitbesteden en daar heb ik nu en in de komende tijd de financiën niet voor.

Een aantal mensen van het forum hier hebben interesse, dus ik heb goede hoop dat ie naar een echte liefhebber gaat.

Ik troost me maar met de gedachte dat ik toch mooi 10 jaar in mijn droomauto heb kunnen rijden. Had nooit gedacht dat dat ooit zou lukken.

En wie weet wat de toekomst brengt.

shit man, zonde om hem weg te doen, achteraf krijg je spijt denk ik, vooral als het na 10 jaar nog steeds een droomauto is.

schorsen en weg zetten tot je het financieel redden kan ook niet mogelijk?

Blij dat die goed terecht gekomen is .Nu hopen dat ook jij in de toekomst weer je droom auto voor de deur kan hebben staan

Ja, ben ik ook blij om. Hij is vanmorgen opgehaald.

En ik geef de hoop niet op dat er ooit weer een Manta bij mij voor de deur staat (die van mij is ;) )

Staat immidels hier

Alweer effe mee bezig geweest

Tja geert vrogger wisselde ik nog wel eens maar

De rooie heb ik straks alweer 3 jaar en de cabrio al 6 jaar

Terug
Naar boven