• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Off-road Insignia

Opel_Bjorn

Post veel
Dit is de CrossFour, een in stoere vrijetijdskledij gestoken Opel Insignia Tourer. Want life in plastic, is fantastic…

Ook Opel volgt de trend die onlangs nieuw leven werd ingeblazen door de Peugeot 508 RXH en de Volkswagen Passat Alltrack, want ook de Insignia krijgt een stoere off-roadvariant. Die heet CrossFour en combineert vierwielaandrijving en een in de hoogte regelbare ophanging met aangepaste bumperschilden uit kunststof en sierelementen uit aluminium. Het motorenpalet beperkt zich tot de 2.0 CDTI-dieselmotor, beschikbaar met een vermogen van 165 of van 190 pk.

CrossFour.jpg

Cross4.jpg

:thumbup :wub Fantastische auto, wat een plaatje......rij privé Opel....natuurlijk...... :jerry . Zakelijk moet ik VW rijden..... :cry . Ook geen straf zeg ik heel eerlijk...... Had 'm zeker besteld

ik vin het echt geen gezicht, alsof ze bezuinigd hebben op de lak.

ben echt fan van de insignia, maar het hoort gewoon allemaal meegespoten te zijn

@dion87 wrote:ik vin het echt geen gezicht, alsof ze bezuinigd hebben op de lak.

ben echt fan van de insignia, maar het hoort gewoon allemaal meegespoten te zijn

Koop een zwarte...valt het minder op...... :lol:

@Marc O wrote:@dion87 wrote:ik vin het echt geen gezicht, alsof ze bezuinigd hebben op de lak.

al had ik de knaken kocht ik liever de OPC, maar das vrij logisch

@dion87 wrote:@Marc O wrote:@dion87 wrote:ik vin het echt geen gezicht, alsof ze bezuinigd hebben op de lak.

al had ik de knaken kocht ik liever de OPC, maar das vrij logisch

En daar heb je helemaal gelijk in........ :jerry

Vorig jaar in Essen een hele mooie gezien..... :wors

Ze bezuinigen op een nieuw model Senator/Commodore zelfs op een nieuwe Combo, want dat is gewoon een Fiat.

En hier gaan ze wel geld in steken ..

Misschien gaat deze nog wel winst opleveren, maar waarom verzinnen ze niet iets zelf, Volvo was de eerste met dit op het eerste model V70.

VAG heeft het nu ook, lekker meelopen met ze alle..

We gaan maar door met de oudere Opels goed bijhouden..

Gr Colin

@ ColinH, volgens mij Audi nog iets eerder, met de A6 Allroad.

Bovenstaande foto's zien er inderdaad uit als een shop, er zitten best veel kleine foutjes in. Ben al geen fan van de Insignia en van dit al helemaal niet.

@martklanderman wrote:Het is een photoshop, die auto gaat er echt niet komen. Want er zitten zoveel fouten in de foto dat dit echt geen echte productie auto kan zijn.

Hallo,

De foto's zijn fake, maar toch word er veel over gepraat, is volgens de Opel Site in Spanje een kit van Irmscher.

http://gama.dapda.mobi/opel/versiones.php?id=8&c=88&t=102&nc=Insignia Sports Tourer" onclick="window.open(this.href);return false;

2.0 CDTI Start&Stop 4x4 160CV Man. 6V (0JS35 MYJ2) (SPORTIVE CROSSFOUR KIT IRMSCHER) MY12.5

2.0 CDTI Biturbo 4x4 Start&Stop 195CV Man. 6V (0JS35 MJL2) (SPORTIVE CROSSFOUR KIT IRMSCHER) MY12.5

Hier nog wat berichten:

http://es.autoblog.com/2011/12/29/espana-nuevo-opel-insignia-sports-tourer-crossfour/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.km77.com/00/opel/insignia/sportstourer/crossfour/2012/opel-insignia-crossfour-precios.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.worldcarfans.com/111123039357/opel-insignia-sport-tourer-crossfour-images-leaked" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes, Joche

Terug
Naar boven