• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OLDTIMER VERZEKERING wie

Wil m'n rekord uit 85 verzekeren

Blijkt lastiger dan gedacht

Eis is meestal, recreatief en als 2e auto, max 5000km/jr

Weet er iemand een goede verzekeraar voor dagelijks gebruik?

De enige tot nu toe is Diks verzekeringen

kost me simpel WA : 270 per jaar.

Er is wel iets via zoeken op dit forum te vinden

maar niet echt overtuigend

Graag bericht en bedankt

Paul

ik heb mijn manta cc gewoon w.a verzekerd ! dit omdat ik als ik hem oltimer verzeker maar 12000 km per jaar mag rijden . ik betaal nog geen 10 euro per maand (heb max no-claim) bij mijn verzekerings maatschappij hoeft het geen 2e auto te zijn voor oltimer verzekering . 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd !

ik heb mijn manta cc gewoon w.a verzekerd ! dit omdat ik als ik hem oltimer verzeker maar 12000 km per jaar mag rijden . ik betaal nog geen 10 euro per maand (heb max no-claim) bij mijn verzekerings maatschappij hoeft het geen 2e auto te zijn voor oltimer verzekering . 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd !

[rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

Ik las laatst dat je met een oldtimer verzekering ook geen no claim kwijt kan raken. Da's wel weer gunstig

[rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

Ik las laatst dat je met een oldtimer verzekering ook geen no claim kwijt kan raken. Da's wel weer gunstig

[rquote=1844839&tid=140746&author=2000][rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

Ik las laatst dat je met een oldtimer verzekering ook geen no claim kwijt kan raken. Da's wel weer gunstig[/rquote]

wat je niet opbouwd kun je ook niet kwijt raken hahahahaha

[rquote=1844839&tid=140746&author=2000][rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

Ik las laatst dat je met een oldtimer verzekering ook geen no claim kwijt kan raken. Da's wel weer gunstig[/rquote]

wat je niet opbouwd kun je ook niet kwijt raken hahahahaha

[rquote=1844869&tid=140746&author=ikdenman][rquote=1844839&tid=140746&author=2000][rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

wat je niet opbouwd kun je ook niet kwijt raken hahahahaha[/rquote]

:):D

Nee, ik bedoel dat als je brokken maakt dat ook de no claim van je eerste auto in het gevaar kan komen

[rquote=1844869&tid=140746&author=ikdenman][rquote=1844839&tid=140746&author=2000][rquote=1844739&tid=140746&author=ikdenman] 1 nadeel aan een oltimer verzekering is dat je geen no-claim opbouwd ![/rquote]

wat je niet opbouwd kun je ook niet kwijt raken hahahahaha[/rquote]

:):D

Nee, ik bedoel dat als je brokken maakt dat ook de no claim van je eerste auto in het gevaar kan komen

hoe kom je aan 270 bij diks?

leeftijd laag?

ik betaal bij diks iets van 7 tientjes

btw, niet via de site opvragen maar gewoon bellen scheelt je al een hoop centen omdat die berekening ook maar zijn beperkingen heeft

hoe kom je aan 270 bij diks?

leeftijd laag?

ik betaal bij diks iets van 7 tientjes

btw, niet via de site opvragen maar gewoon bellen scheelt je al een hoop centen omdat die berekening ook maar zijn beperkingen heeft

mijn pa is assurantie tussenpersoon.

die krijgen meer voor elkaar :)

www.verzekerjebeter.com

alleen staat daar het oude nummer, als je interesse hebt, laat maar horen. dan stuur ik je z,n nummer

1ste auto 7500 km (how cars) 100 euro per jaar :)

en onder de nieuwe regeling valt mijn auto niet eens onder de oldtimer verzekering :jerry

mijn pa is assurantie tussenpersoon.

die krijgen meer voor elkaar :)

www.verzekerjebeter.com

alleen staat daar het oude nummer, als je interesse hebt, laat maar horen. dan stuur ik je z,n nummer

1ste auto 7500 km (how cars) 100 euro per jaar :)

en onder de nieuwe regeling valt mijn auto niet eens onder de oldtimer verzekering :jerry

Terug
Naar boven