• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oldtimer Festival Hoornsterzwaag Hemelvaartsdag 13 Mei..

Kermitkiller

Post veel
Vandaag de aanmeldingsformulieren weer binnen gekregen van het Oldtimer Festival Te Hoornsterzwaag...Het is op Hemevaartdag 13 mei as....Vooraf aanmelden anders kom je het terrein niet op !!!!

Wij gaan ook zeker dit jaar weer ...denk wel met 2 manta's ...de TE en ?????

http://www.oldtimer-evenement.nl/

onze aanmelding is de deur alweer uit:thumbup

001.jpg

003.jpg

Ja er zullen wel meer naar Limburg gaan ...maar ja dat kun je niet tegen houden....

Wij kiezen voor dit evenement...kunnen ook niet weekendje weg dan ivm verjaardagen

origineel gepost door Duurt

Hopen ook weer van de partij te zijn, maar van een BBQ heb ik nooit iets gehoord:angel

Nee !!! Volgens mij kwam het idee van jou kant hoor...Grapje:P..

Maar als het weer:cool: net zo is als vorig jaar dan roggelen we dat ff....blijven we ook gezellie kijken naar de zwarte cross..:D

origineel gepost door mantallica

Dit jaar ook weer, maar met welke auto(s) weet ik nog niet :P

Wel had ik vorig jaar iets gehoord over een bbq:jerry

Mooi dat jullie ook weer komen , maar euhhhhhhhhh kijk voor dat je van huis gaat wel even of je uitlaat vast zit:P:P:P

Ook aangemeld,

al was het alleen om de 2 gratis kaarten en een parkeerplaats op het terrein :angel

origineel gepost door Asko

Ook aangemeld,

al was het alleen om de 2 gratis kaarten en een parkeerplaats op het terrein :angel

Dat is een goeie :D

ook maar aangemeld :D

Ook aangemeld,

O ik dacht dat het je je aangemeld had voor het gratis bakje koffie met broodje:jerry:jerry

origineel gepost door Kermitkiller

Ook aangemeld,

O ik dacht dat het je je aangemeld had voor het gratis bakje koffie met broodje:jerry:jerry

zit dat er ook bij?? :wors

origineel gepost door Kermitkiller

Ook aangemeld,

OOK NOG :o

Misschien moet ik me nog maar keer aanmelden met de motor;

compleet gratis lunch :P

Terug
Naar boven