• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

(nu ook een vectra) ff een vraag over andere radio

corsaforever

Post weleens wat
Heb sinds kort een vectra b station 1.6 16v van 2001 gekocht dus wou me ff voorstellen hier

Ben jaren geleden met een corsa a begonnen

eerste corsa a een gsi van 1989

100_0056.jpg

Toen een astra f station er bij gekocht

CIMG1581-1.jpg

corsa was later niet meer te redden, dus toen maar een andere corsa gekocht een corsa a 2.0 16v

zo gekocht

mijncorsa003.jpg

2 jaar later was hij klaar, en na 2 jaar in te hebben gestuurd ook maar weer verkocht

3026.jpg

Toen maar een cabrio gekocht waar ik nu nog steeds in rij.

CIMG1281.jpg

En nu had ik voor 2 week geleden ook de astra station verkocht om een keer wat anders te kunnen rijden, dus ja dat moest een vectra b station worden

Hier een foto, zijn niet echt super maar maak wel weer een paar foto's als het wat beter weer is.

CIMG1908.jpg

CIMG1906.jpg

Groeten

Welkom naamloze opelbezitter mooie wagentjes gehad veccie ziet er goed ;) uit veel veilige miles en veel plezier op het veccie forum

Gr. dolf

Welkom naamloze opelbezitter mooie wagentjes gehad veccie ziet er goed ;) uit veel veilige miles en veel plezier op het veccie forum

Gr. dolf

[rquote=1857521&tid=141769&author=hawk45]Welkom naamloze opelbezitter mooie wagentjes gehad veccie ziet er goed ;) uit veel veilige miles en veel plezier op het veccie forum

Gr. dolf[/rquote]

haha ja nou mijn naam hier op het forum is corsaforever niet echt van toepassing meer haha, maar de meeste kennen mij hier zo op het forum

Maar mijn echte naam is Fabien en kom uit provincie Groningen

Groeten

[rquote=1857521&tid=141769&author=hawk45]Welkom naamloze opelbezitter mooie wagentjes gehad veccie ziet er goed ;) uit veel veilige miles en veel plezier op het veccie forum

Gr. dolf[/rquote]

haha ja nou mijn naam hier op het forum is corsaforever niet echt van toepassing meer haha, maar de meeste kennen mij hier zo op het forum

Maar mijn echte naam is Fabien en kom uit provincie Groningen

Groeten

Eh ja, Ik wil je hartelijk welkom heten hier maar eh uh als je al 207 posts heb gedaan dan ben je niet nieuw meer......:jerry

Groet, Rik

Eh ja, Ik wil je hartelijk welkom heten hier maar eh uh als je al 207 posts heb gedaan dan ben je niet nieuw meer......:jerry

Groet, Rik

[rquote=1857560&tid=141769&author=KadAstra-EF]Eh ja, Ik wil je hartelijk welkom heten hier maar eh uh als je al 207 posts heb gedaan dan ben je niet nieuw meer......:jerry

Groet, Rik[/rquote]

Dat klopt maar ben wel nieuw in het vectra gedeelte

anders krijg je weer gezeur van je moet je eerst voorstellen :jerry:jerry

[rquote=1857560&tid=141769&author=KadAstra-EF]Eh ja, Ik wil je hartelijk welkom heten hier maar eh uh als je al 207 posts heb gedaan dan ben je niet nieuw meer......:jerry

Groet, Rik[/rquote]

Dat klopt maar ben wel nieuw in het vectra gedeelte

anders krijg je weer gezeur van je moet je eerst voorstellen :jerry:jerry

[rquote=1857600&tid=141769&author=Senatorman]Welkom op het forum. Heb je topic toch even verplaatst naar het daarvoor bestemde forum[/rquote]

dank je voor het terug plaatsen

[rquote=1857600&tid=141769&author=Senatorman]Welkom op het forum. Heb je topic toch even verplaatst naar het daarvoor bestemde forum[/rquote]

dank je voor het terug plaatsen

[rquote=1857608&tid=141769&author=Senatorman]En hoepla je bent weer terug in het vectra deel. Een vast forumlid die zich opnieuw gaat voorstellen was even verwarrend haha.[/rquote]

maar wel zo netjes:P

[rquote=1857608&tid=141769&author=Senatorman]En hoepla je bent weer terug in het vectra deel. Een vast forumlid die zich opnieuw gaat voorstellen was even verwarrend haha.[/rquote]

maar wel zo netjes:P

Welkom, Ik zat al te wachten wanneer je zou komen in het Vectra gedeelte

Heb de Vectra al in het echt mogen zien en hij ziet er goed uit:thumbup:thumbup:thumbup

Later

Jan

Terug
Naar boven