• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oldeopels meeting 2012

wederom een mooi terrein mensen!!! Prachtig weer!

De opkomst viel wat tegen, maaaaaaar ik vond het zeker de moeite waard om voor de

tweede keer aanwezig te zijn!

Ik werd warm onthaald en even lekker staan ouwehoeren met wat mensen. Precies

zoals een meeting hoort te zijn.

En (toch leuk) een prijs gewonnen met mijn Manta!

ik zou zeggen: organiseer er aub weer een, want het is telkens super geregeld!!!

ja mensen bedankt voor de opkomst.voor de paar mensen die er waren, het weer was vrijdag niet zo best maar de rest van het weekend was goed.

de plek was goed en mooi. dus daar lag het niet aan.

1 ding is zeker er komt geen 3e keer meer..

@Ghanz wrote:zo... na een klein ommetje zijn wij dan inmiddels al weer een poosje thuis.

moesten toch nog even naar Putten toe, kentekenplaatje halen :argue

en die zojuist maar weer gemonteerd, en geloof me.. die waait er niet weer af :D

en ik zeg.. volgend jaar gewoon weer !

ookal was het niet zo heeel druk.

:thumbup

IMAG0088.jpg

IMAG0082.jpg

Toen was ik al weer weg. Ik heb die gele A manta nog gezien op de terugweg. Toen ik er was, waren er plm 20 auto's, en het merendeel Mantaatjes.

wederom een mooi terrein mensen!!! Prachtig weer!

De opkomst viel wat tegen, maaaaaaar ik vond het zeker de moeite waard om voor de

tweede keer aanwezig te zijn!

Ik werd warm onthaald en even lekker staan ouwehoeren met wat mensen. Precies

zoals een meeting hoort te zijn.

En (toch leuk) een prijs gewonnen met mijn Manta!

ik zou zeggen: organiseer er aub weer een, want het is telkens super geregeld!!!

ja mensen bedankt voor de opkomst.voor de paar mensen die er waren, het weer was vrijdag niet zo best maar de rest van het weekend was goed.

de plek was goed en mooi. dus daar lag het niet aan.

1 ding is zeker er komt geen 3e keer meer..

Tja 1 keer ist meer alst andere keer

Moest om bepaalde reden ook verstek laten gaan

Maar met meetings ist de ene keer minder als de ander

Had er ook graag heen gewild. maar wegens gezins uitbreiding moest ik verstek laten gaan. vondt het vorig jaar ook een leuke meeting jammer als het ophoud.

:o heeft bruce een broertje of zusje ?????

of heb je gewoon een konijn erbij gekocht?

[edit]

ben inmiddels weer wat wijzer.

gefeliciteerd pik :thumb

als er ook FWD Opels toegelaten waren dan was ik wel gekomen,maar alleen RWD opeltjes waren welkom.

Mischien als je het een volgende keer zou doen het dan tot een bepaald bouwjaar laten gaan,en niet maar af laten hangen van waar de aandrijving zit,bijvoorbeeld alles van voor 1987 ofzo,of bijvoorbeeld modellen die voor 1986 uitgekomen zijn,dus nog wel een E Kadett maar geen omega.

Tis maar een ideetje.

Want als iemand bijvoorbeeld een mooie D Kadett of zoals ikzelf een paar C Ascona's heb vindt ik een meeting erg leuk,maar dan wil ik wel mn auto kunnen laten zien en niet op een parkeerplaats zetten en dan naar de eigenlijke meeting gaan.Denk dat meer mensen dat hebben.

Tja 1 keer ist meer alst andere keer

Moest om bepaalde reden ook verstek laten gaan

Maar met meetings ist de ene keer minder als de ander

:thumb @asconahobbyist wrote:als er ook FWD Opels toegelaten waren dan was ik wel gekomen,maar alleen RWD opeltjes waren welkom.

Mischien als je het een volgende keer zou doen het dan tot een bepaald bouwjaar laten gaan,en niet maar af laten hangen van waar de aandrijving zit,bijvoorbeeld alles van voor 1987 ofzo,of bijvoorbeeld modellen die voor 1986 uitgekomen zijn,dus nog wel een E Kadett maar geen omega.

Tis maar een ideetje.

Want als iemand bijvoorbeeld een mooie D Kadett of zoals ikzelf een paar C Ascona's heb vindt ik een meeting erg leuk,maar dan wil ik wel mn auto kunnen laten zien en niet op een parkeerplaats zetten en dan naar de eigenlijke meeting gaan.Denk dat meer mensen dat hebben.

wij doen het niet meer. maar als iemand anders het wil doen wij komen wel hoor..

Had er ook graag heen gewild. maar wegens gezins uitbreiding moest ik verstek laten gaan. vondt het vorig jaar ook een leuke meeting jammer als het ophoud.

Terug
Naar boven