• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Noodweer

HardcoreHell

Post veel
Hoe is het weer in de rest van Nederland??

Hier in het zuid oosten best triest.

Vanaf een uur of 17.30 non stop regen en onweer.

Al een paar flinke klappen gehoord hier in de buurt.

Laat staan het wateroverlast.

Zwembad op je balkon, en rivieren ipv straten....

En het was zo mooi vanmiddag :(

West-Brabant was tussen 18 en 20u ook alleen maar onweer. Wel mooie bliksems langs de lucht en één van de donderklappen was zo hard dat hier de ramen stonden te klapperen. Geen problemen met waterafvoer hier gelukkig (in tegenstelling tot vorig jaar, toen stond alles blank hier).

West-Brabant was tussen 18 en 20u ook alleen maar onweer. Wel mooie bliksems langs de lucht en één van de donderklappen was zo hard dat hier de ramen stonden te klapperen. Geen problemen met waterafvoer hier gelukkig (in tegenstelling tot vorig jaar, toen stond alles blank hier).

@turbootje wrote:zie pukkelpop 3 doden :wtf

make it 4 :( :???:

Hier was het niet normaal wat een onweer :s ik denk niet dat ik ooit al zoiets gezien heb in mijn leven. :???:

@turbootje wrote:zie pukkelpop 3 doden :wtf

Hier was het niet normaal wat een onweer :s ik denk niet dat ik ooit al zoiets gezien heb in mijn leven. :???:

@benoben wrote:@turbootje wrote:zie pukkelpop 3 doden :wtf

maak er maar 5 van :(

paar collega's van mij en kinderen van collega's liepen daar gister ook rond

gelukkig alles in orde en mijn collega zat ook alweer in hasselt op het terras in de zon

maar toch.

schijnen mensen ook helemaal onder de blauwe plekken te zitten van de hagelstenen :shock:

Hier in westbrabant heeft het idd goed geplenst, maar gelukkig ook niet meer dan dat.

mn auto heeft 2 jaar geleden al een hagelbui te verduren gekregen (15 deuken :shock:)

maar gelukkig wel hersteld door de verzekering.

@benoben wrote:@turbootje wrote:zie pukkelpop 3 doden :wtf

maak er maar 5 van :(

paar collega's van mij en kinderen van collega's liepen daar gister ook rond

gelukkig alles in orde en mijn collega zat ook alweer in hasselt op het terras in de zon

maar toch.

schijnen mensen ook helemaal onder de blauwe plekken te zitten van de hagelstenen :shock:

Hier in westbrabant heeft het idd goed geplenst, maar gelukkig ook niet meer dan dat.

mn auto heeft 2 jaar geleden al een hagelbui te verduren gekregen (15 deuken :shock:)

maar gelukkig wel hersteld door de verzekering.

Terug
Naar boven