• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OEM Look Multimedia

Gps muis zit erbij, betrouwbaar site. Binnen 1 week heb je de set binnen. Nederlandse verkopers verkopen het hier velen malen duurder. Ze zijn nu in de aanbieding en nu geen verzendkosten en geen invoerrechten.

@jos e wrote:ja deze

ik zou niet weten of hier "wat" mee is

ik heb eens een tijdje rond gekeken wat er allemaal te koop was

en aangezien ik het zogenaamde "half"canbus heb ben ik op zoek gegaan naar

een systeem wat hier bij paste

en kwam op een engels forum uit waar ze type aangaven

na een tijdje rond neuzen en teksten goed lezen kwam ik bij navaudio

helemaal onder aan de tekst een linkje tegen met de aanduiding dat ze ook voor oudere type (half canbus)

een oem look systeem hadden

ik heb navaudio eens een mail gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op terug gehad

ik ben ook al eens terecht gekomen bij navaudio.

geen reactie op mijn mail.

toen ben ik maar eens gaan kijken op google... ervaringen navaudio.

kwam eerlijk gezegd niet veel goeds tegen.

ben maar gauw afgehaakt.

ben net bij navishop geweest, hier bij mij in nootdorp.

deze verkochten ook eonon maar, doen het niet meer omdat ze echt allemaal terugkwamen.

denk dat ik een kenwood ga halen.

http://www.navishop.nl/kenwood-ddx6023bt-p-14141.html" onclick="window.open(this.href);return false;

bij deze kan ook het scherm schuin. (gemotoriseerd)

Ik heb een zendai V41 van navaudio.

Ondanks de negatieve ervaringen die ik las via Google toch een aangeschaft. Ik ben deze echter

wel persoonlijk op gaan halen in Best, bij een vestiging van Navaudio.

Prima radio, navigatie is goed, redelijk snelle bediening. Gebruik hem voornamelijk voor muziek afspelen

via BT. Helaas geen weergave van nummers en telefoonboek.

Zie hier wat foto's:

foto1_zps9f741de2.jpg

foto2_zps9e4c0184.jpg

IMG_2842_zps3ca308d3.jpg

Dillen

@ashok1978 wrote:is er al iemand die een dubbeldin heeft ingebouwd..

ben echt nieuwsgierig...hihih

ik heb dit al geinstalleerd, werkt prima, moet alleen nog de juiste frame e.d. erbij kopen. Ik had een Cdr500 in standaard, maar dit bevalt mij toch echt meer. Pioneer Avic-D3 check marktplaats maar. Ingebouwd in een vectra c gts 2003.

Kijk, dat is nou mooi :D

Wat kost het aan smartphone gebruik?

alleen batterij? of eventueel ook internet bundel?

Ligt er aan wat je er mee doet.

Ik heb er een iPod aan hangen voor de muziek, maar dat zou ook via de telefoon kunnen.

Met een slimme app (ARLiberator) kun je je volledige telefoon bedienen via de radio. Dus van de navigatie tot facebook, emails etc. Dan gebruik je je internetbundel dus ook.

Als je met de standaard-app werkt van pioneer, dan heb je maar een paar apps, waaronder Waze voor navigatie.

Als je navigatie hebt van TomTom dan gebruik je geen internet. (kaarten staan op je telefoon)

edit: wil je maximaal gebruik maken van de mogelijkheden (via ARLiberator voor Android) dan moet je je telefoon rooten. Daar moet je dan wel zin in hebben. :)

@ashok1978 wrote:mr lazy en kano...

ziet er allebei mooi uit.

wordt steeds verleidelijker om zoiets aan te schaffen

Ashok serieus gewoon een dubbel din kopen, ik verzeker je dat je er geen spijt van zult krijgen. :thumb

Kies je voor de app radio, kijk dan wel even of je smartphone compatibel is met de app radio, mijn sony xperia t (James bond gevalletje) gaat dus niet werken met de app radio, er zou middels wel een update zijn gekomen maar helaas te laat voor mij. :swear

Heb je al een dubbel DIN op het oog?

Het frame van die szenco ziet er erg "plastiekerig uit moet ik zeggen.

Net bij Opel garage geweest. Origineel Opel inbouwen is geen optie dat kan eigenlijk alleen af fabriek gedaan. Als je t toch naderhand wil doen ga je voor 1800 Euro niet klaar zijn. Als je zoiets wilt zullen we het toch bij deze systemen moeten zoeken. Garage zei dat wanneer de fabrikant een fout in het systeem heeft de kans bestaat dat de computer van je auto van slag kan raken (vanwege het moeten kunnen schakelen tussen canbus hoog- en laag) maar wanneer alles gewoon klopt ook je schermpje gewoon blijft werken maar dan zonder de radio info.

@aldo0031 wrote:Het frame van die szenco ziet er erg "plastiekerig uit moet ik zeggen.

Net bij Opel garage geweest. Origineel Opel inbouwen is geen optie dat kan eigenlijk alleen af fabriek gedaan. Als je t toch naderhand wil doen ga je voor 1800 Euro niet klaar zijn. Als je zoiets wilt zullen we het toch bij deze systemen moeten zoeken. Garage zei dat wanneer de fabrikant een fout in het systeem heeft de kans bestaat dat de computer van je auto van slag kan raken (vanwege het moeten kunnen schakelen tussen canbus hoog- en laag) maar wanneer alles gewoon klopt ook je schermpje gewoon blijft werken maar dan zonder de radio info.

Tuurlijk kan dat wel achteraf ! Alleen de opel garage kan dit niet ( of voor een absurd bedrag )

Een CD70/DVD90 kost je incl. CID-scherm rond de 450 a 500 euro (mss goedkoper als je goed zoekt). En inbouwen doen veel jongens hierzo voor niet al te veel.

:thumb

Terug
Naar boven