• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oeps

calibra_8v

Post weinig
altijd handig die lage ** paaltjes die je niet ziet in het donker maar wel hoort als je er langs schraapt in en krappe bocht :swear

straks maar ff langs de lokale schadehersteller ff informeren wat het gaat kosten om weer strak te laten maken :hmmz aangezien ik aankomende zaterdag ook me distributie wil laten doen word het wel moeilijk wat betreft kosten in verhouding met een evt andere calibra

Mijn pa kan erover meepraten, die zag pas geleden ook al zo'n lullig paaltje over het hoofd met zijn eigen auto.

Alleen om nu meteen een andere Calibra te nemen gaat wat ver lijkt me tenzij je buiten het reguliere onderhoud een reeks vervelende mankementen hebt die maar niet opgelost willen worden? Als deze nog fijn en betrouwbaar rijdt gewoon informeren en desnoods even een tijdje doorsparen ;)

Ja dat zuigt...

We hadden voor mn werk op het plein een paar jaar geleden ook leuke paaltjes. Circa 50 cm hoog (of nog niet eens) makkeijl over het hoofd te zien. Ooit een Omega zn hele zijkant aan poeier zien rijden 3 meter schade:o

de tering...vanmorgen ff langs schadeherstel geweest, als ik zelf een redelijke deur regel ben ik alsnog 1100euri kwijt :swear

kga hem nu waarschijnlijk gewoon strakplamuren, zonder stootlijsten, dus waarschijnlijk ook gelijk die andere zijkant strak maken

en dan mischien of in dezelfde kleur alles laten spuiten of mischien helemaal matzwart maken :jerry

iemand nog goede tips of ergens een online tutorial voor het schuren/plamuren? weet niet of je gewoon dat spul van de bouwmarkt kan gebruiken?

als je die stootlijsten gaat opvullen met plamuur, dan gaat dat geheid scheuren...

die ruimte kun je beter vullen met tin, dan moet het wel goed gaan.

en de calibra mat-zwart maken.... :puke

dat is balen van je calibra

ik heb anders nog wel een goede deur staan voor alleen is het een gele maar we helemaal strak

al je interesse heb stuur maar een u2u

mvg

kyvin

mooi klote schades zijn altijd van die dure kostenpostjes

die paaltjes zijn idd klote heb er dan ook al een paar onschadelijk gemaakt.

(met de vrachtwagen,dat wel:P:angel)

succes met de afhandeling iig!

groete

Sorry dat ik het zeg, maar zo'n paaltje voel je toch he... dan rij je toch niet met je hele zijkant er langs af... boem is ho zeggen ze he ;-)

origineel gepost door TurboBjorn

Sorry dat ik het zeg, maar zo'n paaltje voel je toch he... dan rij je toch niet met je hele zijkant er langs af... boem is ho zeggen ze he ;-)

ik hoorde het alleen maar, ik voelde er geen kut van de diepste deuk is mischien nog geen 2 cm diep king:

origineel gepost door AsconaC20NE

misschien heeft hennie nog een donordeur in kleur staan,

de rest moet je ff zien dan

klote is het zeker :thumbdown

welke hennie is dat dan?

Terug
Naar boven