• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oldie velg

DriesV

Post weinig
Weet iemand misschien wat voor een velg de middelste is? Deze zou zeer zeker prachtig staan onder een kadett!

De linker is een Kadett GT-velg, de middelste een Manta B GSI/400 Ronal-velg.

De rechter lijkt me een Golf I velgje.

Wel schitterend gedaan, stuk voor stuk unieke wielen king:

@D-gek wrote:De linker is een Kadett GT-velg, de middelste een Manta B GSI/400 Ronal-velg.

De rechter lijkt me een Golf I velgje.

Wel schitterend gedaan, stuk voor stuk unieke wielen king:

De middelste is een 14 inch Manta GSi-velg. De 400-velgen hebben een ander afdekkapje.

Als je het mij vraagt zijn dit gewoon inlegranden die op een bestaande velg worden gezet. Hebben ook in de flash gestaan.

Die van edeltraut zijn iig compleet anders.

de 400 velgen zijn ook 5 gats he, die lijken op die van de monza enz.

edeltraut maakt deze wielen zelf idd, 3 delig

@louwe 16 klepper wrote:@DriesV wrote:Weet iemand misschien wat voor een velg de middelste is? Deze zou zeer zeker prachtig staan onder een kadett!

waar heb je dit plaatje vandaan???

zou meer kunnen zeggen over waar dit wegkomt ;)

Heb deze foto zien staan op http://www.tuned-belgium.com/phpBB3/viewtopic.php?f=55&t=7103" onclick="window.open(this.href);return false;

pagina 3 terwijl ik opzoek was naar velgen voor mn kadett, heb ze ook via google gevonden (oldie velg)

ja zijn inderdaad anders van edeltraut, verzonken boutje enzo, wel erg mooi

Felge-auf-Auto.jpg

Is er mss iemand die weet wat de prijs is voor een set velgen van bij edeltraut-tuning? 15inch? en 16inch?

volgensmij zijn ook de edeltraut velgen altijd van alu kijk maar naar de 3 delige klaverblad velgen daar zijn de harten van alu dus ook dikker kwa matteriaal. de gt s op de foto en de golfvelgen zijn gewoon staal zo te zien :hmmz

Terug
Naar boven