• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oldeopels meeting 2012

jammer van de datum dat deze nu in juni valt wand dan zijn er al een paar grotere treffen de eerste 3 weekenden zijn er kadett c treffen van Nederland Eefde en Roermond en het vierde weekend een record e.commodore c treffen dit gaat jullie deelnemers kosten het is een drukke maand die juni

jammer van de datum dat deze nu in juni valt wand dan zijn er al een paar grotere treffen de eerste 3 weekenden zijn er kadett c treffen van Nederland Eefde en Roermond en het vierde weekend een record e.commodore c treffen dit gaat jullie deelnemers kosten het is een drukke maand die juni

sorry de datum is ook niet de juiste het moet zijn 15,16 en 17 juni

en herm er zijn zoveel meetings dat het niet mogelijk is om het niet ergens mee samen te laten vallen

en wij hebben gekeken hier in de regio

eerst zouden we samen met eefde uitkomen dat is hier heel dichtbij en niet echt handig

en in mei zitten we met de meeting van romijn en hemelvaart en pinksteren

en jouw meeting is in roermond en bij ons toch redelijk ver verwijderd

dus is het helaas niet anders

ik weet niet of het ons bezoekers zou schelen

sorry de datum is ook niet de juiste het moet zijn 15,16 en 17 juni

en herm er zijn zoveel meetings dat het niet mogelijk is om het niet ergens mee samen te laten vallen

en wij hebben gekeken hier in de regio

eerst zouden we samen met eefde uitkomen dat is hier heel dichtbij en niet echt handig

en in mei zitten we met de meeting van romijn en hemelvaart en pinksteren

en jouw meeting is in roermond en bij ons toch redelijk ver verwijderd

dus is het helaas niet anders

ik weet niet of het ons bezoekers zou schelen

ja jammer dan. ik was graag weer gekomen ook de mensen van bitburg/belgie en zo maar zo ik al schreef is op dat weekend het kadett c treffen in roermond ja ook van mij en ook nog het grootste treffen in roermond en dit treffen zit nu al meer dan 6 jaar op deze datum en dat scheeld dus al een stuk of 12 auto,s

ja jammer dan. ik was graag weer gekomen ook de mensen van bitburg/belgie en zo maar zo ik al schreef is op dat weekend het kadett c treffen in roermond ja ook van mij en ook nog het grootste treffen in roermond en dit treffen zit nu al meer dan 6 jaar op deze datum en dat scheeld dus al een stuk of 12 auto,s

Als ik nou achteruit ga rijden,dan heb ik ook een achterwielaangedreven Opel.

Misschien kom ik wel ff kijken met de Kadett E

groetjes Marcel.

Terug
Naar boven