• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oe, die kunnen het niet meer navertellen

Toch wens je dit niemand toe. Inderdaad onverantwoord om zo te rijden, maar een lagere snelheid kan je net zo goed fataal worden, bomen e.d. gaan niet aan de kant. Zonde van de twee mensenlevens en ook de schitterende Calibra.

Allemachtig :o:o Dat kan je idd ook niet overleven.

Je vraagt er wel om met zulke snelheden op dat soort wegen.

damn:o idd zonde was een mooie calibra

maar hij rijd op een rechtstuk achter die audi en dan vliegt ie in eens van de weg ofzo moet ik dat zo zien?

vreemd filmpje eerlijk gezegd:hmmz

Laatste inhaal manoevre werd hun fataal, ze eindigde tegen een boom.

De ene broer leefde nog maar overleed later in het ziekenhuis.

Er was sprake van een 200 pk Calibra,leek me een uitgebouwde DTM replica.Met een motorstoringslampje, 245km/h op een provinciale weg...

Hij was kwaad omdat die Audi A8 hem afgestopt/geremd had......

thnx voor de vertaling

en stomme actie van die cali rijder dan, dan had ie maar op een circuit moete gaan rijden:P

Wat ik begreep is het ongeluk pas 800 meter verderop gebeurd. Maar wat een sukkels zeg, voor die gasten is het eigen schuld maar jah, wie hebben ze meegenomen of geraakt, voor diegene is het natuurlijk een ramp.

je wordt door dit soort beelden wel weer even op je plaats gezet

ben er niet tegen om dit te laten zien op het forum.

maar topic titel had naar mijn idee wel iets subtieler gemogen.

ook ik rijd wel eens stevig door met mijn omi,maar toch niet

op zulk soort wegen,dat is vragen om problemen.

vgr tonsr.

kammeraad van mij heeft het ook voorelkaar gekregen. in een calibra.. dwars doormidden... en hij is er niet meer.. het is zijn eigen schuld maar we hebben er veel verdriet van gehad.... nu nog wellis:(

@ mooiwark ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld,en dat is niet echt zachtzinnig gegaan

ik kon hem persoonlijk niet maar een aantal van mijn vrienden konden hem wel goed

origineel gepost door Project

heb het filmpje niet bekeken

vind het smakeloos het onderwerp alleen al:puke

mvg:hennie

Aanstellen is ook een vak apart natuurlijk... :sleeping

Dit soort filmpjes gebruiken ze in Amerika om verkeersovertreders te confronteren tijdens verplichte verkeerslessen die ze opgelegd krijgen.

Terug
Naar boven